Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Αμόλυβδη τέλος ! Πετρέλαια, βενζίνες, κηροζίνες ( για αεροπλάνα ) επίσης τέλος. «Κατεβαίνει» ο Στρατός, κι΄ ένας «λοχίας» σώζει την κατάσταση…














Για πολλά χρόνια τώρα οί μετά
την μεταπολίτευση κυβερνήσεις,  απέφευγαν
συστηματικά  να τραβήξουν μια πολιτική
επιστράτευση σε απεργούς και να επιδώσουν φύλλα πορείας τύπου: «λόγω εκρύθμου
καταστάσεως και ανυπολόγιστων ζημιών στην Εθνική οικονομία  «αποφασίζομεν και διατάσσομεν όπως προσέλθετε στις
εργασίες σας, ειδ΄ άλλως..» , για να μη χαρακτηρισθούν αντιδημοκρατικοί,
φασίστες, ακόμη και «χουντικοί»…
Η παρούσα όμως σεβαστή μας Κυβέρνηση
μετά την θεαματική εισβολή της σε μισθούς, μεροκάματα, επιδόματα, ασφάλιση, συντάξεις,
επί ζωντανών και πεθαμένων, και κραδαίνοντας την σπάθη της πλειοψηφίας και το
δικαίωμα « εμάς μας ανέβασε ο λαός..»   δεν
έχει τέτοιους ενδοιασμούς…
Βλέποντας  λοιπόν ότι οί ημέτεροι ιθαγενείς  τρώγοντας μερικές κατραπακιές γρήγορα λούφαξαν,


 



νόμισαν, θέλησαν, επεδίωξαν να
τα βάλουν τώρα και με τους φορτηγατζήδες και νταλικέρηδες, μια αληθινά σκληρή και
«άτιμη» ράτσα, πού δεν χαμπαριάζει από τέτοια και άλλα, όπως οί προηγούμενες εργατικές
ομάδες…
Αποτέλεσμα ήταν τα βενζινάδικα
 να στεγνώσουν, οί επαγγελματίες κυρίως των
Διεθνών και εσωτερικών μεταφορών να ακινητοποιηθούν, ο Τουρισμός να κάτσει, και
να κατέβουν τα Στρατιωτικά βυτία για εφοδιασμό αλλά μόνο για Δημόσιες
επιχειρήσεις και Οργανισμούς…
Τι να κάνουμε όμως με όλα αυτά
τα «βοηθήματα» εμείς οί πληβείοι και οί υπόλοιποι , όταν  βλέπουμε σήμερα να λειτουργούν μόνο δυό βενζινάδικα
στην ατυχή πολιτεία μας, ένα στην Ανατολή κι΄  ένα στην Δύση, με τις ουρές να αρχίζουν από τις
αντλίες και να καταλήγουν 500 μέτρα μακρύτερα, και με ατέλειωτες και βασανιστικές
ώρες αναμονής μια και ο επαγγελματίας ,ή και ο ιδιώτης, θέλει από Δευτέρα να
είναι έτοιμος για να κυκλοφορήσει για τις δουλειές του…
Γιατί  μη το ξεχνάμε, όλοι αυτοί  δεν  ψάχνουν να βάλουν βενζίνη για να κόβουν
άσκοπες βόλτες…
Κι΄ ως ότου φθάσεις να πιείς
κι΄ εσύ νερό της πηγής, άλλο θλιβερό αυτό και  καθόλου περίεργο, να κινδυνεύεις ν΄ ακούσεις  εκεί δά, και τον γνωστό επικήδειο λόγο : «
κύριοι, καύσιμα τέλος ! »
«Αμάν βρέ βενζινά, κρίμα τις ώρες
πού φάγαμε, δεν μας τόλεγες νωρίτερα;»
=================
ΑΠΟ ΤΙΣ  ΕΙΔΗΣΕΙΣ…
Κακούργημα, ή μη συμόρφωση…
Αποφασισμένη να φθάσει ως το τέλος τη σύγκρουση με τους
ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσης και βυτιοφόρων υγρών καυσίμων είναι η
κυβέρνηση. Χθες το απόγευμα έπειτα από την απόφαση της Ομοσπονδίας των
μεταφορέων για συνέχιση της απεργίας συνεκλήθη Διυπουργική Επιτροπή στο
υπουργείο Υποδομών, στην οποία συμμετείχαν οι κκ.
Χ. Παμπούκης, Ευ.
Βενιζέλος,
Μ. Χρυσοχοΐδης και ασφαλώς ο κ. Δ. Ρέππας. Ο
πρωθυπουργός κ.
Γ. Παπανδρέου, ο οποίος βρισκόταν στον Αγιο Νικόλαο για
το συνέδριο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Κρητών, ενημερωνόταν διαρκώς για τις
εξελίξεις και η εντολή του ήταν ρητή από το πρωί.
«Δεν νοείται ανυπακοή σε πρωθυπουργική απόφαση για
επίταξη. Να τηρηθεί
αυστηρά ο νόμος».


Βασικό μέλημα της κυβέρνησης παραμένει η τροφοδοσία της αγοράς και η απρόσκοπτη
έξοδος των αδειούχων. Ετσι χθες στη συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής αποφασίστηκε
να ληφθούν προληπτικά μέτρα ώστε να μην αποκλειστούν από τους απεργούς τα
διυλιστήρια, τα λιμάνια και οι εθνικές οδοί. Μια μικρή κινητοποίηση στη
Θεσσαλονίκη έληξε άδοξα όταν οι Αρχές διεμήνυσαν στους φορτηγατζήδες ότι θα
επέμβουν δυναμικά και δεν θα ανεχθούν αποκλεισμούς.



Επειτα από τη λήξη της συνεδρίασης εκδόθηκε κυβερνητική ανακοίνωση, στην οποία
επισημαίνεται ότι η άρνηση των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης να
συμμορφωθούν στις αποφάσεις της Πολιτείας για την επίταξη των οχημάτων και των
προσωπικών τους υπηρεσιών συνιστά βαριά προσβολή της έννομης τάξης, πλήττει το
κοινωνικό σύνολο και αντιμετωπίζεται άμεσα με τα ακόλουθα μέτρα:



Τα βυτιοφόρα ιδιωτικής χρήσης εντάσσονται στο σχέδιο κάλυψης των δημοσίων
αναγκών, σε συνεργασία με τις εταιρείες πετρελαιοειδών.



Οι Ενοπλες Δυνάμεις με τα δικά τους μέσα διασφαλίζουν ήδη- σύμφωνα με το
υπάρχον σχέδιοτην τροφοδοσία σε καύσιμα κρίσιμων τομέων (αεροδρόμια, μονάδες
της ΔΕΗ, νοσοκομεία κ.ο.κ.). Αρματαγωγά του Πολεμικού Ναυτικού θα συμβάλουν,
εφόσον χρειαστεί, στην κάλυψη των αναγκών των νησιών μεταφέροντας βυτιοφόρα.



Τα στοιχεία όλων των παραβατών διαβιβάζονται στους αρμόδιους εισαγγελείς για
την άσκηση ποινικής δίωξης.



Οι προβλεπόμενες στη νομοθεσία διοικητικές κυρώσεις, που φθάνουν ως την αφαίρεση
αδειών, θα εφαρμοστούν αμέσως σε βάρος των παραβατών.



Ετσι το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ανέλαβε να κρατήσει ανοιχτά τα λιμάνια
και τους δρόμους, ενώ περίπου 300 βυτιοφόρα του Στρατού έχουν ήδη σταλεί να
εφοδιάσουν με καύσιμα κρατικές εγκαταστάσεις, ξεκινώντας από τη ΔΕΗ η οποία
υπέβαλε το πρώτο αίτημα. Από το χθες το μεσημέρι επίσης ξεκίνησε η συζήτηση για
την αφαίρεση αδειών ως μέσου πίεσης και παραδειγματισμού.



Τα κυβερνητικά στελέχη εκτιμούν ότι εκτός από τους σκληροπυρηνικούς
συνδικαλιστές και όσους ιδιοκτήτες φορτηγών έχουν πολλές άδειες στα χέρια τους,
οι υπόλοιποι δεν έχουν διάθεση να συνεχίσουν τον ανένδοτο κατά της κυβέρνησης.
Και αυτό γιατί παρατηρήθηκαν φαινόμενα να προσέρχονται ιδιοκτήτες στα
αστυνομικά τμήματα προκειμένου να παραλάβουν τα φύλλα πορείας και να τα
χρησιμοποιήσουν ως άλλοθι για να δουλέψουν, ενώ δεν εναντιώθηκαν στην απόφαση
της κυβέρνησης να επιτάξει τα φορτηγά και τα βυτιοφόρα και να βάλει στρατιώτες
να τα οδηγήσουν ώστε να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς.  

«Είναι ο πρώτος κλάδος
που απελευθερώνεται
και δεν αντιλήφθηκε εγκαίρως ότι η κυβέρνηση
δεν έχει πρόθεση να υποχωρήσει ούτε βήμα από την πολιτική της. Τα κλειστά
επαγγέλματα θα ανοίξουν
και δεν θα δεχθούμε να γίνουμε όμηροι των
συντεχνιών»
σχολίαζε ένας από τους υπουργούς που μετείχαν στην κυβερνητική
σύσκεψη.
tovima.gr








Δεν υπάρχουν σχόλια: