Από πολλά χρόνια τώρα, 20 με 30 και βάλε, είχαμε συνηθίσει στον βαθύ ύπνο των δημαρχιακών, ( πολιτικοποιημένων ως επί το πλείστον και συνεπώς δεσμευμένων ), σχημάτων, επάνω στά γενικότερα θέματα πού αφορούν την παραμελημένη αυτή και άθλια ( όπως την κατάντησαν ), πολιτεία μας..
Ως εκ τούτου, ( και παρά τις αντίθετες απαισιόδοξες προβλέψεις ), νομίζαμε ότι το νέο δημαρχιακό σχήμα ( πού σε λίγο συμπληρώνει τις 100 πρώτες μέρες της γέννας του), θα έδειχνε ένα πρόσωπο διαφορετικό και δραστήριο μη ακολουθώντας τις γνωστές παλαιές πρακτικές ενός μακάριου ύπνου…
Όμως, είναι τώρα 100 περίπου μέρες όπου μέσα σ΄ αυτές συνηθίζεται να γίνεται και μία πρώτη αποτίμηση της δράσης των νέων αρχόντων ( είτε πολιτικών, είτε δημαρχιακών ), και προσωπικά δεν έχουμε αντιληφθεί ότι κάτι το νεώτερο συντελείται στην ιστορική και πάλαι ποτέ ευγενική πολιτεία μας.
Κατιτίς δηλαδή, ευεργετικό για τους πολίτες της…
Τά χάλια τής κυκλοφορίας παραμένουν τα ίδια όπως τα ξέραμε κι΄ από πρίν, κι΄ όπως οί προηγούμενοι «δυό Αντρέηδες» μας τά άφησαν, η καθαριότητα ωσαύτως στενάζει, η εικόνα της Πολιτείας μαύρη κι΄ άραχλη, οί επαίτες ανεξέλεγκτοι ξεφυτρώνουν στα πιο απίθανα μέρη...
Οί γούβες απλωμένες παντού, οί παράνομες πινακίδες «NO PARKING » και «GARAZ – ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ» πού έχουν βάλει εκατοντάδες ιδιώτες στερώντας τους άλλους συμπολίτες τους ζούν και βασιλεύουν και η νέα Δημαρχία Δημαρά ούτε τις βλέπει ούτε τις ξεκαθαρίζει, όπως και οί προηγούμενοι άλλωστε Δήμαρχοι…
Κι΄ ακόμη, το πράσινο παραμένει ως επί το πλείστον ασυντήρητο, ακλάδευτο, και ελάχιστο ( πού να φυτεύουμε τώρα νέα δένδρα, γι΄ αυτά είμαστε; ), ποδηλατόδρομοι δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα και σκέφτονται, άκουσον – άκουσον, να κυκλοφορούν ποδήλατα πάνω σε γραμμές των τραίνων, η διάνοιξη της οδού Κανακάρη έχει μείνει ακόμη στα χαρτιά ( περιμένοντας προφανώς να σηκωθεί από τον τάφο με κανένα μπαστούνι ο αείμνηστος δήμαρχος Κανακάρης και να το σπάση σε κανένα κεφάλι…), και γενικώς θέματα δηλαδή πολλά της καθημερινότητας τόσα πολλά παραμελημένα πού βαριέσαι να τα απαριθμήσεις για πολλοστή φορά και χωρίς αποτέλεσμα…
Και για όλα, υπάρχει τώρα πανταχού παρούσα η δικαιολογία της Τρόϊκας και του Μνημονίου.
Σας ξέραμε όμως και από πρώτα, πού δεν είχαμε μνημόνια…
Φαίνεται λοιπόν εν τέλει, ότι ζούμε και τώρα μέσα στα ίδια προβλήματα πού ζούσαμε και πρώτα, και ουδεμία διαφορά παρατηρείται από την εποχή των «δυό Αντρέηδων» όπως και παραπάνω σημειώσαμε…
Άκρα σιωπή λοιπόν του τάφου, ώσπου μας ξεφύτρωσε και η Ανακοίνωση της Εξέγερσης, με ανοικτή πρόσκληση «προς όλους τους Πατρινούς» για έναν 2ωρο αποκλεισμό των διοδίων του Ρίου όπως συνηθίζεται άλλωστε τελευταία εκεί να γίνεται…
Κάλιο αργά παρά ποτέ, λέει ο λαός κι΄ άς ελπίσουμε ότι η εποχή τού ύπνου πέρασε...
Τώρα, αν με αυτό το μικρό δίωρο «θα ιδρώσει το αυτί της Θοδώρας» και θ΄ αλλάξει γνώμη, έ…αυτό είναι άλλο ζήτημα πού θα μας το πεί τελικά ο ΩΡΛ της…
================
Πρόσκληση σε όλους τους Πατρινούς να συμμετάσχουν στον δίωρο αποκλεισμό των διοδίων του Ρίου αύριο Σάββατο 19 Μαρτίου 2011, από τις 11 το πρωί έως τη 1 μετά το μεσημέρι απευθύνει ο Δήμαρχος Πατρέων κ. Γιάννης Δημαράς.
Ο δήμαρχος τονίζει ότι η δυναμική συμμετοχή των πολιτών στην μεγάλη κινη-τοποίηση του Δήμου είναι απαραίτητη για να διεκδικήσουμε όλοι μαζί την προστασία της υγείας και της ασφάλειας των πολιτών, την προστασία του περιβάλλοντος και να αποτρέψουμε το ενδεχόμενο να πνιγεί η Πάτρα στα σκουπίδια.
Ο αποκλεισμός των διοδίων είναι το πρώτο βήμα αντίδρασης στην αυθαίρετη απαίτηση της Υφυπουργού Εσωτερικών κ. Θεοδώρας Τζάκρη για συνέχιση της λειτουργίας του ΧΥΤΑ της Ξερόλακκας ο οποίος έχει υπερκορεστεί και δεν χωράει άλλα σκουπίδια , με αποτέλεσμα να υπάρχει άμεσος κίνδυνος για την ασφάλεια και την υγεία κατοίκων και εργαζομένων.
Επίσης ο αποκλεισμός γίνεται σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απαίτηση της Υφυπουργού να προκηρυχθεί, όπως είχε εγκριθεί από το Υπουργείο της τον Δεκέμβριο του 2010, το Εργοστάσιο Επεξεργασίας Απορριμμάτων που πρόκειται να κατασκευαστεί στην περιοχή Φλόκα, χωρίς να εξεταστούν τα σημεία για τα οποία υπάρχουν ενστάσεις, παρά το γεγονός ότι το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πατρέων αποφάσισε να αναθέσει στο Πανεπιστήμιο Πατρών και στο Τεχνικό Επιμελητήριο την εξέταση των ενστάσεων αλλά και των όρων που υπάρχουν στα τεύχη δημοπράτησης, βάση των οποίων βαρύνονται οι πολίτες με υπέρογκο κόστος καθώς τα τέλη της καθαριότητας είναι ανταποδοτικά.
Ο Δήμος και οι κάτοικοι της Πάτρας ζητούν να δεχτεί η κυβέρνηση την λύση που προτείνει ο Δήμος για να μην μείνουν τα σκουπίδια στο κέντρο της πόλης
Ο Δήμος ζητά:
- Να μεταφερθούν τα σκουπίδια στον ΧΥΤΑ του Φλόκα, εκεί που άλλωστε έχει επιλεγεί και από τον Περιφερειακό Σχεδιασμό να κατασκευαστεί το Εργοστάσιο και ως εκ τούτου να καταλήγουν τα απορρίμματα όλου του Νομού Αχαΐας.
- Να εξασφαλιστούν όλες οι προϋποθέσεις για τη σωστή λειτουργία του ΧΥΤΑ του Φλόκα, ώστε να προστατευτεί απόλυτα η δημόσια υγεία και η προστασία του περιβάλλοντος.
- Να εξελιχθεί δημόσια διαβούλευση για το θέμα του εργοστασίου, ώστε να διασφαλιστεί η περιβαλλοντικά ωφέλιμη λειτουργία του και με οικονομικούς όρους που δεν θα είναι δυσβάσταχτοι για τους δημότες.
ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ
Με σύνθημα «όλοι μαζί μπορούμε», ο Δήμος προχωράει αύριο Σάββατο στην πρώτη μιας σειράς δυναμικών κινητοποιήσεων που σχεδιάζει για τη διεκδίκηση της προστασίας της υγείας και της ασφάλειας των πολιτών.
Ο αποκλεισμός των διοδίων του Ρίου θα γίνει στις 11 αύριο το πρωί.
Για τη διευκόλυνση της μετάβασης των πολιτών στο σημείο του αποκλεισμού, θα υπάρχουν τρία σημεία προσυγκέντρωσης, σε τρία διαφορετικά σημεία της πόλης.
Οι προσυγκεντρώσεις θα γίνουν στις 10 π.μ.
Στην Ακτή Δυμαίων στο ύψος της ΑΒΕΞ
Στην Περιβόλα στο ύψος του κόμβου του Καρφούρ
Στα Συχαινά, στο ύψος του θεραπευτηρίου «Ολύμπιον»
Οι συμμετέχοντες στο αποκλεισμό θα μπορούν να μεταβούν στα σημεία προσυγκέντρωσης και στα διόδια και με τα αυτοκίνητά τους, καθώς θα υπάρχει η δυνατότητα ειδικής κυκλοφοριακής ρύθμισης για την επιστροφή τους στην πόλη.
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/59471
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου