Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

Με 400 ευρώ πρόστιμο όσοι νομίζουν ότι όλοι οι δρόμοι είναι δικοί τους…






Φεύγα από εδώ, μπροστά απ΄  το μαγαζί μου ! Άντε παρά πέρα…



Τέλος στο… Ελληνικό κακό συνήθειο να δεσμεύουμε την θέση στάθμευσης έξω από το σπίτι ή το κατάστημά μας τοποθετώντας καρέκλες, κουτιά, σκαμπό και ο,τι δήποτε  άλλο, βάζει τώρα ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας που προβλέπει τσουχτερά πρόστιμα ύψους 400 ευρώ στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάτι ανάλογο.
Ειδικότερα στο άρθρο 48 του νέου Κ.Ο.Κ. για την κατάληψη τμήματoς oδoύ και πεζόδρoμoυ αναφέρει χαρακτηριστικά: (παρακάτω ολόκληρη η είδηση )
-------------------------
Διαβάσαμε κι΄ εμείς την είδηση «περί επιβολής προστίμων 400 ευρώ » για την καταπάτηση δρόμων  αλλά έχοντας άλλα κακά προηγούμενα από παλαιότερες αποφάσεις πολύ αμφιβάλουμε για την εφαρμογή του Νόμου. Να το δούμε και να μη το πιστεύουμε ! Άν ποτέ δηλαδή εφαρμοστεί μονίμως και στην πράξη!

Και πρώτα πρώτα να αρχίσουν από τα περίπτερα πού έχουν βάλει  στην πίσω πόρτα τους και στο μπροστινό παράθυρό τους ότι μπορεί να φανταστεί ο καθένας ώστε κανείς να μη τολμά να παρκάρει πάνω στην  «ιδιοκτησία» τους !

Διαφημιστικά παγωτών πού γυρίζουν με τον αέρα, διαφημιστικά για πατατάκια, για τσίπς, γαριδάκια, ξυραφάκια, τηλεκάρτες,  και αν τους πείς και τίποτα έχουμε απειλές και φασαρίες…
Άλλα μαγαζιά πάλι βάζουν ξεφούσκωτα ποδήλατα, παλιά σκουριασμένα μηχανάκια δεμένα με αλυσίδες, κασέλες, χαρτόκουτα, τελάρα μανάβηδων, κι΄ ότι άλλη αντιαισθητική αηδία μπορείς να φανταστείς μόνο και μόνο για να μη πιαστεί η θέση ! 

Κάποιος είχε βάλει και μια παλιά βάρκα με ένα κουπί. Το άλλο προφανώς του το είχαν βουτήξει για να κάνουν σκί στον Χελμό…

Κάποιοι άλλοι πονηροί  πάλι, πού θέλουν τον εαυτούλη τους να καλοπερνάει και άσε τους άλλους να τραβολογιούνται για να βρούνε θέση  βάζουν την μηχανή τους, ή το μηχανάκι τους, το καρότσι τους, ή τίποτα τσιμεντόπλιθες ( το είδαμε κι΄ αυτό ), σε τέτοια θέση, ώστε να μη μπορεί να παρκάρει άλλος παρά μόνον αυτοί σαν φέρουν εκεί το αυτοκίνητό τους !
Κι΄ όπως μας έλεγε ο φίλος ο Θανασάκης ο δάσκαλος, ότι ειδικώς αυτοί οι πονηροί  «είναι  σκέτα «γκατζόλια» των χωριών, όπως τα λένε εκεί πάνω στην Θράκη πού είχε υπηρετήσει σαν δάσκαλος, πού κατέβηκαν από τα χωριά τους κι΄ έφεραν την χωριάτικη κουτοπονηρία τους και μέσα στις πολιτείες…».  

Τώρα το πώς ερμηνεύεται αυτή η λέξη «γκατζόλια», δεν την βρήκαμε σε κάποια λεξικά τοπικών ιδιωματισμών πού ψάξαμε, αλλά αρκεστήκαμε στο ότι για να το λέει ο δάσκαλος κάτι θα ξέρει παραπάνω πού ταιριάζει με την περίπτωση…




Τό φορτηγό  μονίμως παρκαρισμένο κι΄όποιος έρχεται από δεξιά να μπεί στην ταχείας κυκλοφορίας Τριών Ναυάρχων δεν βλέπει τίποτα, πρός τα κάτω, πλήν την κουκούλα του φορτηγού!Εδώ σε ώρα μικρής κίνησης...






Αλλά την μεγαλύτερη ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ  ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΔΡΟΜΟΥ  πού έχουμε συναντήσει εδώ στην Πάτρα είναι αυτή πού έχει κάνει η ΓΕΝΙΚΗ  ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ  στο κάτω μέρος της Τριών Ναυάρχων και στην συμβολή με την οδό Μπουμπουλίνας. 

Έχει βάλει ένα μεγάλο κλειστό φορτηγό γεμάτο μέσα με συρμάτινες κλούβες με δέματα για να τα ξεφορτώνει και να τα πηγαίνει στο απέναντι  μαγαζί τους, ανοίγοντας στην ουσία δηλαδή ένα δεύτερο  μαγαζί πάνω σε δημόσιο χώρο με παράνομη καταπάτηση της ασφάλτου.

Έχουμε κινδυνεύσει αρκετές φορές από την κακή ορατότητα στο σημείο αυτό, και γι΄αυτό ακριβώς επανερχόμεθα θίγοντάς το !

Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Γλιτώστε μας από τους κλέφτες…




Μέχρι καί από τά ράντζα κλέβουνε οι αθεόφοβοι !



 

Το παρακάτω άρθρο πού είδαμε σε εφημερίδα της Πάτρας αποτυπώνει πλήρως το χάος πού επικρατεί με τους κλέφτες και τις ασχολίες τους…

Το άρθρο αυτό ασχολείται βέβαια μόνο με τις κλεψιές στα Νοσοκομεία,

Υπάρχουν όμως και κάποιοι άλλοι ποντικοί μακρυχέρηδες – μακρυπόδιδες όπως θέλετε πέστε τους, πού ρημάζουν χώρους όχι μόνο Νοσοκομειακούς, αλλά και χώρους Ευγηρείων, εκεί πού οί ασθενείς δεν μπορούν να μιλήσουν έστω και αν βλέπουν χέρι να απλώνεται στο πορτοφόλι τους και να πετάει σαν μαύρο χελιδόνι !

Υπάρχουν ακόμη οι κλέφτες του χαλκού και των καλωδίων πού έχουν ρημάξει επίσης τα δημόσια έργα, τις τηλεπικοινωνίες, τις κεραίες, και πάει λέγοντας…
Μόνο καλώδια Στρατιωτικά και της Αεροπορίας δεν έχουν πειράξει γιατί ξέρουν πώς αυτά διέπονται από άλλο είδος Νόμου και θα τους πάνε μέσα για σαμποτάζ και κακούργημα! Η Εθνική Άμυνα λοιπόν γλιτώνει με τους Νόμους της και αν είχαν μυαλό οι πολιτικοί μας θα ψήφιζαν παράλληλους με αυτήν Νόμους σε περιπτώσεις κλοπών δημοσίων έργων, κτιρίων, κλπ.
Για να τους βάζανε μέσα μέ 10 χρόνια κάθειρξη, χωρίς αναβολές, εφέσεις,εξαγορές κλπ και να δείς μετά για πότε οι ρομά και οι γύφτοι,οί Αφγανοί, Πακιστανοί, Σομαλοί, κλπ-κλπ  θα ξανατολμούσανε να πειράξουν καλώδια του ΟΤΕ, εναέρια συστήματα ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αντλητικά συγκροτήματα, και οδικά δίκτυα.

Όταν λοιπόν βάλει το Κράτος μυαλό, τότε θα βάλουν και οι κλέφτες ωσαύτως μυαλό. Ώς τότε κάτσε Κράτος και πλήρωνε !

Αλλά δυστυχώς το Κράτος πληρώνει από τα χρήματα τα δικά μας, χρήματα δηλαδή τού λαού, ο οποίος λαός λές και έχει φάει κουτόχορτο ούτε διαμαρτύρεται δυναμικά σε τοπικούς βουλευτές, ούτε ξεσηκώνεται! Κι΄έτσι το κακό διαιωνίζεται μέχρι κάποτε να ξυπνήσουν κάποιοι και να πάρουν δραστικά μέτρα πρός την σωστή κατεύθυνση και κυρίως ΑΛΛΑΓΗ  ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ !



Νοσοκομεία Πάτρας: Ο "παράδεισος" του κλεφταράκου

Πορτοφόλια, κινητά, ρούχα, παπούτσια κ.ά. είναι τα αντικείμενα κλοπών οι οποίες αποτελούν πλέον καθημερινό φαινόμενο για τα νοσοκομεία της Πάτρας. Ευτυχώς μέχρι σήμερα σε κανένα νοσοκομείο δεν έχουν σημειωθεί κλοπές ιατρικών μηχανημάτων και άλλου εξοπλισμού, όπως συνέβη σε άλλα νοσοκομεία της χώρας...

Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Παιδιά φθηνότερα από τα σκυλιά ! «Ουαί ημίν Νομοθέτες και Δικαστές…»


 Ektrosi Nomos


Η τελευταία συζήτηση πού είδαμε στον έντυπο τύπο ( εφημερίδα «Πελοπόννησος») γιά το ότι "η Ελλάδα γερνάει" κυριολεκτικά μας απογοήτευσε. Αναφέρθηκαν οι κυριώτερες αιτίες του λεγόμενου «δημογραφικού» προβλήματος και πουθενά δεν έγινε μνεία του σοβαρότατου θέματος των αμβλώσεων, των εκτρώσεων, της λεγομένης κατ΄ευφημισμόν «διακοπή κυήσεως»... Γιατί άραγε;

Δηλαδή 300.000 με 400.000 χιλιάδες αφανισμοί παιδιών πού άμα τα αφήναμε να μεγαλώσουν θα τα είχαμε σήμερα ζωντανά και δραστήρια ανάμεσά μας, δεν σας λένε τίποτα κυρίες και κύριοι; Τι εξετάζετε λοιπόν το πρόβλημα του δημογραφικού παρασιωπώντας μεγάλες αλήθειες; Είναι αυτό δίκαιη έρευνα, ή ρίχνεται στάχτη στα μάτια του κόσμου και τίποτα περισσότερο ;


-----------------------------
Μετά από την επιδημία των εκτρώσεων πού τόσα χρόνια ζούμε, βλέπουμε τώρα να υπάρχει και η «Παγκόσμια ημέρα του παιδιού», ένας λόγος δηλαδή δήθεν και για την προστασία της ζωής των παιδιών !

Παράλληλα την 25η Μαϊου έχουμε και την «ημέρα για τα κακοποιημένα παιδιά». Άραγε, εκ των πραγμάτων πιά, δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια αναφορά και για τα θανατούμενα δια των εκτρώ­σεων παιδιά; Τόσες ημέρες γενικά αφιερωμένες γιά σφαγές, εγκλήματα πολέμου, και ή Εκκλησία έχοντας και η ίδια ως ιερή ανάμνηση την 29η Δεκ. ως «μνήμη των αγίων νηπίων των υπό του Ηρώδου αναιρεθέντων…» τώρα επ΄ αυτού γιατί να σιωπά;


Κατώτερα τα παιδιά από τα σκυλιά;


dogpedi

Μιά ιδανική εικόνα, παιδιού καί σκύλου  " προσευχομένων...".
Κανείς όμως δεν ξέρει κάτω από ποιές συνθήκες μπορεί να αλλάξει καί να έχουμε το παρακάτω περιστατικό...



koritsakiaima175ramata
Κοριτσάκι 8 χρονών, με 175 ράματα από επίθεση σκύλου...

Το θέμα των εκτρώσεων απλώ­θηκε ώς γάγγραινα στον λεγόμενο πο­λιτισμένο κόσμο και μάλιστα χωρίς τις πρέπουσες αντιδράσεις. Πόσα «ουαί…» δεν θα έπρεπε να έχουν ήδη ακουστεί δημοσίως για όλα αυτά, σε έναν κόσμο πού έχει από πάνω και ημέρα εορτής δήθεν των «ανθρωπίνων δι­καιωμάτων».Και όλα αυτά, μέσα από μιά ανερυθρίαστη υποκρισία…
-----------------------



Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Ελληνικές εισαγωγές ! Ρεβύθια από το Μεξικό, φασόλια από την Τουρκία, και …ναρκωτικά από την Αλβανία !....



Γάλα «Ελληνικό»; ΟΧΙ ! 
Γάλα Δέλτα Τσεχίας, Δέλτα Ουγγαρίας, Γερμανίας, Ολλανδίας...όλα απ΄έξω !

Γάλα από βουβάλια, από γαϊδούρια, καί πάει λέγοντας...
Γάλα Καλαβρύτων δεν είδαμε, υπάρχει άραγε, ή το κρατάνε μόνο για τυριά;




Ο μεγάλος πόλεμος εταιριών, διακινητών, και καταναλωτών γίνεται πάνω στο πεδίο μάχης κυρίως του γάλακτος.
Έξη ( 6 ) σχεδόν δισεκατομμύρια δίνουμε κάθε χρόνο για εἰσαγωγές ἀγροτικῶν προϊόντων.  Ὡς πότε λοιπόν θά συνεχισθεῖ αὐτή ἡ κατρακύλα; Γιατί οἱ πολιτικοί ταγοί ἀνέχονται αὐτήν τήν κατάσταση; Μήπως μέσα ἀπό ἐμπορικές διακρατικές συμφωνίες πλουτίζουν και οι ίδιοι ἀπό κάποιες άλλες δήθεν «νόμιμες» μίζες;
«….Πρίν τήν εἴσοδό μας στήν Εὐρωπαϊκή Ἕνωση ἡ Ἑλλάδα κάλυπτε σέ ποσοστό 70% τίς ἀνάγκες της σέ ἀγροτικά προϊόντα. Μετά ἀπό 35 σχεδόν χρόνια συμμετοχῆς στήν ΕΕ ἡ χώρα μας βάσει τῶν στατιστικῶν στοιχείων δέν εἶναι ἱκανή νά θρέψει ούτε τούς πολίτες της μέ δικά της Αγροτικά προϊόντα.
Σέ ἀντίθεση η Γαλλία, Γερμανία, Πολωνία, Ὀλλανδία ἔχουν αὐξήσει κατά πολύ τήν παραγωγή ἀγροτικῶν προϊόντων τους, ὅπως λ. χ. ἡ Γερμανία βάσει στατιστικῶν στοιχείων ἔχει αὔξηση στά σιτηρά σέ ποσοστό πού ἀγγίζει τό 45%, γεγονός πού τῆς παρέχει τήν δυνατότητα ὄχι μόνο νά εἶναι αὐτάρκης ἀλλά νά ἐξάγει κιόλας.
"Οικοτεχνεία" με επεξεργασία ναρκωτικών στην Αλβανία από γυναίκες του χωριού...
Σε προηγούμενα χρόνια πληρώσαμε ὡς χώρα γιά εἰσαγωγές ἀγροτικῶν προϊόντων ποσό τῆς τάξεως τῶν 5,7 δισεκατομμυρίων εὐρώ ἐνῶ τό 2011 πληρώσαμε 5,96 δισεκατομμύρια εὐρώ. Κι αὐτό ἐν μέσω οἰκονομικῆς κρίσης...
Τί συμβαίνει λοιπόν στήν χώρα μας; Ποιός εὐθύνεται γιά τήν παρακμή πού ὁδήγησε στήν ἀδυναμία τῆς Ἑλλάδας νά καλύψει τίς ἀνάγκες της σέ ἀγροτικά προϊόντα; Θά συνεχίσουμε νά διολισθαίνουμε καί νά ἑξαρτιόμαστε ἀπό τούς ἄλλους; Κι ἄν συμβεῖ λ. χ. ἕνα παγκόσμιο κράχ στήν οἰκονομία οἱ Ἕλληνες θά εἶναι καταδικασμένοι στήν πείνα; Γιατί δέν ἀλλάζουν οἱ πολιτικές σέ ὅτι ἀφορᾶ τήν αὔξηση στήν πρωτογενῆ ἀγροτική παραγωγή;


Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Ένας αγανακτισμένος Αντιδήμαρχος «εξομολογείται»…



Συμβαίνουν και σε άλλες πόλεις, ίσως και στην δική μας... Βοήθειά μας !



«…Θεωρώ ότι και λόγω της συμμετοχής μου στα κοινά για αρκετά χρόνια και λόγω της ενασχόλησής μου με την επικαιρότητα του Πειραιά, έχω φτάσει σε ένα αρκετά καλό σημείο σε ό,τι αφορά τη γνώση του κρατικού μηχανισμού... και των υπαλλήλων που τον υπηρετούν!



Τους ανθρώπους αυτούς λοιπόν τους έχω χωρίσει σε 3 κατηγορίες-και δεν τους τσουβαλιάζω όπως κάνουν οι περισσότεροι λέγοντας ότι όλοι είναι ανάξιοι, τεμπέληδες κλπ-οι οποίες είναι οι εξής:
1) Είναι οι άξιοι οι οποίοι σηκώνουν στις πλάτες τους όλη τη δημόσια διοίκηση και με υπερπροσπάθειας προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους,

Ο ευσυνείδητος υπάλληλος...

2) είναι οι αδιάφοροι που είτε δικαιολογημένα (μειώσεις μισθών κλπ) είτε αδικαιολόγητα κρατούν αυτή τη στάση, και
3) είναι και οι ''δημόσιοι υπάλληλοι'' με την κακή του όρου έννοια, η οποία και δε χρειάζεται επεξήγηση... καθώς όλοι μας έχουμε συναναστραφεί με δαύτους!
Μια τέτοια περίπτωση λοιπόν είναι και η κρατικοδίαιτη Καραγκιοζοπαίχτρια του Πειραιά (την αποκαλώ έτσι γιατί αυτά που κάνει είναι καραγκιοζιλίκια ) η οποία από τότε που αναβαθμίστηκε ( με προηγούμενη Δημοτική Αρχή ) θεωρεί ότι έχει πιάσει τον ταύρο από τα κέρατα!


Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Ένας διαφορετικός Πύργος Ελέγχου – στενό μαρκάρισμα σε ότι πλέει μέχρι τον Άραξο !





«Αν είχε συμβεί το περιστατικό του ''Νόρμαν Ατλάντικ'' στα όρια δικαιοδοσίας μας αλλά και γενικότερα σε περιοχή που λειτουργεί VTS, πιστέψτε με, θα είχαμε άλλη κατάληξη.
Ολα θα είχαν γίνει πολύ γρήγορα και δεν θα μετρούσαμε τόσες απώλειες...»

Τα λόγια του ανθυποπλοίαρχου Οδυσσέα Βιδάλη, διοικητή της υπηρεσίας του VTS Πάτρας, δεν αφήνουν αμφιβολίες για τις δυνατότητες της νέας εγκατάστασης που λειτουργεί στο νέο λιμάνι.


ON  LINE---ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ  ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ, ΕΔΩ :

http://www.marinetraffic.com/gr/ais/home/centerx:23.4/centery:35.8/zoom:8



Το Vessel Τraffic Service, όπως είναι η ονομασία του VTS, ουσιαστικά αποτελεί έναν πύργο ελέγχου με τη διαφορά ότι δεν ελέγχει την κυκλοφορία των αεροπλάνων, αλλά των πλοίων του Πατραϊκού.




Πρόκειται για ένα κέντρο διαχείρισης θαλάσσιας κυκλοφορίας, που αφορά τη διαχείριση της κυκλοφορίας των δύο λιμανιών, του βόρειου και του νότιου.
Τα όρια δικαιοδοσίας του VTS φθάνουν σε βάθος 35 χιλιομέτρων βόρεια του Πατραϊκού, δύο χιλιόμετρα δυτικά της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου και ανατολικά μέχρι και τον Αραξο.

«Παρακολουθούμε οτιδήποτε πλέει στον Πατραϊκό. Ωστόσο δεν έχουμε τη δυνατότητα πλήρους καταγραφής, γιατί τα δεδομένα μας βασίζονται σε συσκευές που εκπέμπουν κάθε δευτερόλεπτο το σήμα του κάθε πλοίου για να γνωρίζουμε το στίγμα του στη θάλασσα, είτε πρόκειται για βάρκα είτε για μεγάλο αλιευτικό» τονίζει ο κ. Βιδάλης.
Τι σημαίνει αυτό;