Κυριακή, 22 Φεβρουαρίου 2009

Πληθαίνουν οί φωνές εξ΄ Αγίου Όρους, αμφίβολο όμως είναι εάν ακούει κανείς μόνο μέ λόγια..


HTML clipboard

Η Έξωση από τόν Παράδεισο, σύμφωνα μέ αρχαία τοιχογραφία...


Σήμερα, Κυριακή τής Απόκρεω ( ή τής Αποκριάς όπως λέει ο λαός ), από τήν Βραζιλία μέχρι τήν Αφρική, κι΄ από τήν Μαλαισία μέχρι τά νησιά Γκαλαπάγκος, τήν Γουαδελούπη, καί βάλε ακόμη, τά καρναβάλια τελειώσανε...

Χωρίς να χρειάζεται λοιπόν νά ξέρει κανείς καί πολλά γράμματα, η ίδια η λέξη άλλωστε "Απόκρεω" τό λέει, ότι από σήμερα καί πέρα, γιά όποιον έχει μία Χριστιανική, ( καί όχι ειδωλολατρική ή Άθεη ιδιότητα ), τό κρέας καί τα πανηγύρια γιόκ καί τέρμα.

Από εδώ καί πέρα λοιπόν μέχρι τό Πάσχα, θά πρέπει νά υπάρξει καί κάποια αλλαγή στήν ζωή μας μέ κάποια μικρή, ή μεγάλη πνευματική ανασύνταξη, έστω καί γιά αποτοξίνωση...

Από αρχαιοτάτων χρόνων η σημερινή Κυριακή ( 22 τού μηνός ), είναι η λεγόμενη Κυριακή τής Κρίσεως καί τής Δευτέρας Παρουσίας τού Χριστού, πού είτε τό θέλουμε είτε δέν τό θέλουμε, είτε τό πιστεύουμε είτε όχι, θά έλθει κάποτε καί θα μάς κρίνει "κατά τά έργα μας" καί μέ ότι αυτό αιωνίως συνεπάγεται...

Θά έπρεπε λοιπόν σήμερα να τελειώνουνε καί οί δικές μας φιέστες, οί χοροί, τά μεθύσια, καί τα υπόλοιπα, όπως άλλωστε κάνουν όλοι οί άλλοι λαοί, καί νά έχει λήξει το καρναβαλικό πανηγύρι πού δυστυχώς όπως αναφέραμε τό γλεντάμε τήν ημέρα πού κανονικά θά έπρεπε να κλαίμε, δηλαδή τήν ημέρα τής Κρίσεως !

Τά έχει καταφέρει λοιπόν έτσι ο σατανάς πού μάς έχει αναποδογυρίσει καί σ΄ αυτό το θέμα, γιατί φαίνεται σάν Ορθόδοξους "μάς πάει περισσότερο..." , αλλά δυστυχώς δέν έχει αρκεστεί μέχρις εδώ.

Έχει λοιπόν πάει καί ακόμη περισσότερο μακρυά, κι΄ έχει φέρει τό Καρναβάλι νά εορτάζεται την επόμενη Κυριακή, πού είναι η "Κυριακή τής Εξώσεως" τών πρώτων ανθρώπων από τόν Παράδεισο!

Κι΄ εμείς τώρα γιορτάζουμε αυτή τήν Έξωση, πάλι μέ ότι βάλει ο νούς μας, γιατί δήθεν είναι "η τελευταία Αποκριά" .

Όμως η Αποκριά είναι μία, είναι σήμερα, καί αυτό είναι βέβαιο, όσο τίποτε άλλο...


=======================================

HTML clipboard

Τρίτη καί επείγουσα έκκληση πρός τόν λαό τών Πατρών γιά τό "άρμα Εφραίμ" , καί αυτή τήν φορά από τούς Αγίους Τόπους...


ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΑΒΒΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ ΤΗΣ ΙΟΥΔΑΙΑΣ...










« ….Αφ’ ότου πληροφορηθήκαμε στην ιερά Λαύρα του Αγίου Σάββα το θέμα της ετοιμαζόμενης στην Πάτρα εφετινής καρναβαλικής εορτής, η καρδιά μας γέμισε με πολλή λύπη και φοβερή ανησυχία...

Διότι, δεν είναι μόνο το πρόσωπο του Αρχιμανδρίτου Εφραίμ της Ιεράς Μονής του Βατοπαιδίου το οποίο διακωμωδείται και εξευτελίζεται στον εφετινό καρνάβαλο, αλλά ολόκληρο το Μοναχικό Τάγμα, του οποίου το μαύρο ράσο, αποτελεί την χαρακτηριστική ενδυμασία πνευματικής μάχης, καθώς άλλωστε και του τιμημένου Ελληνικού Κλήρου.

Υβρίζονται λοιπόν και η Παναγία Θεοτόκος, η πρώτη ασκήτρια στα Άγια των Αγίων των Ιεροσολύμων και Ηγουμένη του Αγίου Όρους, εξυβρίζονται τα άφθορα άγια σκηνώματα και τα ασκητήρια των Αγίων μας, όπως του Αγίου Σάββα, οι οποίοι αγίασαν το χώμα της Ελλάδας ή και αλλού με τους ασκητικούς αγώνες τους, φορώντας το μαύρο Μοναχικό Σχήμα, το οποίο μισούν μόνο οι εχθροί της Ορθοδοξίας και το τρέμουν οι δαιμονικές δυνάμεις...


Διακωμωδείται ο Μοναχικός Θεσμός, ο οποίος διέσωσε εκτός της Πίστεως, και την αυτοσυνειδησία του Γένους, τη γλώσσα, την ιστορία και τη γραμματεία του, σε περιόδους δουλείας ή κινδύνων, με μεγάλες μορφές Αγίων, Εθνομαρτύρων, Διδασκάλων και Εθναρχών.

Οι ετερόθρησκοι των Αγίων Τόπων τιμούν τους Χριστιανούς Ρασοφόρους και τους αποκαλούν «Abbuna» («Πάτερ»), εις ένδειξη τιμής προς το Βασιλικόν και ένδοξο Γένος των Ρωμιών, των «Βυζαντινών», του οποίου την Αυτοκρατορία εκληρονόμησαν...


Αλλά οι Ρωμιοί των Πατρών της νεωτέρας Ελλάδας θα διακηρύξουν “urbi et orbi”, στην πόλη και τον κόσμο, ότι στο βωμό της γελωτοποιίας είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν αυτό που πάντοτε αποτελούσε γνώρισμα των Ελλήνων, την τιμή προς τους θρησκευτικούς θεσμούς, όπως είναι πρόθυμοι και να ενσταλάξουν με συνειρμούς στις αθώες παιδικές ψυχές και στην συνείδηση των νέων, εκεί όπου το θέαμα του καρναβάλου, την γενική εντύπωση ότι η μαύρη Μοναχική Περιβολή των Ορθοδόξων Μοναχών δεν είναι ανθρώπων που αγωνίζονται πνευματικώς, με ενδεχόμενες ίσως ελλείψεις και λάθη, αλλά υποκριτών και διεφθαρμένων.

Ο Χριστός, μέσω της Εκκλησίας Του, όπου διαπιστώσει αμαρτία και πτώση, δρα θεραπευτικά, αλλά με αγάπη και σεβασμό στο ανθρώπινο πρόσωπο.

Η τωρινή γελωτοποιία, διαπομπεύει με απάνθρωπο τρόπο το πρόσωπο ενός κληρικού, κατά παραβίαση του βασικού ανθρωπίνου και δημοκρατικού δικαιώματος της αξιοπρέπειας, το οποίο απολαμβάνουν ακόμα και οι εγκληματίες.


Δεν έφθαναν οι εκτροπές του καρναβάλου από μόνες τους, τα αμαρτήματα της νύκτας και της εντροπής και οι φονικές εκτρώσεις;

Δεν ήταν αρκετή αμαρτία η βεβήλωση της πλέον σημαντικής περιόδου του έτους, δηλαδή των Αγίων Νηστειών, όταν ενθυμούμεθα την Β’ Παρουσία του Κυρίου την Κυριακή της Απόκρεω;

Αλλά τώρα, η σύγχρονη Πάτρα και η νεοειδωλολατρική και νεοεποχική λατρεία των ειδώλων του καρναβαλικού σατυρισμού ανασταυρώνει τον Χριστό μέσω των συμβόλων του Μοναχικού Θεσμού, σύμβολα που ίσως εμείς οι σύγχρονοι μοναχοί αναξίως φορούμε, δεν παύουν όμως να είναι τα ένδοξα εμβλήματα των Αγγελικών Ταγμάτων και των απ’ αιώνος Οσίων Πατέρων.

Είναι φοβερή η διήγηση από τα βιβλία της Εκκλησίας μας, σύμφωνα με την οποία ένας παλαιός Πατριάρχης για να εξευτελίσει ένα Μοναχό που αμάρτησε, φόρεσε το σχήμα του σε ένα χοίρο !!!

Τότε εμφανίστηκε ο Τίμιος Πρόδρομος και Βαπτιστής και του είπε, ότι δεν θα του συγχωρήσει αυτή την αμαρτία, ούτε στη Δεύτερη Παρουσία.

Και δεν του τη συγχώρησε, ούτε όταν ο Πατριάρχης αυτός έκτισε ένα Ναό προς τιμή του Τιμίου Προδρόμου, διότι ο Τίμιος Πρόδρομος εμφανίστηκε στον Πατριάρχη και του είπε πάλι, ότι όσους Ναούς και αν κτίσει, δεν θα του συγχωρήσει την αμαρτία αυτή, με την οποία προσβλήθηκε το Μοναχικό Σχήμα, του οποίου ο Βαπτιστής είναι Αρχηγός.

Παρακαλούμε θερμώς όσους πιστούς ακόμη αγωνίζονται στους προμαχώνες του Γένους και της Πίστεως, ξεπερνώντας φόβο και ανθρωπαρέσκεια, αλλά και όσους θέλουν να βλέπουν τα γεγονότα βαθύτερα από τις τηλεοπτικές κάμερες και διαχρονικώτερα από εφήμερους γελοιασμούς, να αντιληφθούν τους συμβολισμούς, τις συγκυρίες και τους σκοπούς μιας τέτοιας πάνδημης βλασφημίας στην οποία παρασύρονται οι συμπατριώτες μας και να ασκήσουν πειθώ μετερχόμενοι κάθε ειρηνικό και νόμιμο μέσο για την αποτροπή της.

Και αν τίποτε δεν κατορθωθεί, να απόσχουν παντελώς κάθε καρναβαλικής εκδηλώσεως, παρακαλώντας με δάκρυα το έλεος του Θεού.

Και κάτι τελευταίο...

Η διακωμώδηση των ιερών Χριστιανικών θεσμών είναι συστατικό στοιχείο της τελετουργίας του σατανισμού και της μαγείας.

Αντιλαμβάνονται οι διοργανωτές του καρναβάλου ποιές δαιμονικές πύλες ανοίγουν και ποιους πνευματικούς νόμους ενεργοποιούν πάνω στην πόλη των Πατρών ιδιαίτερα με τον εφετινό καρνάβαλο;

Είθε ο Χριστός με την φιλανθρωπία Του να αποτρέψει την αμαρτία αυτή και τα επακόλουθα της...

Οι Σαββαΐτες Πατέρες τών Αγίων Τόπων.


=======================================


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΕΚΚΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ π. ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΑΨΑΝΗ ( πρώην καθηγητή τού Πανεπιστημίου Αθηνών )


" ....Η διακωμώδηση της Εκκλησίας και ό διασυρμός του τιμημένου Μοναχικού Σχήματος θεσμών πού σέβεται και τιμά ευλαβικά ή συντριπτική πλειοψηφία ου λαοΰ μας παρά τά τυχόν ανθρώπινα λάθη των εκπροσώπων τους είναι δ,τι χειρότερο σέ μία χρονική συγκυρία πού όλα στήν Πατρίδα μας δείχνουν δτι χρειαζόμαστε εθνική ομοψυχία και συμπαράταξι απέναντι στους πολλούς εξωτερικούς κινδύνους και στους αδυσώπητους εσωτερικούς κραδασμούς.

Καιρός νά οικοδομούμε μέ αγάπη και θυσία και όχι νά συμβάλουμε στην αυτοκαταστροφή μας.

Ή Ελληνική Πολιτεία, ακριβώς αυτή τήν κρίσιμη στιγμή και μέσα στό πλαίσιο των συνταγματικών της αρμοδιοτήτων, οφείλει νά περιφρούρηση, τους πολίτες της άπό τόν διασυρμό.

"Ολοι γνωρίζουν ότι οι πολίτες πού διασύρονται δέν έχουν ακόμη δικασθή, δέν έχουν άπολογηθή, δέν έχουν ασκήσει τό αναφαίρετο δικαίωμα τους γιά έφεσι σέ ανώτερο δικαστήριο, δέν έχουν καταδικασθή.


'Άς γίνει αντιληπτό ότι τέτοιες ενέργειες, σάν αυτές πού επιπόλαια έχουν επιλέξει νά προωθήσουν οϊ διοργανωτές του Καρνάβαλου της Πάτρας ενδέχεται νά γυρίσουν κατά τό δή λεγόμενο «μπούμερανγκ» εναντίον τών ίδιων, ή και νά έχουν δυσάρεστες συνέπειες γιά τήν πόλη των Πατρέων και γιά τήν Χώρα μας.

Προσευχόμαστε και ευχόμαστε νά πρυτανεύσει, όσο είναι ακόμη νωρίς ή σύνεσις και νά ακυρωθούν οι αποτρόπαιες εκδηλώσεις πού θά πληγώσουν τήν ανθρω­πιά, τήν δημοκρατία, τήν "Ελλάδα, τόν πολιτισμό, τήν ηθική, τις ψυχές τών παιδιών μας τό μέλλον τους...


Καλούμε τους συμπατριώτες μας, όσους ακόμη σκέπτονται ύγιώς και πονούν αυτόν τό τόπο, νά ελευθερωθούν άπό τό φοβικό σύνδρομο πού δημιούργησαν τά Μ.Μ.Ε., νά εμπιστευθούν τήν διαλεύκανσι της «υποθέσεως Βατοπαιδίου» στην αδέ­καστη Δικαιοσύνη της Πατρίδος μας και νά απαιτήσουν πάραυτα τήν αποτροπή τών καρναβαλικών εκδηλώσεων πού θίγουν τήν αξιοπρέπεια του ελληνικού λαοΰ.



Ό Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Όσιου Γρηγορίου Αγίου "Ορους

/ &^γ- &^/-'?

και οι σύν έμοί έν Χριστώ αδελφοί

HTML clipboard

Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2009

Η παράσταση τελείωσε ! Ελεύθερο το άρμα γιά να χαχανίσει ( ή να κλάψει ο κόσμος ), καί... ότι θέλουμε διαλέγουμε !






HTML clipboarΟ κύβος ερίφθη !




Η απόφαση τού "ειδικού δικαστηρίου" σεβαστή καθ΄ όλα, αλλά όχι αποφασιστική για το υπό συζήτηση θέμα.


Μέ δυό λόγια, λάθος πόρτα κτυπήσανε οί διαμαρτυρόμενοι γιατί αντί νά τά βάλουνε μέ την ΔΕΠΑΠ πού είναι η θυγατέρα τού Δήμου, τά βάλανε μέ τόν πατέρα της, τουτέστιν τόν ίδιο τόν Δήμο Πάτρας...


Τό γενικό συμπέρασμα όμως πού βγαίνει είναι άλλο, καί είναι η έλλειψη συμπαράστασης τόσο στόν σύλλογο "Άγιος Μάρκος Ευγενικός" όσο καί στόν Αρχιμανδρίτη πού είχαν τό θάρρος, νά πούνε ένα ΟΧΙ στήν κατρακύλα αυτής τής πολιτείας πού υπό τό πρόσχημα τών πολιτιστικών εκδηλώσεων περνάει γιά πρώτη φορά τώρα τήν σάτιρα καί στόν θρησκευτικό χώρο, μέ ότι αυτό συνεπάγεται στήν κρίση τών θεσμών...


Μπράβο τους λοιπόν, πού είχαν τήν τόλμη νά φθάσουνε μέχρι καί τά Δικαστήρια γιά τά πιστεύω τους !


Οί άλλοι όμως, πού πάνε στίς Εκκλησίες πού ήσαν; Καί πού κρυβόσαντε;


Μήπως συμφωνούν μέ την διαπόμπευση τού μοναχικού ράσου "ανά τάς οδούς καί τάς ρύμας" τής πόλεως; ή τούς είναι εντελώς αδιάφορο;


Καί κάτι ακόμη, πού φανερώνει τήν σύγχιση θεσμών καί προσώπων πού υπάρχει...


Ακούσαμε λοιπόν πολλά, κι΄ ανάμεσά τους τήν ένσταση ότι "πάντοτε κάναμε πολιτική σάτιρα ακόμη καί σε σημαίνοντα κυβερνητικά πρόσωπα καί ουδείς ποτέ διενοήθη νά μάς πάει στά Δικαστήρια ! "


Μά, ώ ανόητοι Γαλάτες !


Άλλο είναι η σάτιρα πολιτικών προσώπων πού δέν έχουν επάνω τους μόνιμο "σχήμα - σύμβολο" μιά καί αυτή τήν 4ετία είναι τήν άλλη δέν είναι, καί άλλο η σάτιρα θρησκευτικών προσώπων πού φέρουν μόνιμο "σχήμα-σύμβολο" καί πού έχουν πνευματική σύνδεση καί εξάρτηση με τον λαό...


Άλλο τό ένα λοιπόν, κι΄ άλλο τό άλλο...


=====================================

ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΜΑ ΤΟΥ ΕΦΡΑΙΜ.


Παρούσες στα καρναβαλικά δρώμενα των επόμενων ημερών θα είναι τελικά οι δυο κατασκευές που σατιρίζουν τη δράση του πρώην Ηγούμενου Εφραίμ.


Ο δικαστής του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πατρών ανακοίνωσε το πρωί στο Δήμο Πατρέων αλλά και στα μέλη του ορθόδοξου συλλόγου «Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός» την απόφασή του με βάση την οποία η εξώδικος κλήση που επιδόθηκε από το σύλλογο στο Δήμο είναι ανομιμοποίητη αφού φορέας υλοποίησης και διαχείρισης των καρναβαλικών δράσεων είναι η Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Πάτρας.

Ως εκ τούτου δεν τίθεται θέμα απόσυρσης του άρματος. Με την έκδοση της απόφασης αυτής, ο σύλλογος ανακοίνωσε την πρόθεσή του να σταματήσει τη δικαστική διεκδίκηση της απόσυρσης των αρμάτων.

«Εμείς βγαίνουμε λοιπόν κανονικά την επόμενη εβδομάδα με τα άρματα. Δεν μπαίνει θέμα να μην βγει το άρμα. Χαμένες ώρες και τόνοι χαρτί για πράγματα που το 2009 δεν μπαίνουν σε συζήτηση. Δηλαδή γιατί έπρεπε να μπουν θέματα για τα όρια της σάτιρας;.... » σημείωσε ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Πατρινού Καρναβαλιού Στάθης Χρυσικόπουλος

«Θέλαμε να γνωστοποιηθεί η αντίρρησή μας. Εμείς κάναμε λάθος αφού κατά την άποψη του δικαστηρίου έπρεπε να στραφούμε κατά της ΔΕΠΑΠ. Δεν κρίθηκε η αίτηση που υποβάλλαμε στην ουσία της.

Αποφασίσαμε να μη συνεχίσουμε. Αυτό άλλωστε που θέλαμε ήταν να ενημερώσουμε την κοινή γνώμη και να καταγραφεί η άρνησή μας στα άρματα αυτά.


Δεν κάναμε φασαρία για το τίποτα. Επί της ουσίας το θέμα είναι πολύ σοβαρό και αυτό αποδεικνύεται από τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει από το Άγιο Όρος.


Δεν έχουμε καμία μανία καταδίωξης να κάνουμε συνέχεια δίκες με το Δήμο. Τι άλλο να λέγαμε; Είχαμε πει ότι όταν θα βγει η απόφαση του δικαστηρίου θα πειθαρχήσουμε. Αυτό κάνουμε» σχολίασε ο πληρεξούσιος δικηγόρος του συλλόγου Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός Κώστας Ελ. Πετρόπουλος


http://www.skaipatras.gr/patra/modules.php?name=News&file=article&sid=1124



ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ...


-- Τι έχετε να πείτε για το άρμα που εμφανίζει τον Εφραίμ στο καρναβάλι της Πάτρας;


-- Θεωρώ απαράδεκτη την εμφάνιση του ομοιώματος του Ηγουμένου Εφραίμ στο καρναβάλι της Πάτρας διότι: Υποτιμά κατ΄ αρχάς το έργο της Δικαιοσύνης. Διότι πριν καν ολοκληρωθεί η Ανάκριση εμφανίζεται ο Εφραίμ ως άρπαγας, κι΄ αυτό γιατί οι διοργανωτές του καρνάβαλου προηγήθησαν και κατέληξαν προφανώς στην ετυμηγορία τους...

Προσβάλλει και απαξιώνει γενικά το Ιερό ράσο και ουσιαστικά την Εκκλησία.

Δηλητηριάζει και εξευτελίζει στα μάτια των μικρών παιδιών τον ρόλο των Ιερέων και της Ορθοδόξου πίστεώς μας.

Και μετά διερωτώμεθα γιατί αργότερα αυτά τα παιδιά γίνονται κουκουλοφόροι, εμπρηστές και καταληψίες…

Παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς σεβασμό στους Ιερείς μας, χωρίς αρχές και ιδανικά πως θα συμπεριφερθούν;

Απομακρύνει μεγάλο μέρος ανθρώπων που δεν θα πάνε στο καρναβάλι, και εννοώ όλα τα ενεργά μέλη της Εκκλησίας που αποδοκιμάζουν τέτοιες ενέργειες.

Το κυριότερο όμως είναι, ότι προκαλούν τον ίδιο τον Θεό !

Δεν είναι τυχαίο, ότι η Πάτρα κρατά τα σκήπτρα πανελλαδικά στην αποβιομηχάνιση και στην Ανεργία !

Φαίνεται, πως η οργή του Θεού μέχρις εδώ δεν τους αρκεί, και προκαλούν και άλλο!


-- Πως αντιμετωπίζει ο Ηγούμενος Εφραίμ αυτή την ιστορία;


-- Με προσευχή, πίστη και υπομονή.


Προσωπικά έχω μελετήσει λίγο την Εκκλησιαστική Ιστορία. Πάντως, όλοι όσοι βρίσκονται κοντά στην Εκκλησία γνωρίζουν από πολλά κείμενα αυτά τα ίδια ακριβώς γεγονότα. Δηλαδή της συκοφαντίας, του διασυρμού, του χλευασμού και των δικαστηρίων. Αρχής γενομένης αυτής της πορείας από τον Ιησού Χριστό, δεν υπήρξε αιώνας που να μην επαναλήφθηκε με την ίδια όμως πάντα κατάληξη. Την άνωθεν δικαίωση.


Ξέρετε πόσοι έχουν διαβεί αυτόν τον μικρό Γολγοθά του διασυρμού και της συκοφαντίας, από τον Ιερό Χρυσόστομο έως τον Άγιο Νεκτάριο προ 100 περίπου ετών; Χιλιάδες άλλοι...

Σας μεταφέραμε την παρέμβαση του πρώην Διοικητή του Αγίου Όρους κ. Κωνσταντίνου Λούλη στην πρωινή εκπομπή του κ. Γεωργίου Αυτιά ( Άλφα, 16 Φεβρουαρίου 2009).


http://vatopaidi.wordpress.com



Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου 2009

Καρναβαλιστές καί παρατρεχάμενοι, εσείς κάποια μέρα θά πάρτε στόν λαιμό σας αυτή τήν δύστυχη Πολιτεία...


HTML clipboard





2009 -- Άγιο Όρος, Μονή Εσφιγμένου...



Κάπου 104 πάμπτωχοι μοναχοί, γεροντάκια ώς επί τό πλείστον, αποκλεισμένοι από γή καί θάλασσα από Λιμενικό καί Αστυνομία, μή έχοντας τροφές, γιατρούς καί φάρμακα, αλλά καί καύσιμα γιά το φοβερό κρύο τού χειμώνα, αρνούμενοι τίς επιχορηγήσεις καί τίς δωρεές τής ΕΕ, αλλά καί αρνούμενοι γιά πνευματικούς λόγους τήν μνημόνευση τού Πατριάρχη, ιδεολόγοι στόν αγώνα τους αλλά φορώντας τό ίδιο ράσο μέ τον Εφραίμ, θά χλευασθούν καί αυτοί μέσα από μία ανεπίτρεπτη εδώ κάτω, άθλια γενίκευση...


Όλοι αυτοί όμως, καί ακόμη άλλοι περισσότεροι πάνω στό Άγιο Όρος, δέν είναι μπίζνεσμαν καί επιχειρηματίες, δέν είναι άνθρωποι τής πολιτικής διαπλοκής καί τών συναλλαγών, δέν είναι ο Εφραίμ πού εσείς βρήκατε για να κάνετε χάζι...


Θά πληρώσουν όμως κι΄ αυτοί χλευασμό καί υπονοούμενα από τήν άστοχη γενική διαπόμπευση...


Νομίζετε τώρα λοιπόν, ότι σάς τιμά όλη αυτή η κατάσταση;


Τά χάχανα τού κόσμου κύριε Δήμαρχε, κι΄ εσύ τού δήθεν "Πολιτισμού" Αντιδήμαρχε, θά φθάσουν καί σ΄ αυτούς εκεί πάνω, μέσα στό κρύο πού θα τουρτουρίζουν τον χειμώνα, όταν εμείς θά γελάμε εδώ, γλεντοκοπώντας γιά τήν "επιτυχία" μας...


Όμως...


Πίσω από τήν φαεινή ιδέα γελοιοποιήσεως τού Εφραίμ, κρύβεται καί ο ζητούμενος διασυρμός πολιτικών τής Κυβέρνησης, εμπλεκομένων στό σκάνδαλο...


Τό Άγιο Όρος όμως καί οί μοναχοί του, πού καταχρηστικώς στό σύνολό τους θά χλευασθούν ( από παρελάσεις τέτοιων αρμάτων), δέν χρωστά τίποτα γιά τά λάθη κάποιων προσώπων...








Άν όμως, καί παρά τίς επίσημες διαμαρτυρίες τής Ιεράς Επιστασίας τού Αγίου Όρους οί τοπικοί πασάδες τού "πολιτισμού καί τής προόδου" επιμένουν να παρελάσει οπωσδήποτε " τό άρμα τού Εφραίμ ", τότε πολύ φοβόμαστε μήπως πηγαίνουμε γυρεύοντας κι΄ αντί γιά χάχανα εισπράξουμε τίποτα αιφνίδια κλάμματα καί "ο νοών νοείτω..."...






Ζάκυνθος, τελευταία ώρα !











Αγαπητέ μου κύριε Δήμαρχε, καί Αντιδήμαρχοι επίσης, τό καλοκαίρι πού μάς έρχεται, όπως καί κάθε χρονιά συνηθίζεται νά κάνετε, Θεού θέλοντος καί εάν ζούμε, θά φορέστε τά αθλητικά σας υποδήματα Nike ή ότι άλλο διαθέτει η πλούσια γκαρνταρόμπα σας, θά πάρτε τό καπελάκι σας, καί μ΄ ένα σακίδιο στόν ώμο θά ανηφορίσετε γιά τό Άγιο Όρος...


Αυτό τό Όρος καί τούς μοναχούς πού στό σύνολόν του καί αδίκως εφέτος θά γελοιοποιήσετε !


Γιατί μπορεί ο Εφραίμ να μή αντιπροσωπεύει όλο το Άγιο Όρος, αλλά τό Άγιο Όρος καί οί κληρικοί ιδιαίτερα, έχουνε τό ίδιο ράσο με τον Εφραίμ, πράγμα πού η συνείδηση τών απλών δέν θα το διαχωρίσει...


Θά πάρει η μπάλα χαχάνων κάθε παπά, κάθε μοναχό, καί κάθε διάκο...


Θά πάρει η μπάλα ακόμη καί τόν παπά τής ενορίας σου σεβαστέ μου κύριε Δήμαρχε, κι΄ αυτό ακόμη τό γεροντάκι πού θα φέρεις μεθαύριο γιά να κάνει Αγιασμό στό σπίτι σου, ή πού θά πάς στήν Εκκλησία καί θα πάρεις αντίδωρο από το χέρι του...


Διερωτήσου τώρα λοιπόν, τί σού φταίνε όλοι αυτοί σέ όλο αυτό το πανηγύρι;


Καί εάν είναι ηθικό τό να κάνουν κάποιοι πολιτική κερδίσματος πόντων επάνω σε τέτοια "θύματα", ότι "ντέ , καί καλά βγάλαμε πολύ γέλιο επί θητείας καί Δημαρχείας μας..."




Προσκυνητές χαμένοι στά δάση τού Αγίου Όρους...


Πολύ πιθανόν κάποιοι Δημαρχιακοί νά ήσαν καί ανάμεσά τους...



Άν βρείτε λοιπόν τίποτα πόρτες κλειστές πηγαίνοντας πρός το Άγιο Όρος το καλοκαίρι, μή απορήσετε...


Θά τίς έχετε κλείσει μόνοι σας, ώς πρόσωπα ανεπιθύμητα καί θα έχετε δυσφημισθεί έως περάτων γής ( εάν αυτό σάς ενδιαφέρει...)


Θά είστε persona non grata , απαγορευμένης τής εισόδου σέ έναν χώρο πού επιμελώς καί αφρόνως φροντίσατε να διαπομπεύσετε...


Καί θα γυρίσετε μέ τα παπουτσάκια καί τό σακίδιό σας να επισκεφθείτε "άλλα μέρη κι΄ άλλη γή " εκεί πού αληθινά αναγνωρίζουν τήν " μεγάλη προσφορά σας στόν πολιτισμό καί τήν πρόοδο"


=================================


ΕΠΙΣΗΜΟ ΑΙΤΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 20 ΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ...



Κατετέθη επίσημο αίτημα απόσυρσης τού άρματος καί από τίς 20 Μονές τού Αγίου Όρους !


Όμως ο Δήμαρχος, ο Αντιδήμαρχος, καί οί καπεταναίοι μας τής Δημαρχίας, τό αψηφούν...


Διαστάσεις δείχνει να λαμβάνει το θέμα της απεικόνισης του πρώην ηγουμένου της Ι.Μ. Βατοπεδίου κ. Εφραίμ σε καρναβαλικό άρμα, καθώς στα χέρια του Δημάρχου της Πάτρας έφτασε την Παρασκευή επιστολή από τους αντιπροσώπους και προϊσταμένους 20 Ιερών Μονών του Αγίου Όρους, οι οποίοι διατυπώνουν αίτημα απόσυρσης του συγκεκριμένου άρματος.


Στην επιστολή τους οι αντιπρόσωποι και προϊστάμενοι των Ιερών Μονών ζητούν από τον Δήμαρχο να επανεξετάσει το όλο θέμα σημειώνοντας ότι «είμεθα βέβαιοι ότι εν τέλει θα πρυτανεύση η σύνεσις και η διάκρισις και θα αποσοβηθούν περαιτέρω ανωφελή σχόλια τα οποία μέγιστην πνευματικήν ζημία θα προκαλέσουν εις το κοινωνικόν σύνολον».


ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ


Εν τω μεταξύ, σε υψηλούς τόνους και αιχμηρή προς τους εμπνευστές και δημιουργούς του καρναβαλικού άρματος ήταν και η επιστολή του Συνδέσμου Φίλων του Αγίου Όρους που εδρεύει στην Πάτρα, η οποία εστάλη στο Δήμο Πατρέων.

Ο Σύνδεσμος εξαπολύει μια φραστική επίθεση κατά των ΜΜΕ και των δημοσιογράφων για τον τρόπο που παρουσίασαν την υπόθεση της Μονής Βατοπεδίου και του πρώην ηγουμένου της π. Εφραίμ, αναφέροντας χαρακτηριστικά:

«Μερικοί δημοσιογράφοι με κάθε τρόπο και μέθοδο προσπάθησαν να σπιλώσουν όχι μόνο τους αναφερόμενους πατέρες με απίστευτα συμπεράσματα εις βάρος τους αλλά και πέραν της Ιεράς Μονής κατηγορώντας ολόκληρο το Άγιον Όρος, υπονομεύοντας έτσι τη συνείδηση και την πίστη των Ορθόδοξων χριστιανών.

Όλοι αυτοί οι ενορχηστρωτές προσπάθησαν με κάθε τρόπο και μέσο να «αποδείξουν» αυτό που η αρμόδια εξεταστική επιτροπή της Βουλής των Ελλήνων καθώς και η δικαιοσύνη μέχρι σήμερα δεν κατόρθωσε, δηλαδή να αποδείξουν τί ακριβώς συμβαίνει και ποίοι άλλοι συνολικά ευθύνονται.»

«Οι εμπνευστές του άθλιου και προσβλητικού για την Ορθόδοξη πίστη κατασκευάσματος, νομίζουν ότι μπορούν στα πλαίσια της ονομαζόμενης από αυτούς σάτιρας να λοιδορούν να εμπαίζουν, να προσβάλουν τους πάντες καθώς και να υποβαθμίζουν το πνευματικό και καλλιτεχνικό μας επίπεδο... »


ΕΞΩΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΜΑ ΤΟΥ ΕΦΡΑΙΜ


"Βάναυση προσβολή θρησκευτικού αισθήματος". Έτσι εκλαμβάνουν το άρμα που σατιρίζει τον ηγούμενο Εφραίμ και την Ιερά Μονή Βατοπεδίου τα μέλη του Xριστιανικού συλλόγου "Αγιος Μάρκος ο Ευγενικός" που απέστειλαν και το σχετικό εξώδικο στον Δήμο Πατρέων, ζητώντας το άρμα να αποσυρθεί, με την δικαιολογία ότι γελοιοποιείται η Ορθόδοξος εκκλησία.


Το κείμενο του εξωδίκου, το οποίο και φέρει ημερομηνία 5/2/2009, καλεί τον Δήμο Πατρέων να μην επιτρέψει την παρέλαση του άρματος και πως τα μέλη του συλλόγου επιφυλάσσονται παντός νομίμου δικαιώματος.


«Προσβάλλεται βάναυσα το θρησκευτικό μας συναίσθημα, καθόσον πληροφορούμαστε καθημερινά από τον ημερήσιο τοπικό Τύπο αλλά και από τα ΜΜΕ - και όχι μόνο τα τοπικά - ότι στις καρναβαλικές εκδηλώσεις εφέτος, μεταξύ των αρμάτων που παρελαύνουν, θα υπάρχει και ένα τουλάχιστον άρμα που διασύρεται και γελοιοποιείται η Ορθόδοξος Εκκλησία», αναφέρει μεταξύ άλλων το εξώδικο που έφτασε στα γραφεία του Δήμου Πατρέων.


Από την πλευρά του, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Αλέξης Σκαρμέας, δεν μπορούσε να κρύψει τον εκνευρισμό του για το γεγονός ότι το θέμα συντηρείται την στιγμή που ο Δήμος Πατρέων έχει ξεκαθαρίσει την θέση του, εκφράζοντας για μια ακόμη φορά την απορία του για τον θόρυβο που προκλήθηκε.

«Η σάτιρα κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Σαν θεατής – και όχι σαν Αντιδήμαρχος – θα σας πω τον τρόπο με τον οποίο εκλαμβάνω την σάτιρα στο συγκεκριμένο άρμα: Δεν σατιρίζεται ο θεσμός, αλλά το πρόσωπο και οι πολιτικές διαστάσεις του θέματος. Ποτέ δεν θα επιτρέπαμε, ως Δημοτική Αρχή, να σατιριστεί ο θεσμός», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο κ. Σκαρμέας.


Μάλιστα, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, ερωτώμενος στο κατά πόσον πλέον ο Δήμος σκέπτεται να μην επιτρέψει την παρέλαση του άρματος για να μην δυναμιτιστεί το κλίμα, έδειξε κατηγορηματικός.


«Για εμάς δεν υπάρχει θέμα. Το άρμα θα παρελάσει κανονικά. Αν είναι δυνατόν, ο ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου όλον αυτόν τον καιρό είναι αντικείμενο σάτιρας σε επιθεωρήσεις, εκπομπές και σκίτσα. Το συνεργείο του Καρναβαλικού Εργαστηρίου χρησιμοποίησε σκίτσο ως πρότυπο για να φτάξει το άρμα. Δηλαδή τότε τους σκανδάλιζε και τώρα όχι;», κατέληξε ο κ. Σκαρμέας.


http://www.patranews.gr/news.asp?ID=11404



Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2009

Ιδιώνυμο έγκλημα η κουκούλα ! Δύο μήνες με 1 χρόνο φυλακή, όποιος συλληφθεί  φορώντας κουκούλα…


HTML clipboaΜέ κουκούλα έξω από Τράπεζα !


Μήπως είναι μπούλα;



Την είδηση σαν διάβασα, για STOP είς την κουκούλα,

σκέφθηκα τον Kαρνάβαλο, και την ντυμένη μπούλα,

πολλοί θα το προφασισθούν, πώς είναι μασκαράδες,

κι΄ όχι κοινοί κακοποιοί, τουτέστιν κερατάδες…


Ευθύς καλώ τον Φασουλή, πού ξέρει από μόδα,

και τον ρωτώ για να μού ειπεί, τι λέει επί τούτου,

γιατί πολλά η κούτρα του, ξέρει να κατεβάζει,

ακόμη και κοιμώμενος, επάνω στο «τουτού» του…


Φασουλής και Περικλέτος, κι΄ ο καθένας νέτος - σκέτος…

συζήτηση αρχίζουνε καί δευτερολογίες,

πάνω σε θέματα καυτά καί όχι αηδίες...


Φασουλής: τά έμαθα, τά έμαθα, δεν θέλουν τις κουκούλες,

όμως στην Πάτρα έχουμε, ένα καράβι μπούλες,

και πού να βρείς την άκρη δά, τώρα κύρ-Αστυνόμε,

θα βάζουν 10 πυρκαγιές, θα κλαίνε οί μανούλες,

κι΄ άντε να βρείς τον ένοχο, μέσα στις μαύρες ζούλες…



Εγώ βρέ Περικλέτο μου, είμαι νομοταγής,

και ως εκ τούτου σταθερά, δηλώνω απαθής,

άς πιάσουνε έναν απ΄ αυτούς, όπου φοράει κουκούλα,

κι΄ άς τού την βράσουν με φακές, μαζί με μια κουρούνα…


Περικλέτος: Μά στην Ευρώπη Φασουλή, υπάρχει τώρα μόδα,

σε κάθε διαδήλωση, στό να σκορπάνε ρόδα,

δεν ξέρω τι τους έπιασε εδώ είς τήν Ελλάντα,

να θέλουνε οί αναρχικοί, να βάζουνε φυτίλια,

μά αν ήμουνα Παυλόπουλος, κι΄ έπιανα δυό σαϊνια,

θα τάβαζα στην φυλακή, να πίνουν χαμομήλια…


Στον Τύπο θ΄ απαγόρευα, να βάζουν προκηρύξεις,

τέρμα στην διαφήμιση, της κάθε κακουργίας,

θα τανε στο ανύπαρκτο κάθε κακό κουμάσι,

ώστε να μη κορδώνεται, πώς είναι ταραξίας…












Θάφτιαχνα Νόμο «βάρβαρο», και όπως θέλεις πέστο,

ευθύς σαν συνελάμβανα, ένα τέτοιο «κογκρέσσο»,

με πινακίδα στον λαιμό, ότι είναι παλιομόρτης,

θα το στελνα είς τάς οδούς, μαζί με συνοδεία,

θα τρωγε τέτοιο χλευασμό, θα τούκανα «κηδεία»…


Κι΄ αν ήτανε από αυτούς, όπου πετούν γκαζάκια,

πού ρίχνουνε μολότοφες, και κάνουνε σκασάκια,

πού καίνε τ΄ αυτοκίνητα, και τις επιχειρήσεις,

πού γράφουνε με χρώματα, τά σπίτια, τά γραφεία,

θα τόνε χρωμάτιζα, στο μέτωπο, στην κούτρα,

και είς την τηλεόραση, θα τούδειχνα τά μούτρα,

να ντρέπεται να κυκλοφορεί, να κρύβεται σαν ζούδι,

γιατί αρκετά μας έκανε, μας έβγαλε το φλούδι…


Φασουλής: Έ, αρκετά βρέ Περικλή, εσύ σε λίγο ακόμη,

θα καταστρέψεις τον ντουνιά, μ΄ αυτούς τους κεραυνούς σου,

έ, και τι κάναν τά παιδιά, πού είναι τόσο αθώα,

απ΄ την χαρά τους κάψανε την όμορφη Αθήνα,

γιατί λοιπόν τους κυνηγάς σαν την θεία – Κατίνα;


Άστα να παίξουν να χαρούν, άστα… θα μεγαλώσουν,

δεν είδες πού κι΄ οί Δικαστές, κι΄ οί Ανακριτές κυρίως,

τους βλέπουν με συμπάθειο, τους λένε και κυρίους;

δεν πρόσεξες, μά είσαι βλάξ; πώς ελεύθερους αφήνουν,

σαν βλέπουν τέτοια λεβεντιά, και τέτοιο νταηλίκι,

μά παραείσαι βάρβαρος, σκέτο κακό σκουλήκι…


Περικλέτος: Καλά το λέω και για εσέ, πώς είσαι ίδια φάρα,

ένα με τους Αναρχικούς, και την κακή αντάρα,

μού φαίνεται ότι συμπαθείς, κάθε κακή αιτία,

κι΄ ίσως και βγείς και Δήμαρχος, απ΄ όλη την τσιτία…




Η πονηρή αλεπού έξω από τό "Απόλλων" κοιτάζει τό κοτέτσι...





Φασουλής: Εγώ σαν γίνω Δήμαρχος, και γίνω «υπέρ όλων»,

θα κλείσω τον Καρνάβαλο, μέσα είς το «Απόλλων»,

θα φέρω και μια αλεπού, έξω να τραγουδάει,

κι΄ ένα κοτέτσι παρά κεί, ίσα να το κοιτάει…


Θα βάλω τέρμα στα λιλιά, στα γλέντια, στις κιθάρες,

στα μπεϊμπι, και στους θησαυρούς, Γιαννούλες και τρεχάλες,

πού φάγανε όλα τα λεφτά, και μείναμε μπουκάλες…


Θα βάλω στόπ στα ντόμινα, μπουρμπούλια σούρτα- φέρτα,

πού φέρνουνε εξώγαμα, απ΄ τ΄ άνομα σερμπέτια


Δρόμους θα φτιάξω απ΄ την αρχή, με άσφαλτο πραγματική,

θα διώξω τα σιχαμερά, τά βρώμικα ποντίκια,

θα βάλω τράμ στα ορεινά, στις ανηφόρες, στα βουνά,

στους βάλτους και στα πεδινά, αυτή ναι η αλήθεια…


Θ΄ αρχίσω ακόμη ξήλωμα, της κάθε πινακίδας,

πού βάζουν κάποιοι πονηροί, άνευ καμιάς αδείας,

«GARAZ», «NO PARKING », και κουτιά,

καρέκλες, και καφάσια, πού αν τά πειράξεις χάθηκες,

έχουν μεγάλο θράσος,

μόρτες είς την κατάληψη, γίνανε παρακράτος…


Θα γίνω Δήμαρχος σωστός, όλων των Πατριναίων,

με τους καλούς κι΄ εγώ καλός, με τους κακούς κακοποιός,

για χάρη των δικαίων…

Περικλέτος: Άντε λοιπόν βρέ Φασουλή,

μαζί σου θάμαι στο στρατί, γι΄ αυτή την πολιτεία,

πρόσεξε μόνο τον Κοκό, τον παπαγάλο τον καλό,

φέρτον στήν Δημαρχία...


======================================================

Πρόταση να τιμωρούνται οι διαδηλωτές με κουκούλα


Προληπτικό μέτρο για την έγκαιρη αντιμετώπιση καταστροφών σε ιδιωτική και δημόσια περιουσία χαρακτηρίζει στην «Κ» την πρότασή της για ποινικοποίηση της απόκρυψης του προσώπου σε δημόσιες συναθροίσεις η καθηγήτρια κ. Αλίκη Γιωτοπούλου-Μαραγκοπούλου.

Η πρόταση, για την οποία εξέφρασε άμεσα τον ενθουσιασμό του ο κ. Στ. Παπαθεμελής και το κόμμα του «Δημοκρατική Αναγέννηση», συμπίπτει με πρόταση του προέδρου του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρη από το βήμα της Βουλής να γίνει ιδιώνυμο η συμμετοχή στις διαδηλώσεις με καλυμμένο το πρόσωπο.

Η κ. Μαραγκοπούλου είχε προτείνει τη σχετική τροποποίηση του ποινικού κώδικα τον Ιούνιο 2007, αλλά επανέφερε την πρότασή της και την απέστειλε στον πρόεδρο της Βουλής κ. Δ. Σιούφα προ ολίγων 24ώρων.

Η συμμετοχή σε δημόσια συνάθροιση με απόκρυψη προσώπου θα τιμωρείται με φυλάκιση δύο μηνών έως ενός έτους. Οταν πρόκειται για υπάλληλο ή αξιωματούχο του ευρύτερου δημόσιου τομέα η ποινή θα ανέρχεται σε τουλάχιστον έξι μήνες.

Σε όλες τις περιπτώσεις η ποινή δεν θα μπορεί να μετατρέπεται σε χρηματική. Ο Ποινικός Κώδικας στο άρθρο 167, παράγραφος 2, προβλέπει αυστηρότερες ποινές (φυλάκιση τουλάχιστον δύο ετών) όταν τα χαρακτηριστικά του ατόμου είναι αλλοιωμένα ή καλυμμένα και αποκλεισμό της μετατροπής ή αναστολής της ποινής, αλλά μετά την τέλεση πράξεων βίας κατά περιουσίας ή προσώπου.

Στη Γερμανία, εδώ και δύο δεκαετίες, απαγορεύεται συγκεκριμένος τρόπος ενδυμασίας στις διαδηλώσεις.

Οι μπότες με σίδερο, η κουκούλα, τα πλαστικά στα χέρια κ.ά. θεωρούνται «παθητικός εξοπλισμός» και οι αστυνομικοί έχουν δικαίωμα να συλλάβουν διαδηλωτές με τέτοια εμφάνιση και όποιον τους υποστηρίζει μέσα από τη διαδήλωση.

Ομως, στο πλαίσιο του «γενικού νόμου για την ασφάλεια και την τάξη» οι αστυνομικοί έχουν επιπλέον το δικαίωμα να προχωρήσουν σε έρευνα σπιτιών χωρίς ένταλμα σύλληψης ή έρευνας.

Ο αναπληρωτής καθηγητής Εγκληματολογίας κ. Β. Καρύδης δηλώνει στην «Κ» ότι «η πρόταση αντιστρατεύεται την κρίσιμη αρχή του φιλελεύθερου ποινικού δικαίου ότι οι κυρώσεις επιβάλλονται μόνο σε περίπτωση βλάβης των πιο σημαντικών αγαθών (ζωή, περιουσία κ.ά.)» και μιλά για «αντιλήψεις που φθάνουν στην αμφισβήτηση μέχρι σήμερα παραδοχών, περίπου αυτονόητων».

Μιλά, μάλιστα, για ποινικοποίηση της αμφίεσης.

Η κ. Μαραγκοπούλου εμμένει ότι «στη δημοκρατία οι πολίτες πρέπει να συμμετέχουν στις διαδηλώσεις με το πρόσωπο καθαρό. Η πρόταση δεν είναι ούτε τιμωρητική, ούτε εκδικητική».

Kathimerini.gr