Θά το δούμε κι΄ εδώ, ή όχι ;
Έχουμε
τώρα κάμποσα χρόνια πού μιλάμε για το τραίνο πού θα συνδέσει το υπόλοιπο τμήμα
της γραμμής Αθήνας – Πάτρας και πού τώρα έχει σταματήσει στο Κιάτο.
Έχουμε τόσα χρόνια τώρα πού σαν Πατρινοί ( όπως παλιό
συνήθειο τόχουμε ), να προβάλλουμε όλο και νέα αιτήματα προς τον ΟΣΕ και την Κυβέρνηση σχετικά με την τελική
διαδρομή της γραμμής στην Πάτρα.
Αρχικά κάποιοι φορείς, με πολιτικό αρχηγό-υποκινητή τον
κόκκινο Δήμαρχο ζητάγανε υπογειοποίηση της γραμμής από τον Άγιο Διονύσιο.
Σε επόμενη φάση «σκουντήσανε» λίγο το αίτημα υπογειοποίησης και το πήγανε ώστε να αρχίζει από την λεωφόρο Κανελλοπούλου…
Δεν πρόλαβε ν΄ αλλάξει το φεγγάρι και ξεσηκώθηκε όλη η παραλιακή κι΄ άρχισε το παιγχνίδι της κολοκυθιάς «έχω μια κολοκυθιά πού κάνει πέντε κολοκύθια…». Και «γιατί να κάνει πέντε ;» λένε οι γύρω συνοικισμοί.., να κάνει 10 !».
Και δώσε - δώσε όλο και νέα αιτήματα…Φθάσαμε έτσι να ζητάνε υπογειοποίηση από τα Μποζαϊτικα, από το Ρίο, μετά από τον Άγιο Βασίλειο, μετά ζητήσανε και τα Αραχωβίτικα στο τέλος θα ζητάνε και υπογειοποίηση από το Αίγιο !
Σε επόμενη φάση «σκουντήσανε» λίγο το αίτημα υπογειοποίησης και το πήγανε ώστε να αρχίζει από την λεωφόρο Κανελλοπούλου…
Δεν πρόλαβε ν΄ αλλάξει το φεγγάρι και ξεσηκώθηκε όλη η παραλιακή κι΄ άρχισε το παιγχνίδι της κολοκυθιάς «έχω μια κολοκυθιά πού κάνει πέντε κολοκύθια…». Και «γιατί να κάνει πέντε ;» λένε οι γύρω συνοικισμοί.., να κάνει 10 !».
Και δώσε - δώσε όλο και νέα αιτήματα…Φθάσαμε έτσι να ζητάνε υπογειοποίηση από τα Μποζαϊτικα, από το Ρίο, μετά από τον Άγιο Βασίλειο, μετά ζητήσανε και τα Αραχωβίτικα στο τέλος θα ζητάνε και υπογειοποίηση από το Αίγιο !
Δεν θάναι λοιπόν καθόλου παράξενο στο τέλος να μας πεί
η Ιταλική Εταιρεία GD Infrastutture πού έχει αναλάβει το έργο :
« Βρέ άντε πηγαίνετε από εδώ, ασυνενόητοι, πού ζητάτε υπογειοποίηση ακόμη και στις ερημιές για να μη προγκάνε τα πρόβατα…».
Πράγμα πού μεταφράζεται σε παραίτηση της Εταιρείας μια και υπάρχουν συγκεκριμμένοι όροι για την κατασκευή του έργου τόσο από την ΕΕ. όσο και από την Εταιρεία αλλά και από την Κυβέρνηση.
Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν στην δύστυχη πολιτεία μας από κάποιους ανθρώπους πού η μόνη τέχνη πού ξέρουν καλά είναι να ξεσηκώνουν με υπερβολές τον κόσμο, να πρωτοστατούν σε διχογνωμίες, αντιρήσεις, και γκρίνιες ώστε στο τέλος να μη έλθει όχι το τραίνο αλλά να μας πάρουν και τον Προαστιακό μήπως και συνετισθούμε και βάλουμε λίγο μυαλό…
« Βρέ άντε πηγαίνετε από εδώ, ασυνενόητοι, πού ζητάτε υπογειοποίηση ακόμη και στις ερημιές για να μη προγκάνε τα πρόβατα…».
Πράγμα πού μεταφράζεται σε παραίτηση της Εταιρείας μια και υπάρχουν συγκεκριμμένοι όροι για την κατασκευή του έργου τόσο από την ΕΕ. όσο και από την Εταιρεία αλλά και από την Κυβέρνηση.
Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν στην δύστυχη πολιτεία μας από κάποιους ανθρώπους πού η μόνη τέχνη πού ξέρουν καλά είναι να ξεσηκώνουν με υπερβολές τον κόσμο, να πρωτοστατούν σε διχογνωμίες, αντιρήσεις, και γκρίνιες ώστε στο τέλος να μη έλθει όχι το τραίνο αλλά να μας πάρουν και τον Προαστιακό μήπως και συνετισθούμε και βάλουμε λίγο μυαλό…
Αυτοί οι άνθρωποι δείχνουν σαν να μη θέλουν να δούνε
κάποιους άλλους να δημιουργούν κάτι καλό για την πόλη μας, προβάλλοντας σε κάθε
θέμα ανάπτυξης όλο καί νέα εμπόδια...
Όπως εδώ με το τραίνο τώρα, όπως με τα υδροπλάνα πού από χρόνο σε χρόνο θα έλθουν και ποτέ δεν έρχονται, όπως παλαιότερα με την πρόταση επιχειρηματιών του εξωτερικού πού θα βάζανε τα ωραία τους λεφτά για τον εξωραϊσμό και τουριστική ανάπτυξη του έλους της Αγυιάς με εστιατόρια, κέντρα, νεροτσουλίθρες, παιδικές χαρές, κλπ και πού βάλανε μπροστά για φρένο ένα άγνωστο στο Πατραϊκό κοινό «σωματείο ζυθεστιαστόρων», σωματείο - σφραγίδα πού αυτό δήθεν σαν τοπικό σωματείο θα αναλάμβανε το έργο «ώστε να μη μας έλθουν ξένοι επιχειρηματίες και μάς πάρουν τα λεφτά άλλοι…» και άλλα τέτοια έπεα πτερόεντα.
Το έλος της Αγυιάς όμως είναι ακόμη τό ίδιο όπως για 10ετίες τό ξέραμε, ζεί και βασιλεύει μέχρι σήμερα με τα κουνούπια του και την εγκατάλειψή του κι΄εκείνο το σωματείο - σφραγίδα πού δήθεν θα αναλάμβανε το έργο εξαφανίστηκε ώστε σήμερα να ψαχνόμαστε στο «μην είδατε τον Παναή…».
Δεν θάναι λοιπόν καθόλου παράξενο να συμβούν τα ίδια και με τους Παράκτιους Μεσογειακούς αγώνες πού ανέλαβε η Πάτρα ! Διατηρούμε κι΄εδώ τις επιφυλάξεις μας…
Όπως εδώ με το τραίνο τώρα, όπως με τα υδροπλάνα πού από χρόνο σε χρόνο θα έλθουν και ποτέ δεν έρχονται, όπως παλαιότερα με την πρόταση επιχειρηματιών του εξωτερικού πού θα βάζανε τα ωραία τους λεφτά για τον εξωραϊσμό και τουριστική ανάπτυξη του έλους της Αγυιάς με εστιατόρια, κέντρα, νεροτσουλίθρες, παιδικές χαρές, κλπ και πού βάλανε μπροστά για φρένο ένα άγνωστο στο Πατραϊκό κοινό «σωματείο ζυθεστιαστόρων», σωματείο - σφραγίδα πού αυτό δήθεν σαν τοπικό σωματείο θα αναλάμβανε το έργο «ώστε να μη μας έλθουν ξένοι επιχειρηματίες και μάς πάρουν τα λεφτά άλλοι…» και άλλα τέτοια έπεα πτερόεντα.
Το έλος της Αγυιάς όμως είναι ακόμη τό ίδιο όπως για 10ετίες τό ξέραμε, ζεί και βασιλεύει μέχρι σήμερα με τα κουνούπια του και την εγκατάλειψή του κι΄εκείνο το σωματείο - σφραγίδα πού δήθεν θα αναλάμβανε το έργο εξαφανίστηκε ώστε σήμερα να ψαχνόμαστε στο «μην είδατε τον Παναή…».
Δεν θάναι λοιπόν καθόλου παράξενο να συμβούν τα ίδια και με τους Παράκτιους Μεσογειακούς αγώνες πού ανέλαβε η Πάτρα ! Διατηρούμε κι΄εδώ τις επιφυλάξεις μας…
Άς δούμε όμως και λίγο τα τελευταία νέα :
Μαίνεται πόλεμος αναφορικά με τη χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.Πριν κοπάσουν οι διαμαρτυρίες για την όχληση με τείχη και μη τείχη στον Ψαθόπυργο και στις Καμάρες, φούντωσαν νέες διαμαρτυρίες, από όλους όσοι κατοικούν από τον Αγιο Βασίλειο έως και την Πάτρα. Το πως και από που θα περάσει η γραμμή προκάλεσαν διαμαρτυρίες, εντάσεις και πολλά ακόμα.
Οι υπεύθυνοι του έργου, σε κάθε περίπτωση, έχουν δεσμευθεί πως το τρένο θα είναι υπόγειο εντός της πόλης, έως τον Σιδηροδρομικό Σταθμό στον Αγιο Ανδρέα.
Όμως το νέο τρένο πρέπει να φτάσει στο λιμάνι. Κι εδώ υπάρχει ένα θολό σημείο:
Η είσοδος του λιμανιού στην προέκταση της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου απέχει μερικές εκατοντάδες μέτρα από το τέρμα του Σ.Σ. Αγίου Ανδρέα (στο ύψος της οδού Σωσιπάτρου).
Εφόσον το τρένο ανυψωθεί στον Σταθμό, πως θα φτάσει στο νέο λιμάνι; Υπέργεια; Αυτά τα 600 μέτρα πυκνοκατοικημένου ιστού της πόλης θα έχουν επιβάρυνση;
Καλό θα είναι να υπάρξουν όσο το δυνατόν πιο σαφείς απαντήσεις.
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/462648
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου