Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Μαίνεται ο πόλεμος τών διευθυντών, και τών πλαστών ( ; ) πτυχίων…




Μέ κάτι τέτοια "εργοστάσια" θα δούμε στό τέλος καί τήν Ανάπτυξη !


Καθώς  πλησιάζει η κρίσιμη ημερομηνία ανάδειξης νέων διευθυντών Γυμνασίων και Λυκείων, η αγωνία αρκετών υποψηφίων έχει αρχίσει πιά να κορυφώνεται…











Και γίνεται αυτό, γιατί από φέτος κρίσιμο λόγο στην ανάδειξη διευθυντών θα παίξει η ψήφος συναδέλφων καθηγητών πού υπηρετούν στο κάθε Γυμνάσιο και Λύκειο!

Έτσι λοιπόν "συνάδελφε" θα πάρεις μαύρο και δαγκωτό διότι:

«Δεν σε θέλουν οι συνάδελφοι καθηγητές γιατί τους έχεις ψήσει το ψάρι στα χείλη όλη την χρονιά…

Γιατί τους κρατάς παραπάνω ωράριο ενώ έχουν τελειώσει τις διδακτικές τους ώρες αφήνοντάς τους να βλέπουν τους τέσσερεις τοίχους, τα πρόβατα και τις αγελάδες πού περνάνε, αν βρίσκονται σε κάποιο χωριό…

Γιατί τούς κάνεις οικονομία στο πετρέλαιο τον χειμώνα και τουρτουρίζουν μαζί με τους μαθητές θέλοντας να φανείς εσύ καλός «κάτω στην διεύθυνση» και να επιστρέψεις κονδύλια πού έχουν ήδη κοπεί για θέρμανση και αγορά ειδών. Και το κάνεις αυτό για να σ΄ έχουνε με «καλό μάτι» στις κρίσεις των διευθυντών και να διατηρείς εσύ την θέση σου…

Γιατί επιβραβεύεις κάθε ρουφιανιά πού ακούς αντί να φερθείς με δικαιοσύνη και να πιάσεις το λαμόγιο και να το πετάξεις έξω από το γραφείο σου! Αλλά επειδή είναι «δικός σου» και κυρίως πολιτικά προσκείμενος, δεν το κάνεις.

Γιατί τους απειλείς με το παραμικρό «ότι θα τους στείλεις κάτω στο γραφείο» αν δεν υπακούσουν στην κάθε δική σου κατάχρηση εξουσίας ! Και βέβαια «εκεί στο γραφείο», κάποιον δικό σου θα έχεις ως «δικτυωμένος» και αντί να βρεί ο άλλος το δίκιο σου ίσως ακούσει κι΄ εκείνο το γνωστό «διευθυντικό» σλόγκαν πού κυκλοφορεί σε κάποιους εκπαιδευτικούς κύκλους «Έξω, έξω από το Γραφείο μου!».

Κάποιος κύριος - κάποια κυρά Προϊστάμενοι Εκπαίδευσης φαίνεται, έχουν φέρει από το σπίτι τους το Γραφείο, φορτωμένο στην πλάτη τους...

Δυστυχώς εκεί φθάνει η Ελληνική αυθαιρεσία, πράγματα αδιανόητα για οποιαδήποτε  άλλη αναπτυγμένη Ευρωπαϊκή χώρα. Αλλά επειδή δεν μιλάει κανείς από τον φόβο του για τυχόν διώξεις, βασιλεύουν κάτι άδικοι – ες και κοκορεύονται κι΄ όλας.

Αυτά δυστυχώς είναι τα κατάλοιπα της σύζευξης για ανέλιξη διευθυντών μέσω πολιτικής.!

Στο «ΔΙΑ  ΤΑΥΤΑ» τώρα…



Και αυτά μέν ως προς τα: «γιατί», και τά «διότι»! Στο «διά ταύτα» όμως έχουμε και κάποια άλλα προβλήματα…











Οί υποψήφιοι λοιπόν διευθυντές – διευθύντριες ξεσκονίζουν υπάρχοντα πτυχία, master καί μεταπτυχιακά, ψυχολογώντας αν θ΄ αντέξουν σε ενδεχόμενο έλεγχο από τήν ράβδο τού Ρακιντζή, ανοίγουν παλιά μπαούλα μπάς και τυχόν έχουν ξεχάσει κανένα, προπολεμικό έστω, κιτάπι πού θα μπορούσε να τούς φανεί χρήσιμο για ν΄ ανεβούνε κι΄ αυτοί στο βάθρο του διευθυντή ! Γιατί, λίγο τόχεις; Τι δόξα και τιμή να σε λένε «Διευθυντή» ( ή, και «Διευθύντρια» ).
Ψάχνουν ακόμη και για απλά σεμινάρια έστω ιχθυοκαλλιέργειας κι΄ άς είναι φιλόλογοι, για σεμινάρια και συμμετοχή σε συνέδρια φωτογραφίας, βιομηχανίας, ακόμη και καθαρισμού Πόλεων και Νεκροταφείων ακόμη και εάν έχουν ειδικότητα Μαθηματικών, Πληροφορικής, έστω και θεολογίας…

Όλα αυτά συγκεντρώνονται, ξεσκονίζονται, ταξινομούνται, ρετουσάρονται, ( και γιατί όχι «διορθώνονται -  νομιμοποιούνται»)  και μετά φωτοτυπούνται πηγαίνοντας  προς κατάθεση στα ανάλογα γραφεία Α΄/Βάθμιας και Β΄/Βάθμιας Εκπαίδευσης.

Στο μεταξύ γίνεται και η ανάλογη «πολιτική προετοιμασία» έτσι για να δέσουμε και λίγο τον γάϊδαρό μας σύμφωνα πάντα και με την αρχαιοελληνική αντίληψη «σύν Αθηνά και χείρα κίνει» !


ΚΑΙ  ΜΕΤΑ…ΚΑΙ  ΜΕΤΑ…


«Και μετά…μετά…μετά…»  μού έλεγε ο φίλος μου ο Θανάσης παλιός καραβανάς, συνταξιούχος καθηγητής, πού έχει περάσει μια ταραχώδη ζωή κυνηγητών από κάποιους «τρελλο-διευθυντές» πού είχαν ιππεύσει το καλάμι, «μετά να δείς πώς άλλαζαν οί περισσότεροι και οί περισσότερες διευθύντριες…

Καί  από απλοί και συζητήσιμοι συνάδελφοι της καθημερινότητας και της συντροφιάς, γίνονταν  τύραννοι και καπετάνιοι της Αρμάδας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων!

Και βγάζανε την ψυχή σε όλους τούς υπό τις διαταγές τους «υπόλοιπους…». Πλήν κάποιων δικών τους βέβαια, «ρουφιάνων» κατά την λαϊκή νομολογία, αλλά αυτό είναι μία άλλη περίπτωση, όχι της ώρας…», συμπλήρωσε ο κύριος Θανάσης!

Έχοντας σχέση και με τους υπολογιστές ως Πληροφορικάριος της εκπαίδευσης  μας είπε και κάτι άλλο:

« Τώρα, ως τις 19 Ιουνίου  τρώγονται για διευθυντές Σχολείων. Εδώ να δείς τι γίνεται! Σκοτωμός και πανζουρλισμός μαθαίνω ! Κάτι τωρινοί διευθυντές πού θέλουν πάλι να βγούνε και πού ανήκουν, συνήθως, στην πρότερη κατηγορία πού σού ανέφερα ( ότι δηλαδή έχουν «ιππεύσει τον κάλαμο» και άς τους πούμε «ιππόκαμπους» για να συνεννοούμεθα καλύτερα), έχουνε γίνει, όπως μαθαίνω, αρνάκια με τους συναδέλφους προσδοκώντας την ψήφο τους.

Αν και κάποια τωρινή διευθύντρια όπως άκουσα μόλις έμαθε ότι δεν θα την ψηφίσει κανείς συνάδελφος του Σχολείου τους απείλησε λέγοντάς τους «Εγώ θα βγώ με τα μόρια πού έχω και άς μη με ψηφίσετε! Μετά θα σας λιώσω σκουλήκια !!!» . Πήγανε βέβαια όλοι οι καθηγητές στον Προϊστάμενο, διαμαρτυρήθηκαν και ανέβηκαν μετά όλοι μαζί με τον Προϊστάμενο στην Διευθύντρια, την έλουσε και έγινε χαμός…

Και ναι μέν τώρα οί νέοι διευθυντές δεν θα γίνονται όπως παλιά με τις ευλογίες και το μοίρασμα των πολιτικών, αλλά θα γίνονται με την ψήφο των συναδέλφων καθηγητών!  Πάει τώρα κι΄ εκείνη η απάτη με την «προσωπική συνέντευξη» πού από τα μπιλιετάκια των πολιτικών φίλων τους βγαίνανε κάτι σκράπες ως αετοί ενώ ήσαν κουκουβάγιες. Συνέντευξη τέρμα!

Αλλά, εδώ υπάρχει ένα «αλλά». Εάν ο υποψήφιος δεν εκλεγεί, αλλά έχει πολλά μόρια, και κανείς άλλος δεν βάλει για υποψήφιος μπορεί ( δυστυχώς εδώ) πάλι να εκλεγεί  Διευθυντής έστω και αν δεν ψηφίστηκε !

Έτσι λοιπόν τώρα ( επανέρχομαι τώρα…), κάποιοι το παίζουν «καλοί» , κερνάνε συναδέλφους παγωτά, τυροπιτάκια, ( κρυφά ίσως και ουζάκια φερμένα μέσα σε ποτήρια νερού για να μη παραβαίνετε η νομοθεσία «έξω το αλκοόλ από τα σχολεία»), άκουσα και για μπόνους για μια ψήφο αλλά εδώ δεν παίρνω όρκο, το άκουσα όμως…».

--Δηλαδή, δάσκαλε, οί τίγρεις πού γίνανε αρνάκια;

--Ναι, μέχρι να ξαναβγούνε οπότε θα ξαναγίνουνε μετά, πάλι τίγρεις και αλλοίμονο στους βλάκες πού τους ψηφίσανε. Γιατί αντί να τους ξεφορτωθούνε δίνοντάς τους κι΄ ένα μάθημα, θα τους έχουνε άλλα δυό ( 2 ) χρόνια στο κεφάλι τους !


ΤΑ ΠΛΑΣΤΑ ΠΤΥΧΙΑ...

Το τραγικό αστείο όμως είναι άλλο. Έχει γεμίσει ο τόπος με πλαστά πτυχία και δεν ξέρω αν γίνεται έλεγχος τώρα σε βάθος ποιός τίτλος είναι σωστός και ποιός απάτη και κάλπικος!

Κάποιοι από αυτούς τους διευθυντές θα κτυπήσουν σε λίγο θέσεις ως Διευθυντές και Διευθύντριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κοίταξε παρακάτω, ενδεικτικά τώρα σού λέω, από μερικές Δευτεροβάθμιες Διευθύνσεις όλης της χώρας. Κοίταξε τι πτυχία λένε ότι έχουνε κάποιοι διευθυντές και διευθύντριες και πέσε μου εσύ τώρα αν γίνεται να έχεις τόσα πολλά, μισή σελίδα πτυχία !

Ποιά «επιτροπή Ρακιντζή» τα έχει ελέγξει αυτά; Ή μήπως κάποιοι είναι στο απυρόβλητο, και γιατί;

Πότε δούλευες κανονικά στο ωράριό σου, και πότε απέκτησες τόσα πτυχία; Γιατί και δυό ζωές να είχες, με προσωπική φοίτηση έστω και διά εξετάσεων δεν θα μπορούσες !!!

Εδώ είναι ένα μυστήριο και καταθέτω κι΄ εγώ τον προβληματισμό μου, είπε ο κύριος Θανάσης παλιός εκπαιδευτικός, όπως και άλλοι φίλοι καθηγητές σε συζητήσεις πού είχαμε…








ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ:

Καταγγελία στο Υπουργείο Παιδείας: Πως είναι δυνατόν να έχουν μεταπτυχιακό τίτλο χωρίς να έχουν παρακολουθήσει μαθήματα;

ΠΗΓΗ: alfavita



ΑΙΤΗΜΑ
της ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Α. ΚΟΝΙΑΡΗ
Πολιτικός Μηχανικός – Εκπαιδευτικός
Στη Διάθεση του ΠΥΣΔΕ Ν Λάρισας

ΑΜ: 225253 - ΦΕΚ775τΓ/20-08-2008
40 200 ΕΛΑΣΣΟΝΑ, ΛΑΡΙΣΑ
Τηλ..: 2493025495
ΠΡΟΣ:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Α. Παπανδρέου 37
151 80 Μαρούσι
Mail: dppe@minedu.gov.gr
Υπόψη: Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
κυρίου ΤΑΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ
kourakis@parliament.gr

Ελασσόνα, 3 Μάρτη 2015

ΘΕΜΑ: «Κριτήριο αποκλεισμού για εκπαιδευτικούς υποψήφιους σε θέσεις ευθύνης»

Κατά το σχολικό έτος 2012-13, παρακολούθησα το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών (ΜΠΣ) στο τμήμα μηχανικών του πανεπιστημίου Θεσσαλίας με άδεια άνευ αποδοχών ενός έτους. Από το 2008 που έχω διοριστεί στην εκπαίδευση, παρακολουθώ τις προκηρύξεις αιτήσεων για ΜΠΣ στα πανεπιστήμια Αιγαίου και Θεσσαλίας όπου η φοίτηση (βάση  του κανονισμού σπουδών) είναι υποχρεωτική.  

Με αφορμή την πρόσφατη πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για «διορισμό εκπαιδευτικών στις θέσεις των περιφερειακών διευθυντών εκπαίδευσης της χώρας» σύμφωνα με την οποία ένα από τα απαραίτητα προσόντα είναι «σημαντικά επιστημονικά και διοικητικά προσόντα» προέβηκα σε μια δειγματοληπτική έρευνα σχετική με τα «επιστημονικά προσόντα» των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι κατέχουν θέσεις ευθύνης στο νομό Λάρισας. Το αποτέλεσμα ήταν ότι η περιφερειακή διευθύντρια Θεσσαλίας, σχολικοί σύμβουλοι, διευθυντές σχολικών μονάδων και άλλοι συνάδελφοι, έχουν αποκτήσει τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Ρόδο - τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών / Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, κατά τα  έτη 2006 έως σήμερα.

Αιτούμαι να ελεγχθεί, για όλους τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς σε θέσεις ευθύνης οι οποίοι απέκτησαν τίτλο μεταπτυχιακών σπουδών από το πανεπιστήμιο Αιγαίου στη  Ρόδο από το τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών / Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, από το έτος 2006 έως σήμερα,:
1.    Η ημερομηνία εγγραφής, το έτος φοίτησης (συνοδευόμενο από το ωρολόγιο πρόγραμμα σπουδών) και το έτος παράδοσης της διπλωματικής  εργασίας.
2.    Το διάστημα που τελούσαν υπό εκπαιδευτική άδεια.
3.    Η πραγματική παρακολούθηση των υποχρεωτικών μαθημάτων του προγράμματος.

Τέλος, αιτούμαι:
Να αποκλειστούν από κάθε υποψηφιότητα σε θέσεις ευθύνης, όσοι εκπαιδευτικοί απέκτησαν το μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το πανεπιστήμιο Αιγαίου (στη Ρόδο) και δεν παρακολούθησαν τα μαθήματα όπως προβλέπονταν από τον οδηγό σπουδών και το ωρολόγιο πρόγραμμα του πανεπιστημίου.

Με Εκτίμηση

Αικατερίνη Α. Κόνιαρη
Πολιτικός Μηχανικός – Εκπαιδευτικός
Στη Διάθεση του ΠΥΣΔΕ Ν Λάρισας

------------------------

ΑΙΤΗΣΗ
ΤΗΣ ΚΟΝΙΑΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (ΠΕ12.01)
Διάθεση ΠΥΣΔΕ Ν Λάρισας

Κ. Παλαιολόγου 14
40200 ΕΛΑΣΣΟΝΑ
Τηλ. (οικίας): 24930-25495

Ελασσόνα,  28 Μαρτίου 2015

ΠΡΟΣ:
ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Μανδηλαρά 23
41222 ΛΑΡΙΣΑ
Τηλ.: 2410-539219
Fax : 2410-538611
mail@thess.pde.sch.gr

Υπόψη: Περιφερειακής Δ/ντριας Εκπ/σης Θεσσαλίας: Κυρίας Ζιάκα Βασιλικής
     

ΘΕΜΑ: «Ίση μεταχείριση στη χορήγηση εκπαιδευτικής άδειας»
ΣΧΕΤΙΚ: η 24/07/2012 αίτησή μου  για εκπαιδευτική άδεια και η σχετική αλληλογραφία που ακολούθησε

Σας υπενθυμίζω ότι κατά το σχολικό έτος 2012-13 αιτήθηκα για εκπαιδευτική άδεια 3 ημερών τη βδομάδα για τους μήνες από Σεπτέμβριο 2012 έως Ιούνιο 2013 για την παρακολούθηση μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών (ΜΠΣ) στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο Βόλο. Εγκρίθηκε «άδεια 12 μηνών άνευ αποδοχών για ιδιωτικούς λόγους». Στη συνέχεια, κατέθεσα αίτηση για διακοπή της αδείας αλλά απορρίφτηκε. Αποτέλεσμα, η φοίτηση στο ΜΠΣ μου κόστισε σχεδόν 40.000 ευρώ (εισιτήρια, καταβολή εισφορών στα ταμεία ΤΣΜΕΔΕ κλπ, υγειονομική περίθαλψη, καταβολή διδάκτρων και 12μηνη ανεργία).

Κατόπιν σχετικής έρευνας που αφορά στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που κατέχουν θέσεις ευθύνης στο Ν. Λάρισας και είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του πανεπιστημίου Αιγαίου στη Ρόδο - τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών / Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, διαπίστωσα ότι ενώ φοιτούσαν στο ΜΠΣ δεν προέβηκαν στη λήψη εκπαιδευτικών αδειών ή ενώ τελούσαν υπό εκπαιδευτική άδεια δεν μετοίκισαν στην Ρόδο. Βάση του κανονισμού σπουδών του πανεπιστημίου η φοίτηση είναι υποχρεωτική και βάση του ωρολογίου προγράμματος κάθε εξαμήνου τα μαθήματα παραδίδονται κατά τις εργάσιμες μέρες.

Οι εκπαιδευτικοί που δεν παρακολούθησαν τα μαθήματα για το διάστημα που τελούσαν υπό εκπαιδευτική άδεια, και όσοι απέκτησαν το μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το 2005 έως το 2014 και δεν έχουν αιτηθεί για εκπαιδευτική άδεια, θεωρώ ότι χρήστηκαν ευνοϊκής μεταχείρισης.

Αιτούμαι την ίση μεταχείριση στη χορήγηση εκπαιδευτικής άδειας για την παρακολούθηση ΜΠΣ και για όσους εκπαιδευτικούς κατέχουν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Ρόδο - τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών / Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, να ελεγχθούν:
1.  Η ημερομηνία εγγραφής στο ΜΠΣ
2.    Το έτος φοίτησης
3.    Το διάστημα της εκπαιδευτικής άδειας

Η Αιτούσα
Κόνιαρη Αικατερίνη

--------------------------------------



·  σχόλια





Όποιος έχει λεφτά ( αυτός ή η οικογένειά του ) θα σπουδάζει, θα παίρνει μεταπτυχιακά ( επί πληρωμή και εξ αποστάσεως ), θα παίρνει πτυχία ξένων γλώσσων ( αυτό συνέβαινε μέχρι τώρα ) και θα έχει τα "προσόντα" για να καταλαμβάνει θέσεις μέσα στην Εκπαίδευση. Ποια αξιοκρατία ;
Έχεις λεφτά ; Σπουδάζεις σε ακριβά ιδιωτικά, πληρώνεις ( δίδακτρα ) για να πάρεις μεταπτυχιακά/διδακτορικά, και έχεις προτεραιότητα σε όλα. Αυτή είναι η Ελλάδα.

      •  




Είπα κάτι τέτοιο ; Γράφω πουθενά κάτι τέτοιο ; Ξαναδιάβασε τι γράφω. Ιπτάμενα μεταπτυχιακά με λίγες παρουσίες πρώτη φορά το ακούς εσύ ; Πως θα βολευόταν και αποκτούσε "προσόντα" ο κομματικός στρατός ;




Υπάρχουν κι άλλοι Νίκοι....
Συμφωνώ με αυτά που γράφει η συνάδελφος.
Η Διαμαντοπούλου που έκανε ΕΛΕΓΧΟ στην γλωσσομάθεια των μεταπτυχιακών του εξωτερικού στην ξένη γλώσσα, έμαθες ΤΙ ΕΚΑΝΕ όταν είδε το κοντά στο 100% ποσοστό ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ;;;;;;
Έμαθες;
Να σου πώ εγώ:
Τίποτε!........

            •  




Μάθε και κάτι άλλο για κερασάκι στην τούρτα:
Το 80% -90% των Διευθυντών έχουν ΤΠΕ1 με εξετάσεις πιστοποίησης, όπου άλλος αντί άλλου παρέστη και εξετάσθη.
Αυτό τώρα ΔΕΝ αποδεικνύεται, αλλά άλλο το τι αποδεικνύεται και άλλο η αλήθεια.
Υπενθυμίζω, ότι η εξέταση στο ΤΠΕ1 ήταν......4 ΩΡΕΣ!!!!!!
Ο χειρότερος βλάκας βραδύνους, έκανε ΜΙΑ ΩΡΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ .
Στις άλλες ΤΡΕΙΣ ώρες ΕΞΕΤΑΣΗΣ ξέρει κάποιος τι μπορεί να εγίνετο;
Αυτοί με το μαϊμού ΤΠΕ1 είναι ΗΔΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ!
Το κουμπί όμως για να παίρνουν την αλληλογραφία το έχουν μάθει πια.....
Αυτούς τους μαϊμού Διευθυντές του ΤΠΕ1 , μπορείτε να τους καταλάβετε, από το ότι είχαν δικαίωμα να συμμετάσχουν στο Β΄επίπεδο και ΔΕΝ έκαναν αίτηση συμμετοχής!
Άλλος τρόπος πια δεν υπάρχει δυστυχώς για να αποκαλύφθούν οι μαϊμούδες και οι μαϊμουδιές τους!




Αγαπητέ συνάδελφε Το έχετε παραξηλώσει...,
Μάλλον τα παραλέτε με τα ποσοστά (80% - 90%). Σίγουρα υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις, αλλά ας μη το κάνουμε "εφημερίδα" (φαντάζομαι γνωρίζετε το σχετικό ανέκδοτο)!
Πάντως δεν είναι ίδιο των διευθυντών να έχουν πιστοποίηση ΤΠΕ1 και να ψάχνουν να βρουν που βρίσκεται το κουμπί για το "Ψ" (παράδειγμα) και τέλος να διαμαρτύρονται γιατί στο δικό τους πληκτρολόγιο δεν είναι με αλφαβητική σειρά.

              •  

  •  



No name

Δεν στέκει, εδώ πλέον υπάρχουν μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως και δια
αλληλογραφίας, βλεπε ΕΑΠ, Παν/μιου Κύπρου στην Ειδική Αγωγή που γεμίσαμε
μεταπτυχιακούς, κλπ κλπ... Όποιος πληρώσει, παίρνει!




Βέβαια και στέκει!!Στα εξ αποστάσεως δεν απαιτείται φυσική παρουσία. Στο Αιγαίου και στα άλλα απαιτείται και χωρίς αυτήν δεν υφίσταται τίτλος. Επιτέλους και κάποιος που μιλάει για το κομματικοκρατούμενο πανεπιστήμιο Αιγαίου. Είναι γνωστό σε αυτούς που γνωρίζουν πράγματα και καταστάσεις πως αποτελεί σφηκοφωλιά συνδικαλιστών. Κάτι σαν τα παλιά διδασκαλεία...Όσο για τα χρήματα, κανένα μεταπτυχιακό δεν είναι δωρεάν, με τις τιμές να απέχουν το πολύ 1000-1500 ευρώ.

  •  



nick cave

...Μπράβο....μπράβο....στη συνάδελφο

να "θέσω" ζήτημα ΠΟΛΙΤΙΚΟ
πήρε απόφαση η ΝΔ να εμπλουτίσει με μεταπτυχιακά τα στελέχη της στην
εκπαίδευση.......γιατί δεν είχαν.....ευρευνητικά ενδιαφέροντα και κάποιοι
γλυφτοπασόκοι.....το σωτήριο έτος 2008........και ανέλαβε η Ρόδος
με το αζημείωτο φυσικά να δώσει......."μεταπτυχιακά"
απ όλοι την Ελλάδα κινούσαν δασκάλοι και καθηγητάδες......για Ρόδο
ΜΟΝΟ ΑΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ.......ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ....
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ" ΦΑΓΑΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ.......................ΕΔΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΟΛΥΣ ΜΑΥΡΟΓΙΩΡΓΟΣ
ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ.....ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΝΩΔΥΝΑ....ΘΕΜΑΤΑ......

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ......."ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ" ΔΥΝΑΜΕΙΣ
ΚΑΙ ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ...ΑΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ "ΔΗΘΕΝ"

...Α...ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ......ΑΦ ΕΝΟΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ.......ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ................ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΡΑΤΑ/ΜΠΑΡΔΟΝ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  •  



sofia

Συγχαρητήρια για την αιτούσα εκπαιδευτικό και το θάρρος της. Απλώς φοβάμαι πως δεν θα βγάλει άκρη, ακόμα και εάν έχει απόλυτα δίκιο. Δυστυχώς το ελληνικό κράτος δεν αξιοποιεί αυτούς που έχουν πραγματική αξία, τους πετάει κάθε φορά έξω από το σύστημα. Δεν τους συμφέρουν οι έξυπνοι άνθρωποι που μπορούν να αλλάξουν την εκπαίδευση προς το καλύτερο, αλλά οι πονηροί (που κάνουν μεταπτυχιακά από αλαζονία, με κάθε μέσο). Σε συμβουλεύω να μην έχεις εμπιστοσύνη σε κανένα παρά μόνο στον εαυτό σου, αγαπητή Κατερίνα. Καλή Επιτυχία!

  •  




Αφού πήρατε την απόφαση να κάνετε καταγγελία, ελπίζω να το κάνατε τεχνικά σωστά. Δηλαδή να την έχετε επιδώσει με Δικαστικό επιμελητή του Πρωτοδικείου Αθηνών. Με παραλήπτη τον υπουργό. 50-60 ευρώ θα σας στοιχίσει. Αν το κάνατε αυτό, τότε τρέχουν επίσημα οι προθεσμίες της υποχρέωσης της απάντησης από την πλευρά της διοίκησης (και τα στοιχεία της έρευνας).

Εικάζω ότι η Υπηρεσία θα κρίνει "ακατάληπτο" κι "αόριστο" το αίτημά σας, καθώς δεν υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία στην καταγγελία σας (ονόματα, ημερομηνίες, πράξεις). Κι αν το κρίνει αόριστο ή ακατάληπτο το αίτημά σας, δικαιούται και να μη σας απαντήσει!!!! (νομίζω ότι αυτό θα κάνει.)

Εσείς χρειάζεστε στοιχεία των βραχυπρόθεσμων υπηεσιακών ολιγοήμερων αδειών των συγκεκριμένων εκπ/κών. Κοινό μυστικό.. συζητιόντουσαν αυτά σε όλη την Ελλάδα, τότε)... ότι οι αεροφοιτητές "συγκέντρωναν" όλα τα μαθήματα του διμήνου, σε 16ωρα ημερήσια και τα πραγματοποιούσαν σε Σαββατοκύριακοδευτέρες ή Παρασκευοσαββατοκύριακαδευτέρες. Οι "φοιτητές" έκαναν μάθημα την Παρασκευή στο σχολείο τους, έπαιρναν το αεροπλάνο στις 13.00 και στις 14.00 ήταν στην αίθουσα. Και το πρόγραμμα φοίτησης κατασκευάζονταν πάνω σε αυτό το σχήμα.

Χρειάζεστε και στοιχεία από τις πτήσεις επιβατών των αεροπορικών εταιρειών που πηγαίναν στη Ρόδο εκείνη την εποχή.

Και στοιχεία από τη Γραμματεία του εκεί παν/μίου.

Προσωπικά όμως δεδομένα, που δε δίνονται, παρά αν βάλεις καλό δικηγόρο - κι αν η Υπηρεσία θέλει να βοηθήσει. Συνήθως δεν βοηθάει. Να βγάλει μόνη της τα μάτια της;

Αν έχεις κολλητό (το πάρουν πεισματικά προσωπικά) τον ελεγκτή Δημόσιας Διοίκησης ή το Σ.Ε.Ε.Δ και την ΑΠΔΠΧ, κάτι μπορείς να κάνεις

Αν το δει κάποιος καλοπροαίρετα, μπράβο σε αυτούς ου για νένα χρόνο ταλαιπωρήθηκαν με αυτόν τον τρόπο, διψώντας/κοπιάζοντας για έναν τίτλο

Από το αποτέλεσμα όμως, μπορεί να προκύπτουν άλλα αποτελέσματα, που όλοι τα σκεφτόμαστε, τα γνωρίζουμε (ποιοι δηλαδή επωφελήθηκαν και γιατί)

Ανάγνωση ολόκληρου του σχολίου...

  •  



T-REX

Συναδέλφισσα πολύ καλά έκανες την καταγγελία και μακάρι να έχεις θετικά αποτελέσματα. όμως λίγο αργά ανακάλυψες την Αμερική. Αυτά ακούγονταν και γίνονταν εδώ και χρόνια...Γνωρίζω ότι από τη δεκαετία του '80 κάποιοι κάνανε μεταπτυχιακά στη Γαλλία χωρίς να γνωρίζουν τη γλώσσα..Επίσης στις σχολές που αναφέρονται ( Ρόδου κ.λ.π.) καλό θα είναι να προστεθούν και κάποια ... ΤΕΦΑΑ (ο νοών νοείτο), όπου όχι μόνον γυμναστές αλλά ο οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει δόκτωρ!!!!!! Για να μην πάμε στα Βαλκάνια, τι έχουν να δουν τα μάτια μας...κανονικό Βαλκανιζατέρ...

  •  




Είναι μεγάλη κουβέντα.....Ιταλία και Βουλγαρία έχουν γίνει τα τελευταία 10 χρόνια εργοστάσια παραγωγής μεταπτυχιακών με φροντιστήρια που αναλαμβάνουν μεταφράσεις, βοήθεια, καθοδήγηση, ...κ.τ.λ. Πολλά από αυτά στη ειδική αγωγή με αρκετούς να καταλαμβάνουν "μόνιμες" θέσεις αναπληρωτών σε Δημοτικά αλλά και σε επαγγελματικά λύκεια (ΤΕΕ) ειδικής αγωγής που υπάρχουν πολλά κενά. Θα πρέπει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να ελεγχθούν αν είχαν επάρκεια γλώσσας ΠΡΙΝ την πραγματοποίηση του μεταπτυχιακού, ειδάλλως να ΜΗΝ λαμβάνονται υπόψη! Επίσης να ΜΗ λαμβάνονται υπόψη όσα είναι μονοετούς φοίτησης (ένα εξάμηνο μαθήματα και ένα διπλωματική !!!) Για να υπάρξει έστω η στοιχειώδης αξιοκρατία στην εκπαίδευση, δηλαδή για να μη δουλευόμαστε μεταξύ μας!

  •  




Μπράβο στη συνάδελφο! Ελπίζω να δικαιωθεί!

  •  




Είναι ΓΝΩΣΤΟ ΤΟΙΣ ΠΑΣΙ, ότι οι εν ενεργεία Σχολικοί σύμβουλοι, λείπουν από τις έδρες τους για ένα έτος χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανένας. Αν λείψουν δύο έτη, γίνεται μια μικρή αναστάτωσις. «Δεν θα λείψεις και όλη σου την θητεία! Θα περνάς και μια φορά το μήνα να δίνεις το «παρών!»
Αν λείψουν 3 έτη, γίνεται προκαταρκτική εξέτασις....
Για 4 χρόνια απουσίας διενεργείται ΕΔΕ.
Τι ψάχνει η κα Κόνιαρη;
ΤΙ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΥΡΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ;;;;
Πες τε και κανένα όνομα, γιατί άκρη ΔΕΝ θα βρείτε!

    •  




Για τους δασκάλους που δήθεν είναι στη Ρουμανία και διδάσκουν ελληνική γλώσσα στους εκεί Έλληνες ,ενώ περνούν τον περισσότερο χρόνο στα σπίτια τους στην Ελλάδα τι έχετε να πειτε?.?Έμαθα από το υπουργείο, ύστερα από καταγγελία μου ότι δεν υπάρχουν ελεγκτές για να τους ελέγξουν ......το πιστεύετε αυτο?.?.κάποιος γραβάνος μου το ειπε!,!,είναι ο μοναδικός προστάμενος του Διποδε,του υπουργείου, ο οποίος βρίσκεται στη Ρωσία και από κει ελέγχει. ..........!,!,και παίρνουν και 2 πλους μισθους!!,!και όταν θα έρθουν στην Ελλάδα θα διεκδικήσουν θέσεις διευθυντή στο δημοτικό σχολειο!,!,και μετά θα μου πείτε για παιδεία και εκπαίδευση στην ελλαδα!,!,..?.?.στον Καιάδα ολοι!,,!

  •  




Η μόνη λύση είναι να καταργηθούν τα μεταπτυχιακά επί πληρωμή και να καθιερωθουν πανελλήνιες εξετάσεις για εισαγωγή σε μεταπτυχιακά τμήματα!

  •  




Μαζί σου....Να ελεγχθούν εξονυχιστικά όλα τα Μεταπτυχιακά και τα λαμόγια να πάνε σπίτια τους!!! Επιτέλους Αξιοκρατία και Δικαιοσύνη....

  •  



Bagasoula

Εγώ που δεν είμαι διορισμένη πουθενά, έχω να πω όσον αφορά την εμπειρία μου σε μεταπτυχιακά προγράμματα. Όταν πήγα να δώσω στη Φιλοσοφική Αθηνών, την οποία κ έχω τελειώσει, καθηγήτρια η οποία δε με ήξερε καν, με προέτρεψε να δώσω σε άλλο πανεπιστήμιο γιατί εκεί ήταν πολύ δύσκολο να μπω. Η ίδια υπήρξε σύμβουλος φοιτητή ο οποίος μπήκε στο μεταπτυχιακό με πρόταση που του έγραψαν άλλοι κ με βαθμό στις γραπτές εξετάσεις 6, ενώ η βάση ήταν 8 κ χωρίς lower(τα αγγλικά απαραίτητα, αν δεν έχεις δίπλωμα, εξετάζεσαι, η ίδια υπέγραψε για την επάρκειά του στην γλώσσα ). Άλλος συμφοιτητής, ο οποίος πήρε το πτυχιάκι του με αντιγραφή κ με βοήθεια εκ των έσω, κάνει μεταπτυχιακό στο ανοιχτό, κ μεθαύριο θα έχει τα ίδια αντικειμενικά κριτήρια με μένα, που έδωσα εξετάσεις κ διάβασα κάτι μήνες γ να μπω στο μεταπτυχιακό. Στο μεταπτυχιακό που μπήκα, οι συμφοιτητές δάσκαλοι κ καθηγητές, ανακύκλωναν το θέμα της διπλωματικής τους σχεδόν σε όλα τα μαθήματα για να τελειώνουμε να πάρουμε τα μόρια. Άλλη συμφοιτήτρια μπήκε σε μεταπτυχιακό με δίδακτρα, με 10 μέρες διάβασμα. Απογοήτευση. Κάποια από αυτά τα άτομα, σε λίγα χρόνια θα κάνουν τα ίδια, με αυτά που περιγράφετε. Αυτά, πολύ πολύ σύντομα.


Απο προσωπικη άποψη ( ΕΚΠΑ) θα ήθελα να σας καταθέσω μια προσωπική μου εμπειρία. Για τα μεταπτυχιακά χωρις διδακτρα οι εξετάσεις εισαγωγής, απαίτουν ¨γνωριμίες¨, το δε επιπεδο σπουδών ειναι τόσο χαμηλο όσο μια απλή επιμορφωση Σεμιναρίου.Η φοιτηση αν και υποχρεωτική πραγματοποιείται κατα βούληση (ισως και από αρκέτα μεγαλη χιλιομετρική απόσταση). Οι εξετάσεις εξαμήνου έχουν απλά το όνομα "εξετάσεις" χωρις καμία ουσία και όλοι οι φοιτητητες βαθμολογούνται με αριστα 10 αντέ με 9. Και με καθηγητες που διδασκού με "γνωριμίες" για το βιογραφικό τους (Εισαγωγη με πτυχίο 6 και χωρις γνώση ξένη γλώσσας)
Σε ότι αφορά τα μεταπτυχιακά τα ΕΑΠ, Παν/μιου Κύπρου, πάλι από προσωπική άποψη θα σας ενημερώσω ότι παρέχουν υψηλό επιπεδο σπουδων και αξιοκρατια, Οι δε καθηγητές που συνάστησα αποτέλουν την ελιτ τη ειδικότητας του! ( ΑΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΒΑΡΟΣ) . Φυσικα Υπαρχουν και στην Ελλαδα (ΑΣΟΕ-ΒΟΛΟΥ) μεταπτυχιακα με 9000e


Διαβάστε περισσότερα:





Διαβάστε περισσότερα:




ΠΗΓΗ: alfavita



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΩ ΠΥΣΔΕ ΜΠΑΙΝΑΝΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΙΕΣ "ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ", ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ !
===========================================
Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός-------

Το καλό πρέπει να λέγεται και να επαινείται.
«Κι αν είναι πλήθος τ’ άσχημα /κι αν είναι τ’ άδεια αφέντες» που λέει κι ο Παλαμάς, συμβαίνουν και πράγματα στην σάπια πολιτεία που μοιάζουν με ρωγμές από τις οποίες τρυπώνει και μια «στάλα ηλιαχτίδας».
Φέτος για πρώτη φορά είχαμε επιλογές στελεχών της Εκπαίδευσης με ψηφοφορία. Διευθυντές και υποδιευθυντές σχολικών μονάδων αναδείχτηκαν μέσω ψηφοφορίας των εκπαιδευτικών.

Κάθε σχολείο, με μυστική ψηφοφορία, επέλεξε τον άνθρωπο που έκρινε ικανό να αναλάβει την διευθυντική του καθοδήγηση και εποπτεία. Τα προηγούμενα χρόνια η επιλογή γινόταν δι’ απευθείας αναθέσεως από ένα υπηρεσιακό συμβούλιο, με κριτήριο τους τίτλους σπουδών και την κοινωνική του, εν γένει, προσφορά.

Προς άρσιν παρεξηγήσεων σπεύδω και εξηγώ ότι πολλοί άξιοι και εργατικοί εκπαιδευτικοί τα προηγούμενα χρόνια, αναρριχήθηκαν σε θέσεις διευθυντών, οι οποίοι κυριολεκτικά «έλιωναν» για το καλό του σχολείου. Ήταν όμως το λαμπρό «λείμμα», η εξαίρεση που ξεντροπιάζει και το σεσηπός υπόλοιπο. (Για να μην μου καταλογιστεί μνησικακία και εκδικητικό μένος δηλώνω ότι εδώ και 26-27 χρόνια είμαι μάχιμος δάσκαλος, «με την κιμωλία στο χέρι» και, συν Θεώ, έτσι θέλω να αποχωρήσω από τον στίβο της εκπαίδευσης).

Ποια είναι τώρα τα καλά κι ευοίωνα του νέου συστήματος επιλογής στελεχών;
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2015/06/blog-post_869.html
ΘΑΝΑΣΗΣ Χ