Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2023

Η «εξομολόγηση» ενός γιατρού, μιά φοβερή αποκάλυψη…!

 


Ο γνωστός καί μή εξαιρετέος Bill Gates. 

( Σάν πολλοί δεν μαζευτήκαμε ; )

Πολλοί άνθρωποι σήμερα έχουν αφήσει εν λευκώ τά πάντα, ακόμη και τους εαυτούς τους, στους λεγόμενους «ειδικούς», 32 περίπου τον αριθμό, αγνώστους μέχρι χθές στον περισσότερο κόσμο με βαρείς τίτλους καθηγητών και διευθυντών υγειονομικών μονάδων πού εκ των υστέρων πληροφορηθήκαμε.

Εξ΄αυτών, μόνο 5 με 6 είναι αυτοί πού κάθε τόσο τρέχουν στα κανάλια ( δίκην ηθοποιών καί τηλεπερσόνων ) και ενημερώνουν αυτοβούλως τον κόσμο στα «μή», στα «πρέπει καί δεν πρέπει», και στην τρομολαγνεία και διασπορά του φόβου πού καθημερινά σχεδόν μέσα από κάθε δελτίο ειδήσεων συνηθίζουν να εκτοξεύουν εναντίον τών κατοίκων αυτής τής δύσμοιρης χώρας μας... 

Από την άλλη πλευρά τώρα μετ΄εκπλήξεως παρακολουθούμε σχεδόν καθημερινά,  επίσημα πολιτικά πρόσωπα να προσπαθούν να παρασύρουν εκβιαστικά μάλιστα εργαζόμενους, φοιτητές, μαθητές, νοικοκυρές, κλπ ( μόνο στις λαϊκές αγορές δεν βγήκαν ακόμη, μαζί με τα μαρούλια και τις ντομάτες…) να πάνε να εμβολιαστούν. 

Και ότι η κυβέρνηση θα τους χρωστάει μεγάλη ευγνωμοσύνη και πολύ θα τους ευεργετήσει με χαριστικές νομοθεσίες αν το κάνουν αυτό…

 

 +++++++++++++++++++++


Προφανώς, μή έχοντας τί άλλο επίτευγμα ανάπτυξης να παρουσιάσουν, βρήκαν πεδίο τους το εμβόλιο "καλημέρα σας, τί κάνετε, εμβολιαστήκατε;"

Κάπου στην Αμερική διαβάσαμε μάλιστα ότι όποιος μαθητής εμβολιαστεί θα του δίνουν κι΄ένα…παγωτό !!!

Κατάσταση γελοιότητας δηλαδή πού θυμίζει, στην χειρότερη περίπτωση, κάποιους «παιδεραστές» αποπλάνησης μικρών παιδιών με μία σοκολάτα, και στην καλύτερη σαν το ξεγέλασμα τών Ινδιάνων από τους Ισπανούς κατακτητές αλλά καί των μαύρων της Αφρικής από τούς Ευρωπαίους,  με κομπολόγια, καθρεφτάκια, χάντρες, κλπ για να τους πάρουν τα εδάφη, τα διαμάντια, και τά πετρέλαια της χώρας τους…

 
«Τώρα θα σας διηγηθώ μία μικρή ιστορία του παρελθόντος μου , για να δείτε γιατί έχω φρικάρει με όλους αυτούς τους εμβολιασμούς πού βλέπω να γίνονται χωρίς καμία ελάχιστη περίσκεψη…

Το 2017 , καλοκαίρι ήταν, επισκέφτηκα έναν αδελφικό μου φίλο (δεν μπορώ να μην το πω , ξέρεις εσυ ...) , σε ένα χωριό του Ηρακλείου. Πήγα για δύο ημέρες , έμεινα σπίτι του.
Την επόμενη ημέρα της παρουσίας μου εκεί, μου λέει ότι έχει μία συζήτηση σε ένα σπίτι , και προκειμένου να μην μείνω μόνος , με κάλεσε και εμένα μαζί του.
Ήθελε να αγοράσει ένα ακίνητο και πήγαμε να συζητήσει διάφορα επί πλέον πράγματα για την συναλλαγή αυτή.

Πηγαίνουμε στο σπίτι , μας καλωσορίζει ο οικοδεσπότης και πάνε μέσα να συζητήσουν. Κάθισα στο σαλόνι μία ώρα περίπου και έπινα το ποτό μου.

Τελειώνουν τη κουβέντα , καθόμαστε για φαγητό και μετά από 20 λεπτά περίπου χτυπάει η πόρτα.
Με μεγάλη μου έκπληξη βλέπω έναν ( γνωστό σε όλους ) , πρώην Υπουργό του ΠΑΣΟΚ συγγενή του οικοδεσπότη ο οποίος είναι και "τέκτονας" ...

Οι τέκτονες "καθορίζουν" ., το μέλλον…

Για ευνόητους λόγους δεν αναφέρω το όνομα του...

 Πιάνω την κουβέντα μαζί του με την έννοια των οικονομικών στο μυαλό μου λέγοντας του :


-- Πώς βλέπετε το μέλλον κύριε Υπουργέ ; "

Μου απαντάει :
-- Δυσοίωνον ...

-- Από ποια άποψη; των ρωτάω ξανά :

-- Γιάννη, μού λέει, η γη μέχρι το 1.900 είχε 1,5 δις ανθρώπους , τώρα το 2017 έχει 7,5 δις από τα οποία τα 3 με 4 είναι "υπερκαταναλωτές" ... Θέλεις ( μου λέει ) , τα πετρέλαια σου , τα ξύλα από τα δένδρα , τα κρέατα σου , τα τσιγάρα σου , τα πλαστικά σου. Μολύνουμε τον πλανήτη , έχουμε γίνει πιά πολλοί !

{ Εδώ, εγώ ακόμη δεν έχω πάρει χαμπάρι τι θέλει να μου πει} ,

-- Τι θέλετε να πείτε κύριε Υπουργέ ;

-- Είσαι, μου λέει, μέσα σε μια βάρκα με 500 ανθρώπους. Πνιγόμαστε!
Πρέπει οι 300 να πεταχτούν στο νερό για να ζήσουν οι 200.
Αλλιώς θα πνιγούμε όλοι.

-- Ποιό είναι ( μου λέει ) , το ηθικόν ;

-- Είναι μακάβρια η ερώτηση σας κύριε υπουργέ του απαντώ.Πολύ δύσκολη η ερώτηση.

---Έχεις δίκιο (μου λέει) , που την χαρακτηρίζεις "μακάβρια" ... Αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση...

-- Τι θέλετε να πείτε κύριε υπουργέ; (ακόμη εδώ.. δεν έχω καταλάβει πού το πάει…)

-- Άκουσε να δεις Γιάννη , σε 4 με 7 χρόνια περίπου... θα λένε οι τηλεοράσεις για έναν Ιό ότι σκοτώνει για να φοβηθεί ο κόσμος , για να κάνει ένα εμβόλιο που θα τον "σκοτώσει" ...

-- Υπό ποια έννοια ( ρωτάω ξανά ) , θα τον σκοτώσει κύριε υπουργέ ;;

-- Το εμβόλιο αυτό θα διαλύει το ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπου και εκεί που ο ένας θα πέθαινε σε 30 χρόνια θα φύγει σε 4.
Εκεί που ο άλλος θα έφευγε σε 10 θα φύγει σε 1, κλπ

Δεν σπουδαιολόγησα ιδιαίτερα την συζήτηση αυτή , είχα και άλλα στο μυαλό μου ειδικά εκείνο τον καιρό.

Περνάνε τα χρόνια και πριν 1 χρόνο και κάτι, βλέπουμε όλο αυτό πού βλέπουμε σήμερα !.

ΥΓ Εσείς , εάν βρισκόσασταν στη θέση μου δεν θα είχατε φρικάρει ;

Τό παρακάτω όμως βίντεο είναι πολύ αποκαλυπτικό...

( "Πέθανε έτσι ξαφνικά…" )

 

Το Ντοκιμαντέρ του Stew Peters με τίτλο  « DIED SUDDENLY » ( «Πέθανε ξαφνικά…» το οποίο κυκλοφόρησε την 21η Νοεμβρίου του 2022 και στο οποίο έχει προσθέσει Ελληνικούς Υπότιτλους η Social Media ORM Group.

 

https://trelogiannis.blogspot.com/2021/06/blog-post_977.html


 




Δεν υπάρχουν σχόλια: