Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Πρωτόγονο και χωρίς «ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΠΟΛΙΤΗ» το Δημοτικό Ιστολόγιο ΠΑΤΡΑΣ !




Ο Περιφερειάρχης, από παντού πολιορκούμενος !
Καί από τό ΚΑΣ  τής Αρχαιολογικής ( γιατί άραγε τον ρίχνει στίς καλένδες, τί παιχνίδια παίζονται ;), καί από τούς κατοίκους...





Τις μέρες αυτές πού τα Ταμπάχανα της Πάτρας βράζουνε μέσα στο καβούκι τους αλλά και γύρω από την πλατεία τους, με τον Περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα να δίνει με πολύ ενδιαφέρον και  αγωνία την μάχη του, μία με την Αρχαιολογική υπηρεσία, και μία με τους κατοίκους της περιοχής πού τον έχουνε περικυκλώσει,
δεν μπορούμε παρά θυμηθούμε και τις όποιες παλαιότερες αναφορές μας είχαμε κάνει για την Μικρή Περιμετρική Πατρών τότε πού όλοι την είχαν ξεχάσει και δεν γνώριζαν κάν, αν υπήρχε τέτοιος δρόμος !


Κι΄ όμως ήταν έτοιμος κατά 80% και περίμενε κάποιον δραστήριο άνθρωπο να κάνει την δεύτερη και μέχρι τέλους εκκίνηση…

Και αυτά μέν για το έργο πού «ολημερίς το κτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν…» γιατί το έκλεβαν το βράδυ «οί συνήθεις Ρομά, Πακιστανοί, και Ρουμάνοι» προκαλώντας ανυπολόγιστες ζημιές στις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις του στους δρόμους και στα τούνελ  πού τα απογύμνωσαν, με κόστος πάνω από 150.000 ευρώ !
Ελληνικέ λαέ τώρα πλήρωνε τις αβλεψίες της καθυστέρησης του έργου για 10 χρόνια τώρα, καθώς και της μηδαμινής φύλαξης !
Περιδιαβαίνοντας  λοιπον αρκετές φορές τους δρόμους αυτής της πολιτείας, είτε εποχούμενοι, είτε με τα πόδια και βλέποντας με κριτικό ομολογουμένως βλέμμα  τις διάφορες ελλείψεις, παραλείψεις, και διάφορες άλλες  καταστάσεις πού υπάρχουν, τόσο από πλευράς Δημαρχίας όσο καί από πλευράς πολιτών, μοιραία καταλήγουμε κάποιες φορές σε πολύ θλιβερά συμπεράσματα…






Πολίτες παντελώς αδιάφοροι πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων, πού ενώ βλέπουν πχ. μια μεγάλη λακούβα μέσα στην μέση τού δρόμου  και τον επικρεμάμενο κίνδυνο να πέσει κάποιος μέσα, ειδικά δίκυκλο, και να τραυματιστεί σοβαρά ο αναβάτης, εν τούτοις δεν σηκώνουν το χεράκι τους να κάνουν ένα τηλεφώνημα στους αρμόδιους και να δώσουν  έτσι για την συνείδησή τους, αυτή την βλάβη…
Δυστυχώς, παρακολουθώντας τόσα χρόνια τα «ανά την πόλη» προβλήματα έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν έχουμε ενεργούς πολίτες αλλά ότι είμαστε αδιάφοροι , και πιθανόν «ψεκασμένοι…» ( όπως μας έλεγε κάποιος… «συνομωσιολόγος» ), περιμένοντας κάποιον ά…..ααααλλον να ενδιαφερθεί, κάποιον ά….αααααλλον να τρέξει αλλά όχι πάντως εμείς…

Πηγή:  http://patrablog.blogspot.com  




Κι΄ ενώ βλέπεις καιρό τώρα δεκάδες αυτοκίνητα να πέφτουν σαν τα κατσίκια στον γκρεμό κάθε πρωϊ μέσα στην ίδια γούβα, ή να ελίσσονται να την αποφύγουν με κίνδυνο τροχαίου ατυχήματος, ή ακόμη ενώ βλέπουν στόν δρόμο σπασμένο σωλήνα και τόνοι νερού να χάνονται επί μέρες εν τούτοις ΟΥΤΕ  ΕΝΑΣ  δεν τηλεφωνάει για το θέμα αυτό ! 
Και το νερό μέρες ολόκληρες νά ποτίζει τις πέτρες…












Μπορεί να παίζουν με το κινητό τους ώρες ολόκληρες  το «περνάει, περνάει η μέλισσα…» και να μιλάνε άλλες τόσες, την γούβα όμως δεν την γνωρίζουν, δεν την βλέπουν, αδιαφορούν, κι΄ άς πέφτουν κάθε μέρα όλοι τους μέσα !
Πιθανόν σε όλη αυτή την διαμόρφωση απραξίας των πολιτών να έχει παίξει βασικό ρόλο και η αδιαφορία γρήγορης επίλυσης εκ μέρους των δημοτικών υπηρεσιών οπότε ο άλλος σκέπτεται την τύχη και κάθε τηλεφωνήματος.
Θυμόμαστε ακόμη μία περίπτωση με τον Δημοτικό φωτισμό πού όταν έδινες βλάβη απόγευμα, κάνανε ακόμη  και 3-4 μέρες να έλθουνε. Αν όμως έπαιρνες την άλλη μέρα το πρωϊ να δείς τι έγινε με την βλάβη πού έδωσες χθές, έ…. τότε ο πρωϊνός φαινόταν σαν να μη ήξερε τίποτα, ή στην καλύτερη των περιπτώσεων το σημείωνε πάλι…Αδιαφορία και ασυνεννοησία σε όλο το μεγαλείο της !
Αλλά δεν μπορούμε να μη πούμε και περιπτώσεις πού δίναμε βλάβη κατ΄ ευθείαν στην Υπηρεσία Δημοτικού φωτισμού και ο τότε προϊστάμενος ( πιθανόν συνταξιούχος τώρα ) έκανε το πάν ακόμη και αυθημερόν να μας εξυπηρετήσει άς είμαστε και προσωπικά άγνωστοι. Είναι στον άνθρωπο θα λέγαμε να έχει διάθεση εξυπηρέτησης του πολίτη…
Υπάρχουν βέβαια και καταστάσεις από υπαιτιότητες οικοπεδούχων όπως μια χαρακτηριστική περίπτωση πού είχαμε συναντήσει στον ασφαλτοστρωμένο δρόμο από Καζίνο Ρίου  πρός Καστελόκαμπο  και στο εκεί υπάρχον μεγάλο οικόπεδο δεξιά του δρόμου, λίγο πρίν το φανάρι του τραίνου, όπου δεκάδες αυτοκίνητα είχαν σπάσει αποκάτω τις μηχανές τους έτσι και έβγαιναν λίγο από το ρείθρο του δρόμου ( τά ίχνη υπάρχουν ακόμη πάνω στην άσφαλτο).
Έπεφταν οί δεξιές ρόδες μέσα σ΄ ένα χάος  μισού περίπου μέτρου κατάβασης πού καλυπτότανε από χορτάρια και σού έκρυβε την κατάσταση.
Και  γινόταν αυτό γιατί ο οικοπεδούχος δεν άφηνε τον τότε Δήμο Ρίου να ρίξει λίγο τσιμέντο σε 10 μέτρα μήκος στην άκρη του δρόμου  και να καλύψει την υψομετρική διαφορά ( όπως μας έλεγε τότε ο μηχανικός του Δήμου  πού πήραμε και διαμαρτυρηθήκαμε ) ώστε και να πέφτουν τα αυτοκίνητα μέσα να μη σπάνε τις μηχανές τους ! Και απειλούσε με μηνύσεις τον Δήμο αν έριχνε έστω λίγο τσιμέντο !
ΟΥΤΕ  ΛΙΓΟ  ΤΣΙΜΕΝΤΟ !
Και είχε τεράστια περιουσία παρακαλώ, όπως μαθαίναμε τότε, όχι ψίχουλα !
 Όχι να δώσει, αλλά ούτε και να εξυπηρετήσει τους πολίτες πού υποφέρανε περνώντας από εκεί…Δεν ξέρω αν ζεί, ή αν πέθανε, γιατί ήταν και γέρος τότε, και αν μπόρεσε να τα φορτώσει και να τα πάρει μαζί του όλα αυτά, οικόπεδα και κτήματα, στην άλλη ζωή…
Τέτοια αναλγησία όμως οικοπεδούχου πρωτοφανή δεν έχουμε ξανασυναντήσει. Αλλά βέβαια τώρα πού ήλθε ο ΕΝΦΙΑ κάτι τέτοις καταστάσεις τις ισοπέδωσε  και με το παραπάνω μάλιστα, τι να κάνουμε…Και ακόμη διερωτώμεθα μήπως για κάτι τέτοιες περιουσίες έπρεπε και παραέπρεπε;
Αφορμή σήμερα για όλα τα παραπάνω πού είπαμε και για το πώς μπορεί να διορθωθούν κάποια δεινά αυτής της πολιτείας είναι και το παρακάτω γράμμα πού πήραμε καί πού δίνει μία σκέψη και μία πρόταση των κακώς κειμένων της πολιτείας μας τουλάχιστον σε επίπεδο διαφάνειας…
Την επιστολή αυτή ( όπως μας διευκρίνησε ) την έστειλε στον διευθυντή μεγάλης τοπικής εφημερίδας αλλά είτε την ξέχασαν, είτε την παρέκαμψαν, είτε την «δολοφόνησαν» εκεί στην λήψη μηνυμάτων πάντως όμως δεν μπόρεσε να δεί το φώς της δημοσιότητας.
Επειδή όμως θεωρούμε ότι είναι μία αξιοπρόσεκτη πρόταση για τον Δήμο της Πάτρας και συγκεκριμένα για τον Δήμαρχο – ανανεωτή ( ; ) κ. Πελετίδη, την παραθέτουμε αυτούσια.
Κύριε Δήμαρχε αν θέλεις άκουσέ την, και αν κάποιοι δικοί σου την διαβάσουν εδώ, καλό θα ήταν να στην δώσουν να την δείς κι΄ εσύ, να δείς με ποιά διαύγεια εργάζονται κάποιες άλλες πολιτείες και γιατί όχι μήπως μπορεί να την εφαρμόσουμε κι΄ εδώ μπάς και βγεί κάτι καλό έστω κι΄ από αυτή την απλή πρόταση:

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ  - ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ – ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ…
=========================================
« Κύριε διευθυντά
Θα ήθελα με την ανοχή σας να καταθέσω  κάποιους προβληματισμούς σχετικά με τον Δήμο Πάτρας και την σχεδόν ανύπαρκτη ΥΠΗΡΕΣΙΑ  ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ  του πολίτη.
Παρακολουθώντας λοιπόν μερικούς  Δήμους της χώρας βρήκα και κάποιες πρωτότυπες και αληθινά για τον πολίτη ευεργετικές ενέργειες, με πρώτη απ΄ αυτές του Δήμου Βόλου:
http://dimosvolos.gr/15242/?page_id=141 
όπου με έναν πολύ σύγχρονο τρόπο αποθηκεύονται τα παράπονα των πολιτών (όχι μόνο για τους δρόμους), ενημερώνεται ταυτόγχρονα ο Δήμος και απαντάει μάλιστα σε ανοικτό forum ώστε να καταχωρηθεί και να φαίνεται και δημόσια το παράπονο του πολίτη.
Δηλαδή, πότε μπήκε, αν έγινε, πότε διορθώθηκε, κλπ  ώστε να μη μπορεί ο κάθε υπάλληλος να το καταχωνιάζει και να μη φαίνεται, αλλά αναγκαστικά να το προωθεί για λύση.
Γιατί ΤΩΡΑ τά παράπονα ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ  κρεμασμένα στο site !
Εδώ στην περιοχή μας ένα πιο απλό σύστημα βρήκα στον Δήμο Κάτω Αχαγιάς με ΥΠΗΡΕΣΙΑ  ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ παίρνοντας μάλιστα και αριθμό ID, και τους συγχαίρω γι΄ αυτό :

Δυστυχώς εδώ σ΄ εμάς, ολόκληρος Δήμος Πάτρας http://www.e-patras.gr  εξακολουθεί την παλιά απαρχαιωμένη μέθοδο των Καράβολα – Φούρα – Δημαρά πού δίνεις τηλεφωνικά το αίτημά σου και αναλόγως ( με την διάθεση κάποιων ) προωθείται και διορθώνεται...

Καλά, μια ΥΠΗΡΕΣΙΑ με φόρμα ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ  και απαντήσεις αρμοδίων υπαλλήλων πού έχουν άλλοι Δήμοι δεν μπορούσαν να βάλουν στο site του Δήμου Πάτρας πού έχει στοιχίσει στον Δήμο και αρκετά χρήματα; Όσο κι΄ αν ψάξαμε δεν βρήκαμε αυτή την φόρμα, ούτε και στον «Οδηγό πολίτη»!
Νομίζω ότι οί πολίτες πρέπει να εξυπηρετούνται άμεσα, ότι πρέπει να αναμορφωθεί σε σύγχρονη μορφή και σε νέα πλατφόρμα το ιστολόγιο του Δήμου, και ακόμη να υπάρχει  και ΔΗΜΟΣΙΑ  ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ  ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ  και ΔΙΑΥΓΕΙΑ  ώστε να φαίνεται απ΄ όλους το αίτημα και ποιά η πρόοδός του ( ή τό καταχώνιασμά του.. ).
Ελπίζω, σαν νέος Δήμαρχος  ο κ. Πελετίδης να δεί κι΄ αυτόν τον προβληματισμό των πολιτών και να προχωρήσει στην γρήγορη επίλυσή του.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Α.Χ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: