Δευτέρα, 24 Απριλίου 2017

Ένας αγανακτισμένος Αντιδήμαρχος «εξομολογείται»…



Συμβαίνουν και σε άλλες πόλεις, ίσως και στην δική μας... Βοήθειά μας !



«…Θεωρώ ότι και λόγω της συμμετοχής μου στα κοινά για αρκετά χρόνια και λόγω της ενασχόλησής μου με την επικαιρότητα του Πειραιά, έχω φτάσει σε ένα αρκετά καλό σημείο σε ό,τι αφορά τη γνώση του κρατικού μηχανισμού... και των υπαλλήλων που τον υπηρετούν!



Τους ανθρώπους αυτούς λοιπόν τους έχω χωρίσει σε 3 κατηγορίες-και δεν τους τσουβαλιάζω όπως κάνουν οι περισσότεροι λέγοντας ότι όλοι είναι ανάξιοι, τεμπέληδες κλπ-οι οποίες είναι οι εξής:
1) Είναι οι άξιοι οι οποίοι σηκώνουν στις πλάτες τους όλη τη δημόσια διοίκηση και με υπερπροσπάθειας προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους,

Ο ευσυνείδητος υπάλληλος...

2) είναι οι αδιάφοροι που είτε δικαιολογημένα (μειώσεις μισθών κλπ) είτε αδικαιολόγητα κρατούν αυτή τη στάση, και
3) είναι και οι ''δημόσιοι υπάλληλοι'' με την κακή του όρου έννοια, η οποία και δε χρειάζεται επεξήγηση... καθώς όλοι μας έχουμε συναναστραφεί με δαύτους!
Μια τέτοια περίπτωση λοιπόν είναι και η κρατικοδίαιτη Καραγκιοζοπαίχτρια του Πειραιά (την αποκαλώ έτσι γιατί αυτά που κάνει είναι καραγκιοζιλίκια ) η οποία από τότε που αναβαθμίστηκε ( με προηγούμενη Δημοτική Αρχή ) θεωρεί ότι έχει πιάσει τον ταύρο από τα κέρατα!


Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Ένας διαφορετικός Πύργος Ελέγχου – στενό μαρκάρισμα σε ότι πλέει μέχρι τον Άραξο !





«Αν είχε συμβεί το περιστατικό του ''Νόρμαν Ατλάντικ'' στα όρια δικαιοδοσίας μας αλλά και γενικότερα σε περιοχή που λειτουργεί VTS, πιστέψτε με, θα είχαμε άλλη κατάληξη.
Ολα θα είχαν γίνει πολύ γρήγορα και δεν θα μετρούσαμε τόσες απώλειες...»

Τα λόγια του ανθυποπλοίαρχου Οδυσσέα Βιδάλη, διοικητή της υπηρεσίας του VTS Πάτρας, δεν αφήνουν αμφιβολίες για τις δυνατότητες της νέας εγκατάστασης που λειτουργεί στο νέο λιμάνι.


ON  LINE---ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ  ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ, ΕΔΩ :

http://www.marinetraffic.com/gr/ais/home/centerx:23.4/centery:35.8/zoom:8



Το Vessel Τraffic Service, όπως είναι η ονομασία του VTS, ουσιαστικά αποτελεί έναν πύργο ελέγχου με τη διαφορά ότι δεν ελέγχει την κυκλοφορία των αεροπλάνων, αλλά των πλοίων του Πατραϊκού.




Πρόκειται για ένα κέντρο διαχείρισης θαλάσσιας κυκλοφορίας, που αφορά τη διαχείριση της κυκλοφορίας των δύο λιμανιών, του βόρειου και του νότιου.
Τα όρια δικαιοδοσίας του VTS φθάνουν σε βάθος 35 χιλιομέτρων βόρεια του Πατραϊκού, δύο χιλιόμετρα δυτικά της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου και ανατολικά μέχρι και τον Αραξο.

«Παρακολουθούμε οτιδήποτε πλέει στον Πατραϊκό. Ωστόσο δεν έχουμε τη δυνατότητα πλήρους καταγραφής, γιατί τα δεδομένα μας βασίζονται σε συσκευές που εκπέμπουν κάθε δευτερόλεπτο το σήμα του κάθε πλοίου για να γνωρίζουμε το στίγμα του στη θάλασσα, είτε πρόκειται για βάρκα είτε για μεγάλο αλιευτικό» τονίζει ο κ. Βιδάλης.
Τι σημαίνει αυτό;


Σάββατο, 8 Απριλίου 2017

Ανάστα ο Θεός ! Εμείς, τι είδους Ανάσταση θα κάνουμε εφέτος ;





Όπως κάθε χρόνο και σύμφωνα πάντα με τα Χριστιανικά μας έθιμα πλησιάζει η Μεγάλη Εβδομάδα με αποκορύφωση την γιορτή της Ανάστασης του Ιησού  Χριστού .

Μια γιορτή πού δυστυχώς κάποιοι  δημοσιογράφοι  αλλά και πολιτικοί «ξερόλες» ( πού τάχα  κάτι θέλουν να πούν κι΄αυτοί  ώστε να δείξουν ότι υπάρχουν και να τους ψηφίσουν έτσι οι «δικοί τους» στις επόμενες εκλογές ) ψάχνουν να βρούν τι δηλητήριο θα ρίξουν στις ψυχές του απλού λαού …


Άλλες χρονιές στις μεγάλες  γιορτές της Χριστιανοσύνης είχαμε τον «κώδικα Ντά Βίντσι», είχαμε τον Χάρρυ  Πότερ, το «μυστικό δισκοπότηρο», την «οικογένεια του Χριστού» κλπ- κλπ .

Εφέτος το θέμα μας το μονοπώλησε ένας άγνωστος αριστερός βουλευτής Μπαλαούρας ονόματι  αν τον έχετε ακουστά ( πού υποθέτουμε δεν θα τον ήξερε ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας του…) , νάναι καλά ο άνθρωπος πού μ΄αυτά όμως πού δημοσίως ξεστόμησε γελάσαμε λιγάκι αλλά εκ των πραγμάτων αποδείχθηκε  σκάστρα  της οκάς πού θέλησε να κάνει θόρυβο γύρω από το Άγιο Φώς, όπως είχε συμβεί και πάλι για το ίδιο θέμα και πέρυσι …
Σχετικά όμως με το Άγιο Φώς άς κοιτάξουμε την υπόθεση πιό σοβαρά, εδώ:



Πώς βγαίνει τό Άγιο Φώς -- Όσα δέν λένε, καί όσα κρύβουν τά ΜΜΕ...





Ο Πατρινός ηγούμενος  των Αγίων Τόπων  της Ι.Μ. Προσκυνήματος των Ποιμένων ( Βηθλεέμ Ιουδαίας ),  Αρχιμ. Ιγνάτιος  Καζάκος  στο παρακάτω video, αλλά και στο κείμενο πού ακολουθεί,  έχει κάτι να μας πεί πάνω στις μέρες πού έρχονται…






«Μπορώ να κοινωνήσω το βράδυ της Ανάστασης, έστω κι αν δεν έχω Εξομολογηθεί »;  με ρωτάνε μερικοί. Για όλους αυτούς είναι και τα παρακάτω :

 «….Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, Να είστε καλά πάντοτε, ο Θεός να σας ευλογεί και χαριτώνει.
Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και Καλό και Άγιο Πάσχα Χριστού.
Στο ερώτημά σας, ερώτημα των αναγνωστών σας θα απαντήσω όπως θα απαντούσε ο μακαριστός Γέροντας Σεραφείμ, ο πνευματικός της Λαύρας του Αγίου Σάββα, Ερήμου της Ιουδαίας.

Τι θα σας έλεγε λοιπόν;
«Πολύ καλά παιδί μου, πιστεύεις, όπως λες, στο Θεό. Προσεύχεσαι, εκκλησιάζεσαι, αλλά ακόμα δεν έχεις βάλει αρχή; Δεν έχεις βάλει κανόνα στη ζωή σου;
Γιατί; Πότε περιμένεις; Μετά θάνατον; Εκεί που δεν υπάρχει μετάνοια; Γιατί αναβάλλεις; Και γιατί, όπως λες, έχεις καιρό να εξομολογηθείς, ναί αλλά αφού το βλέπεις αυτό τί κάνεις καί στέκεσαι μακρυά; Τι σε εμποδίζει;


Σάββατο, 1 Απριλίου 2017

«Αν μου πάρετε το αυτοκίνητο, θα πεθάνω!» Το δράμα των ηλικιωμένων…




Ο 100χρονος Francis Morris από τη Μεγάλη Βρετανία ήταν ο πιο ηλικιωμένος οδηγός της Ευρώπης.

Μέχρι πέρυσι βέβαια  το ρεκόρ ανήκε σε έναν Ελληνα που ήταν 103 ετών,
τον Χαράλαμπο Ράλλη καθώς είχε περάσει με επιτυχία όλες τις ιατρικές εξετάσεις που προβλέπει ο νόμος. Πρίν πεθάνει πέρυσι δήλωνε σχετικά:

«Οδηγώ γιατί είμαι υγιής, το μυαλό μου δουλεύει, το μάτι μου δουλεύει, τ' αυτιά μου δουλεύουν" είπε ο υπεραιωνόβιος οδηγός που ζει στην Ακράτα, στην Ελίζα Καλλίτση και ξεκαθάρισε ότι δεν σκοπεύει να αφήσει το τιμόνι. Αποκαλύπτει και το μυστικό της μακροζωίας του λέγοντας ότι προσέχει τη διατροφή του και έκοψε το κάπνισμα στα 50 του χρόνια.

https://youtu.be/JNPBMTMQra0

 Όπως ανέφερε, πριν από 15 χρόνια σε ηλικία 86 ετών, οδήγησε 15 ώρες, για να έρθει στην Ελλάδα από την Αυστρία. Ο κ. Ράλλης ήταν ιδιοκτήτης ξενοδοχείου στην Αυστραλία και εκτός από... άσος στο βολάν, είναι εξαιρετικός μάγειρας, χορευτής, αλλά και χειμερινός κολυμβητής.
Ο παραπάνω τίτλος είναι πέρα για πέρα αληθινός και εξηγεί από μία πλευρά και τα συχνά τροχαία από ηλικιωμένους. Όχι δηλαδή ότι φταίνε μόνο αυτοί, αλλά ένα υπολογίσιμο ποσοστό ατυχημάτων λόγω προβλημάτων ηλικίας και φυσικά υγείας ανήκει σ΄αυτούς, στην γενιά δηλαδή των «…ήντα» και πάνω ( πλήν των 60, αυτοί αθωόνονται…)
 
Αν και ο νόμος δεν ορίζει ηλικιακό «ταβάνι» στην άδεια οδήγησης ( δίπλωμα το λέγανε οι παλαιότεροι )  και ήταν πράγματι διπλωματική επιτυχία να το αποκτήσεις με εξετάσεις αυστηρές μέχρι και…μοχθηρές κατά μία δεύτερη άποψη. Όχι σαν σήμερα πού γίνονται όλα φάξ  τρακ και μετά «όποιον πάρει ο Χάρος». Και βέβαια οι απόψεις, σχετικά με το κατά πόσον είναι ασφαλές να εξακολουθούν να οδηγούν ηλικιωμένοι, διίστανται…
«Αν μου πάρετε το αυτοκίνητο, θα πεθάνω!»,
Αυτή η παραπάνω  φράση είναι η απειλή που εκστομίζει η 87χρονη στα παιδιά της.