Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018

Η ώρα πού θα γελάσει κάθε πικραμένος συμπολίτης μας, έρχεται…




Από αριστερά ο Περιφερειάρχης κ. Κατσιφάρας πού σήκωσε στους ώμους του όλο το κακό ιστορικό της κατασκευής  και έκανε το πάν για να δοθεί σωστά η Μίνι Περιμετρική στην κυκλοφορία , και δεξιά ο Δήμαρχος της Πάτρας κ. Πελετίδης πού ανέλαβε την αντιδρόμηση νευραλγικών δρόμων της Πάτρας  και μάλλον πάει για ναυάγιο…







Το τέλος κατασκευής της λεγόμενης Μικρής, ή και Mini Περιμετρικής της Πάτρας μας, έφθασε… Σε λίγο κληρώνουν τα λαχεία ! Τρέξτε να πάρετε και να προλάβετε.


Πιάστε θέσεις για να δείτε Παρασκευιάτικα και κυρίως Σαββατιάτικα το έργο πού έχει να παιχθεί…

Πολλές προετοιμασίες, κυρίως από την Περιφέρεια , την προστάτιδα του  έργου, με βιολιά , τραγούδια, καντάδες και κιθάρες υπό το σεληνόφως…
Και στον αντίποδα αυτής, πολλές προετοιμασίες και μαύρες πλερέζες για τα σκωπτικά σχόλια και διαμαρτυρίες πού έχουν να πέσουν από τους κατοίκους των δύο άκρων ( Κουρτέση και Ταμπαχάνων ) στον Δήμαρχο και την εν Δημαρχία παρέα του. ( Εκτός εάν αφήσουν προσωρινά την αντιδρόμηση της Κανακάρη περιμένοντας να ιδούν πώς θα λειτουργήσει η Μικρή Περιμετρική, οπότε οι…πλερέζες ακυρώνονται . Προσωρινά όμως ! )


Και θα συμβεί ότι συμβεί, διότι η Δημοτική Αρχή,  κυρίως αυτή όχι η Περιφέρεια, ανέσυρε  από τα συρτάρια της ένα Πολεοδομικό – κυκλοφοριακό  έργο σχεδιασμένο για συνθήκες του 1965, τότε πού εδώ κι΄εκεί έβλεπες κανένα αυτοκίνητο και ήλθαν καί το τοποθέτησαν για εκτέλεση στην πολιτεία μας σήμερα, με συνθήκες 2018 πού έχουν γεμίσει οι δρόμοι αυτοκίνητα !
Τουτέστιν το ανέστησαν μετά από 53 ολόκληρα χρόνια !

Και  ναι μέν σαν ιδέα καλή ήταν, δεν λέμε όχι, αλλά θα έπρεπε να έχουν ήδη προετοιμάσει το «έδαφος» και για κάποιες άλλες παραμέτρους στις οποίες δυστυχώς ναυάγησαν και δεν έδωσαν την πρέπουσα σημασία.

Εγωϊστικά τις απέρριψαν, ούτε κάν τις συζήτησαν με πραγματικό πνεύμα διαλόγου, και όχι με πνεύμα  « L' etat c'est moi
» ( το Κράτος είμαι εγώ, και ότι θέλω κάνω ! )


Μάλλιασε η γλώσσα των κατοίκων της Κανακάρη – Καρόλου για την στενότητα του δρόμου και των πεζοδρομίων μπροστά στα σπίτια τους, αλλά και των Ταμπάχανων στην άλλη άκρη πού ζητούσαν και ζητούν να γίνει κυκλικός κόμβος στο σημείο συμβολής με την μικρή περιμετρική όπως στού Κούκου κι΄όχι να μπούνε φανάρια γιατί θα συσσωρεύεται όλη η κυκλοφορία σ΄ένα σημείο...
Ενώ, από την όλη κατάσταση και τις διαμαρτυρίες των κατοίκων  «πέθαναν» κι΄έναν περιπτερά στην πλαταιούλα απέναντι από τα Σχολεία Γλαράκη πού του «έκλεισαν» το περίπτερο κι΄έπαθε ο άνθρωπος συμφόρηση και πέθανε από την στενοχώρια του, όπως μάθαμε…


Από την αρχή όμως φάνηκε ότι η Κανακάρη είχε βαρύ πρόβλημα  τόσο στο ύψος της  Καρόλου, εκεί πού «κάθισε» το λεωφορείο του ΚΤΕΛ και βγήκε στα κανάλια και φώναζε ο Πρόεδρός του, όπως μάθαμε, όσο και στο ύψος της Γκότση οπότε ερχόμενος ένας οδηγός με δίκυκλο έπεφτε ξαφνικά σ΄έναν χαώδη κατήφορο πού λίγο να έτρεχες σκοτωνόσουν…



Διασχίζοντας τώρα την Κανακάρη προς το κέντρο της Πάτρας,  βλέπουμε αριστερά μας αλλεπάλληλες πέτρινες σκάλες πού ανεβαίνουν τουλάχιστον 40 μέτρα ύψος προς το βουνό όσο δυό πολυκατοικίες ύψος για κάποια σπίτια πού είναι στην κορυφή σαν φωλιές αγρίων πτηνών.
Φτιάχτηκαν προφανώς για πρόσβαση όσων μένουν εκεί πάνω ώστε να κατεβαίνουν στην Κανακάρη ! Και καλά οι διαμένοντες εκεί ψηλά κάτοικοι, όσο είναι ( και αν είναι ) νέοι.
Όταν περάσουν όμως  τα χρόνια θα μπορούν από εκείνα τα βουνά να ανεβοκατεβαίνουν καμιά 100στή σκαλοπάτια για να φθάνουν στο ισόγειο της Κανακάρη, ή όπως μας έλεγε ο πρωθυπουργός μας ότι θα περάσουν τα χρόνια και θα πεθάνουν οι συνταξιούχοι οπότε και θα λήξει το θέμα της «προσωπικής διαφοράς» στην σύνταξη πού υπάρχει τώρα ( αλλά και στο ανεβοκατέβασμα της Κανακάρη…).

Ένα άλλο ερώτημα πού επίσης παραμένει : Όλα αυτά δεν τα έβλεπαν από την αρχή τουλάχιστον; Δεν έβλεπαν τόν χαώδη κατήφορο της Γκότση πού τον άφησαν και σίτεψε κανά δυό μήνες στην κυκλοφορία και μετά από πολλές διαμαρτυρίες του κόσμου τελικά τον μπάζωσαν; Και καλά όλα αυτά…



Εκείνα τα δεκάδες αυτοκίνητα πού θα προκύψουν από το διώξιμό τους από την Κανακάρη πού θα πάνε; Το έχουν σκεφθεί αυτό;
Δεν θα έπρεπε ήδη να έχουν φτιάξει πάρκινγκ έστω τρυπώντας το βουνό πάνω από την Γκότση και να έχουν κάνει ένα υπόγειο χώρο στάθμευσης για εκατοντάδες αυτοκίνητα μια και εκεί γύρω δεν υπάρχει αλάνα, γήπεδο, για πάρκινγκ; Πρώτα έπρεπε να φτιάξουν πάρκινγκ και μετά να προχωρήσουν στα υπόλοιπα.
Τώρα θα κάθονται οι τροχονόμοι να γράφουν αυτοκίνητα, ή μήπως  κάποιοι θα το δούνε και ως τρόπο και ευκαιρία αφαίμαξης πολιτών με μηνύσεις όπως συνηθίζεται στον τόπο μας ώστε να έχουμε μετά «πλεόνασμα» όχι από επενδύσεις και ανάπτυξη αλλά από μηνύσεις;
Έβηξες; Μήνυση, πρόστιμο!
Πάτησες λίγο το πεζοδρόμιο; Μήνυση!

Ξεχάστηκες να φορέσεις ζώνη μέσα στην πόλη; Μήνυση ! Δυό μήνες αφαίρεση άδειας οδήγησης και 600 ευρώ ( ; ) πρόστιμο!
Μά, ( κύριε Ιαβέρη…) είμαι επαγγελματίας, είμαι παραγγελιοδόχος, είμαι καθηγητής, έχω το αμάξι και τρέχω στα χωριά για να διδάξω στο τάδε Γυμνάσιο – Λύκειο , ξεχάστηκα να φορέσω ζώνη, δυό γωνίες παραπέρα πήγαινα, παρακαλώ κάντε μου μια σύσταση μόνο…



Τίποτα !



Και είναι σαν να σου λένε: «Δεν πάνε να σε απολύσουν από την δουλειά σου, δεν πάει να πεινάσεις εσύ και τα παιδιά σου..
Έφταιξες, παρανόμησες, άς είσαι δυό μήνες τώρα χωρίς αυτοκίνητο και κόψε τον λαιμό σου με την δουλειά σου…»



Κάπως έτσι περίπου γίνονται τα πράγματα σε μια κοινωνία σκληρή και ανάλγητη και μετά τρέχει  ο αρμόδιος υπουργός και οι υψηλόβαθμοι Αστυνομικοί διευθυντές να εφαρμόσουν  λέει νέο δόγμα στο επαναλαμβανόμενο από κάθε κυβέρνηση νέο ( ; ) έργο «ο Αστυνόμος της γειτονιάς» και «οι καλές σχέσεις Αστυνομίας και πολίτη…».



Εδώ μήπως πρέπει να γελάσουμε ;

Ή, να κλάψουμε για τον ελαφρύ και αψυχολόγητο τρόπο πού βλέπουν κάποιοι αρμόδιοι  τις σχέσεις οικοδόμησης συνεργασίας πολίτη και αστυνομίας ; Εσείς τι λέτε;
Κλαίμε ή γελάμε;











1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...


ΑΠ΄ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ…
================================

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/500702

x