Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

«Διόδια» στα φανάρια ! Κουβάς, σαπούνισμα, σκούπα επ΄ ώμου, παρουσιάστε Άρμ…




Μαζεύτηκαν λοιπόν εδώ, στην ατυχή Πολιτεία μας όλες οί φυλές της αρχαίας Βαβέλ και του κόσμου ολόκληρου. 

Και εκείνος μέν, ο πύργος Βαβέλ, σταμάτησε και δεν έγινε και γλύτωσαν έτσι οί ιθαγενείς και εγχώριοι κάτοικοι, διασπαρέντες όλοι οί υπόλοιποι, σε όλα τα άλλα μέρη της τότε γνωστής γής…

Εδώ, δυστυχώς μας τους έφεραν, μας ήλθαν, καί μας προέκυψαν, από ατυχείς χειρισμούς πολιτικών προσώπων πρασίνου χρώματος και κατεστημένου, πού όμως διατηρήθηκαν και από τους θαλασσί, οί οποίοι φοβισμένοι και διστακτικοί σαν λαγοί όπως πάντα τα τελευταία χρόνια και αλληλοτρωγόμενοι μεταξύ τους, στο τέλος τά κατάφεραν και μας τάκαναν και οί ίδιοι θάλασσα!

Και όχι μόνο θάλασσα, αλλά έναν απέραντο Ωκεανό, πού τώρα ο Giorgos, το paidi αυτό, καλείται να αποξηράνει.

Αν και πολύ φοβόμαστε, ότι αυτό το paidi Giorgos πού το εστειλαν από το Αμερικάνικο ΔΝΤ να διοικήσει, στο τέλος θα αποστεώσει και θα αποξηράνει όχι μόνο την θάλασσα της διαφθοράς πού όπως λέει βρήκε, αλλά και τους κατοίκους της χώρας αυτής, και ελάχιστοι τότε οί σωζόμενοι…





++++++++++++++++


Θα δούμε όμως πρώτα ένα γράμμα πού πήραμε από κάποιον φίλο του Patrablog , πού αναφέρετε σε μια κατάσταση πού καθημερινά συναντούμε :

« ….Τον τελευταίο καιρό έχει παραγίνει το χάλι που εμφανίζεται στα φανάρια της
Πάτρας.

Συγκεκριμένα σε κάθε κεντρικό φανάρι της Πάτρας υπάρχει και ένας
μετανάστης με κουβαδάκι και λάστιχο που σου πλένει το παρπρίζ θες δε θες.

Μάλιστα μερικοί έχουν τοποθετήσει και καρέκλες – Ομπρέλες στις νησίδες του
δρόμου. 

Προφανώς την όλη κατάσταση συντονίζουν κάποιοι που εκμεταλλεύονται τους
δύστυχους μετανάστες και παίρνουν το μεγαλύτερο μερίδιο της είσπραξης.

Δυστυχώς, κανένας δεν ενδιαφέρεται για το θέμα, ούτε το κράτος, ούτε οι σύλλογοι που
υποτίθεται ότι προστατεύουν τα δικαιώματα των μεταναστών. Παλαιότερα είχαμε
παρόμοιες καταστάσεις με ανήλικους αθίγγανους, αλλά σε μικρότερο βαθμό και μόνο
στο κέντρο της Πόλης.

Τώρα, όπως είπα και πιο πάνω, το κακό έχει παραγίνει αφού πλέον το φαινόμενο παρατηρείται και στα φανάρια της νέας εθνικής Πατρών Αθηνών όπου τα αυτοκίνητα αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες και υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος.

Μέχρι κάποιος να κάνει κάτι, πιστεύω ότι ο μόνος τρόπος αντίδρασης είναι να μη δίνουμε χρήματα ώστε να μην τροφοδοτούμε την όλη κατάσταση..."


=================

Έχουμε όμως και κάποιες άλλες παράμετρους αυτής της άφιξης εδώ, των προσώπων της αρχαίας Βαβέλ πού παραπάνω αναφέραμε. 

Κι΄ αυτές, έχουν να κάνουν μ΄ ένα είδος διοδίων θα λέγαμε πού καλούνται όλοι οί οδηγοί να πληρώνουν, κάθε φορά πού πλησιάζουν φανάρια κυκλοφορίας.

Αν δεν δεχτείς καθάρισμα, τότε οί …Βαβελίτες το κάνουν από μόνοι τους, εκτός καί εάν προλάβεις, μόλις τούς δείς, να βάλεις τούς υαλοκαθαριστήρες σε λειτουργία, οπότε το βλέπουν καί φεύγουν. Τό κάνουν πολλοί αυτό ! 

Κι΄ αν δεν τους πληρώσεις ευγενικά μέν αποχωρούν, είναι αλήθεια αυτό, πλήν κάποιων περιπτώσεων μικρών παιδιών πού σκοπίμως τα έχει φέρει εκεί κάποια γύρωθεν μαφία, για να προκαλούν τον οίκτο των περαστικών…

Όπως κι΄ εκείνες οί ψευτομανάδες με τα μωρά, πού τάχουν νοικιασμένα με την ημέρα από την γειτόνισα, κιδυνεύοντας να τα πατήσει κανένας και να τον πάνε και στο Αυτόφωρο γιατί δεν τα πρόσεξε ανάμεσα στα σταματημένα, ή έν κινήσει αυτοκίνητα…

Έρχεται όμως τώρα κι΄ ένα ανθρώπινο δίλημμα.

Λές, να τους δώσω κάτι, ή όχι ;

Εάν τους δώσω, τότε συντηρώ μία άθλια κατάσταση διά παντός, και δεν ξέρω εάν τα χρήματα αυτά ( από 20λεπτο μέχρι 50λεπτο, ευρώ, και βάλε πού κάποιοι δίνουν …) καταλήγουν στους ίδιους πονεμένους όπως τους βλέπεις, και δεν τα παίρνει ο μαφίας πού τους νοίκιασε την θέση…

Άλλη σκέψη τώρα:

...μά αυτοί οί άνθρωποι, δεν είναι σαν τους άλλους τεμπέληδες λαθρομετανάστες πού σουλατσάρουν για χρόνια ολόκληρα στο λιμάνι με μια σακούλα στον ώμο περιμένοντας την νταλίκα, ή το καράβι, ούτε ( υποθέτουμε ) κλέβουν, αρπάζουν, βιάζουν, σκοτώνουν, και μαχαιρώνουν…

Κάνουνε, έστω μία ψευτοδουλίτσα, αλλά κουράζονται για τον άρτον τον επιούσιον!

Εάν δεν τους δώσω, μήπως τότε φαίνομαι άσπλαχνος στην ταλαιπωρία τους ;

Γιατί, εδώ πού τα λέμε, αυτοί οί άνθρωποι είναι παγιδευμένοι από μια κατάσταση πού η ίδια η πολιτεία, αφού τούς άφησε καί μπήκαν από αφύλακτα σύνορα τώρα κάνει πώς δεν καταλαβαίνει...

Τό γιατί τούς άφησε, σκόπιμα, ή όχι, είναι μία άλλη ιστορία πού λίγοι τήν έχουν πάρει χαμπάρι...

Ούτε μπρός λοιπόν μπορούν να πάνε ( Ιταλία, Γερμανία, κλπ ) διά της νομίμου οδού, ούτε πίσω να κάνουνε ( και να πάνε στην πατρίδα τους ). 

Εκτός αν η Κυβέρνηση τους μαζέψει όλους, τους φορτώσει, και τους εξαποστείλει άστε – ντούε στα χωριά τους!

Θα το κάνει όμως, ή κάτι άλλο θέλει να πετύχει και δεν το επιχειρεί ;

Ιδού το ερώτημα!

Εσείς τι λέτε;

----------------------------

Ένας Καθηγητής Πανεπιστημίου έχει κάτι να προσθέσει:

«…Εχω όμως την εντύπωση ότι η επαιτεία που παρατηρούμε να λαβαίνει χώρα στις γωνιές των οδών, όπου υπάρχουν φανάρια κυκλοφορίας, αλλά και γενικά, δεν έχει καμιά σχέση με την επαιτεία για την οποία τα επιχειρήματα που διατυπώθηκαν πιο πάνω έχουν ισχύ

Η επαιτεία που παρατηρούμε δεν είναι αποτέλεσμα και έκφραση καταστάσεων, π.χ. ανεργίας, φτώχειας κ.ο.κ., που φέρνουν διάφορα άτομα σε κατάσταση απελπισίας. Αντίθετα, πιστεύω ότι είναι μια εξαιρετικά κερδοφόρος δραστηριότητα. 

Τα παιδιά των φαναριών δεν ζητιανεύουν επειδή πεινούν, αλλά επειδή αποτελούν ένα αποτελεσματικό σημείο επαφής ενός διεφθαρμένου επιχειρηματικού κυκλώματος με το καταναλωτικό του κοινό, δηλαδή, με εμάς.

 



Υπάρχουν διάφορα στοιχεία που βεβαιώνουν ότι η επαιτεία των παιδιών είναι οργανωμένη επιχείρηση. 

Πρώτον, έχουν συγκεκριμένα στέκια-φανάρια, στα οποία εναλλάσσονται. 


Δεύτερον, ζητούν το ίδιο ποσόν χρηματικής βοήθειας, ένα «πενηντάρι». 


Τρίτον, όσα δεν ζητούν βοήθεια προφορικά, κρατούν ταμπελίτσες γραμμένες με τον ίδιο γραφικό χαρακτήρα, κτλ. 

Η επιχείρηση πρέπει να είναι εξαιρετικά προσοδοφόρος, αν κρίνει κανείς από την απότομη αύξηση της επαιτείας, τα τελευταία χρόνια, πράγμα που δείχνει ταυτόχρονα ότι οι κάτοικοι της Αθήνας και των προαστίων είναι άνθρωποι του Θεού και πολύ ελεήμονες.

Η δομή των επιχειρήσεων επαιτείας παρουσιάζει ποικιλία και ενδιαφέρον. 

Αλλες είναι οικογενειακές επιχειρήσεις στενού κύκλου, δηλαδή γονείς και παιδιά. Αλλες οικογενειακές επιχειρήσεις, ευρύτερου κύκλου, δηλαδή συγγενικές οικογένειες με συμμετοχή γονέων, παιδιών, εξαδέλφων κ.ο.κ. 

Το ένα παιδί ζητιανεύει, π.χ. γωνία Πατησίων και Κοδριγκτώνος και το εξαδελφάκι του, στην Πλατεία Βικτωρίας. Οπως έχει φανεί από τα αστυνομικά δελτία, υπάρχουν και επιχειρήσεις με ευρύτατα κυκλώματα εκμετάλλευσης μικρών παιδιών, με τεράστια κέρδη και εγκληματική δραστηριότητα και σε άλλους «κλάδους».

Οι παραπάνω αναφορές έχουν σκοπό να πείσουν τον αναγνώστη ότι τα επιχειρήματα των δύο αντίθετων απόψεων που προανέφερα είναι άσχετα με την σημερινή πραγματικότητα. 

Οποιος δίνει «βοήθεια» στους ζητιάνους και στα ζητιανάκια γίνεται, χωρίς να το θέλει και χωρίς να το ξέρει, συνεργός σε μια εγκληματική δραστηριότητα, ενώ φυσικά οι προθέσεις του είναι εντελώς διαφορετικές.

Ο κ. Θ. Π. Λιανός είναι καθηγητής της Πολιτικής Οικονομίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=102127&ct=6&dt=16/08/1998#ixzz0zgeQA4R3

-------------------------------
ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ…


Νικολά Σαρκοζί, ένας Πρόεδρος πού δεν μασάει τα λόγια του πάνω στα μεγάλα Εθνικά θέματα της χώρας του…





Σαρκοζί, προς την Ευρωπαία Επίτροπο πού χτυπάει πεισματικά τα τακούνια της εναντίον της πολιτικής της Γαλλίας.

Μια πολιτική πού έχει να κάνει με την αποπομπή των Ρομά πού έχουνε καταντήσει ένα απέραντο γυφταριό ολόκληρη την Γαλλία:

«Πάρτε εσείς, τους Ρομά στη χώρα σας ! »





Ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί πρότεινε σήμερα στην Ευρωπαία Επίτροπο Βίβιαν Ρέντινγκ, που επέκρινε την Γαλλία για τις απελάσεις Ρομά, να τους δεχθεί η χώρα της, και να τους πάρει το Λουξεμβούργο….

Ο Σαρκοζί δήλωσε ότι δεν κάνει τίποτα άλλο από το να εφαρμόζει τους Ευρωπαϊκούς κανόνες, τους Γαλλικούς νόμους και ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει απολύτως τίποτα να προσάψει κανείς στη Γαλλία.

Ο Γάλλος υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου, αρμόδιος για τις Ευρωπαϊκές Υποθέσεις, Πιερ Λελούς, είχε ήδη απορρίψει διαρρήδην τις αιτιάσεις των Βρυξελλών, υπογραμμίζοντας ότι η χώρα του, δεν έχει να λάβει μαθήματα από κανέναν.

«Η Γαλλία τείνει να βρεθεί στο ευρωπαϊκό εδώλιο για τη σύνταξη μιας εγκυκλίου. 

Πρόκειται για φούσκα υποκρισίας από την Κομισιόν, που δεν έχει κάνει τίποτα για να βοηθήσει τους Ρομά. 

Η Γαλλία είναι ένα μεγάλο κυρίαρχο έθνος. Δεν είμαστε στο σχολείο. Δεν έχω σκοπό να αποδεχθώ να συμπεριφέρονται στη Γαλλία λες και επρόκειτο για μικρό παιδί», είπε ο κ. Λελούς.

Στο μεταξύ, η ψήφιση της ολοκληρωτικής απαγόρευσης της μπούργκας αναμενόταν να ολοκληρωθεί χθες το βράδυ από τη γερουσία της Γαλλίας, εγκρίνοντας έτσι το αμφιλεγόμενο νομοθέτημα που υπερψήφισε η εθνοσυνέλευση της χώρας στις 15 Ιουλίου. 

Ο νόμος θα τεθεί σε εφαρμογή μόλις υπογραφεί από τον πρόεδρο Σαρκοζί. Παρότι η απαγόρευση αφορά ελάχιστο ποσοστό γυναικών στη Γαλλία, οι επικριτές του εκτιμούν ότι θα συμβάλει στην ενίσχυση της ισλαμοφοβίας. 

Ο νόμος προβλέπει την επιβολή προστίμου 100 ευρώ ή την υποχρεωτική παρακολούθηση μαθημάτων «πολιτικής αγωγής» για κάθε γυναίκα που θα συλλαμβάνεται να φορά μπούργκα. Αυστηρότερες ποινές θα αντιμετωπίζουν όσοι σύζυγοι υποχρεώνουν τις συζύγους τους να φορούν μπούργκα..

Kathimerini.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια: