Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

Πέστα Παπαρήγα μου, πέστα για το Καρναβάλι – σούργελο, και γειά στο στόμα σου…














" Ώρες - ώρες η Αλέκα μού θυμίζει καί λίγο τήν Μπουμπουλίνα, κι άν ήταν καί λίγο Χριστιανή ίσως καί να τήν ψήφιζα..." μάς έγραφε πρό καιρού κάποιος άσπονδος φίλος!


Όμως παρ΄ όλο πού δεν ανήκουμε στο κόμμα της ( καί σε κανένα επίσης ), έν τούτοις «το σωστό να λέγεται» κι΄ έτσι, είπε αρκετές αλήθειες η Αλέκα Παπαρήγα τίς μέρες αυτές στήν επίσκεψή της εδώ στήν Πάτρα...

Κι΄ ανάμεσα στα άλλα τόνισε, ότι πρέπει επιτέλους να πάψει η Πάτρα να είναι γνωστή μόνο για το Καρναβάλι της, αλλά να φροντίσει να παρουσιάσει έργα πραγματικού πολιτισμού.


Σπουδαίος λόγος με νόημα και βάθος, πού όμως έκανε να ξυνίσουν κάποιες φάτσες πού μή έχοντας τίποτα άλλο να προβάλλουν και να παρουσιάσουν ως Δημαρχιακό έργο και επίτευγμα, έχουνε γαντζωθεί από τον Καρνάβαλο, ότι ντέ και καλά εδώ εμείς στην Πάτρα «πουλάμε ωραίο καρνάβαλο…»


Και αυτοκοκκορεύονται και αυτοκαμαρώνουν στον καθρέφτη τους σαν τα μικρά παιδιά, πού νομίζουν ότι κι΄ αυτά κάτι κάνουν, πετώντας στον αέρα τα πεντόβολα, ενώ τά ποντίκια τρέχουν στούς δρόμους, η βρώμα καί η δυσωδία μάς έχει κυριεύσει, τό κυκλοφοριακό παραμένει στά χάλια του, τό 95% τών δρόμων έχει γεμίσει σαμάρια καί χορεύουν δίκυκλα καί αυτοκίνητα, οί εργολάβοι πού σκάψανε γιά οπτικές ίνες φέρανε σε τέτοιο χάλι τούς δρόμους κυρίως στίς άκρες, πού όποιος κυκλοφορεί με δίκυκλο κινδυνεύει να ανατραπεί από την υψομετρική διαφορά τών μπαλωμάτων...

Κι΄ έρχεται τώρα καί ο κύριος Νίκος Αντιδήμαρχος πού είναι καί τού ΟΤΕ, καί μάς λέει ότι θα ξανασκάψουμε την Πάτρα γιά νά περάσουμε άλλες οπτικές ίνες νέας γενιάς γιατί τό απαιτούν κάποιες Εταιρείες, κι΄ ότι αυτό θα γίνεται σε κάθε αλλαγή τεχνολογίας!

Κι΄ όλα αυτά πρίν καλά - καλά χρησιμοποιήσουμε αυτές πού μόλις χθές βάλαμε!!!...




Εδώ μού φαίνεται ότι είμαστε γιά δέσιμο, να μή ειπώ τίποτα άλλο, κι΄ ότι κάποια κατάρα φαίνεται πλανάται ( καί πλανάει αρκετούς...) πάνω σ΄ αυτή την έρημη Πολιτεία μας, καί δεν μπορούμε να διακρίνουμε τό τί πρέπει ή δέν πρέπει να κάνουμε.

Εάν λοιπόν κάποιες Εταιρείες ζητάνε πάλι να ξανασκάψουν την Πάτρα καί να την φορτώσουν μέ νέα μπαλώματα, αυτό είναι μία κεφαλαιώδους σημασίας αστοχία απ΄ όσους συμμετείχαν στά πρώτα σκαψίματα.

Θά έπρεπε λοιπόν να έχουν μεριμνήσει να βάλουν σωλήνες μέ ενδιάμεσα κομβικά φρεάτια καί μέσα σ΄ αυτούς τούς σωλήνες ικανής διατομής να περνάνε τα καλώδια, να τα αλλάζουν όταν η τεχνολογία αλλάζει κι΄ όχι να ξανασκάβουμε τα σκαμμένα!

Άς συνεχίσουμε όμως καί γιά τό σπουδαίο πολιτιστικό μας κατόρθωμα, δηλαδή τον Καρνάβαλο πού λέγαμε...

Σιγά τον "πολιτισμό" δηλαδή, σιγά τά ωά, πού κατόρθωσαν μέσα σε δυό πενταετίες ( άντε και με τους πράσινους προγόνους τους τέσσαρες ), κατόρθωσαν λοιπόν και κάνανε την αρχοντική αυτή Πολιτεία σάν ρομά μπερντέ !


Και ήλθανε τώρα και καμαρώνουνε κάποιοι σαν γύφτικο σκερπάνι, ότι δήθεν και καλά ο καρνάβαλος προάγει…τον πολιτισμό.

Προφανώς οί γνώσεις τους περί πραγματικής ποιότητος πολιτισμού, ξεκινούνε από τους Μάου-Μάου της Αφρικής και σταματούνε στους τζοχαντζαραίους Τούρκους της Ανατολίας…


Κι΄ αυτό ανεξαρτήτως πτυχίων, μια και ένα πτυχίο είναι μία γραφειοκρατική περγαμηνή και απόκτηση, και δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι ο κάτοχός του έχει και γνώση στό τι ακριβώς σημαίνει πολιτισμός!

====================================


ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αλ. Παπαρήγα: "Η Πάτρα δεν μπορεί να είναι γνωστή μόνο για το καρναβάλι της"


ΠΑΤΡΑ:

Κατά του Δήμου της Πάτρας στράφηκαν οί δηλώσεις της Αλέκας Παπαρήγα για το ζήτημα των 37 μουσικών της μπάντας, αλλά η δημοτική Αρχή, δια του αντιδημάρχου, Αλ. Σκαρμέα, απάντησε λίγο αργότερα…


Η γγ του ΚΚΕ πού βρέθηκε στην Πάτρα συναντήθηκε με τους μουσικούς της Μπάντας, στα πλαίσια περιοδείας της σε Αχαία και Ηλεία. Η Γραμματέας του ΚΚΕ ενημερώθηκε από τους μουσικούς για την κατάσταση που επικρατεί και σε δηλώσεις που έκανε στους δημοσιογράφους αμέσως μετά εγκάλεσε τη δημοτική Αρχή για την αντιμετώπιση των 37 εργαζομένων.

«Εγκαλούμε τη δημοτική αρχή και πριν απ’ όλα τον κύριο Δήμαρχο. Η κατάσταση είναι επιεικώς απαράδεκτη και εδώ αποδεικνύεται το εξής:

Ο κύριος Δήμαρχος, το δημοτικό συμβούλιο που έχει την ευθύνη, όχι μόνο αφήνει άνεργους 37 ανθρώπους που τους απασχολούν εδώ και δώδεκα χρόνια αλλά δείχνουν και το πραγματικό τους πρόσωπο απέναντι στον πολιτισμό. Κυνηγώντας αυτούς τους ανθρώπους, αφήνοντάς τους χωρίς δουλειά, στην πραγματικότητα στέλνουν ένα μήνυμα:

Ανέχονται τον πολιτισμό και την κουλτούρα της σαπίλας και όχι αυτόν που γεννιέται από τα κάτω, από ανθρώπους που έχουν γνώση, από ανθρώπους που θέλουν να δημιουργήσουν εστίες πολιτισμού, σε μία πόλη που το έχει ανάγκη.


Έ, όχι!

Η Πάτρα δεν μπορεί να είναι γνωστή μόνο για το καρναβάλι της !.

Η Πάτρα μπορεί να είναι γνωστή, όπως και κάθε πόλη της Ελλάδας, και για τον πολιτισμό που γεννιέται από τα κάτω, και από επαγγελματίες και από ερασιτέχνες, που θέλουν να αντισταθούν», δήλωσε η κ. Παπαρήγα.


Ο κ. Σκαρμέας μετά τις δηλώσεις της κ. Παπαρήγα εξέδωσε ανακοίνωση, αποδίδοντας στη Γραμματέα του ΚΚΕ έλλειψη ενημέρωσης και απαξιωτικές αναφορές στη μεγαλύτερη πολιτιστική γιορτή της Πάτρας, στο Καρναβάλι.


«Με ελλιπή ενημέρωση εμφανίστηκε η γραμματέας του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα στην Πάτρα για το θέμα των εξωτερικών συνεργατών της δημοτικής μπάντας.
Ο Δήμος Πατρέων κανέναν απολύτως δεν απολύσει, τα δε ζητήματα κάλυψης των αναγκών της δημοτικής μπάντας θα αντιμετωπιστούν μέσω της επικείμενης δημιουργίας του μουσικού οργανισμού.

Εξ άλλου και η απαξιωτική αναφορά της κ. Παπαρήγα στο Πατρινό Καρναβάλι, ο Δήμος Πατρέων νιώθει την υποχρέωση να επαναλάβει προς πάσα κατεύθυνση ότι το Πατρινό Καρναβάλι είναι μια μεγάλη λαϊκή και πολιτιστική γιορτή και μαζί ένα σημαντικό κεφάλαιο για την Πάτρα...».


http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=17534&Itemid=1892



Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

Δικαιοσύνη μάθετε οί ενοικούντες επί της γής…



















ΕΞΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ !!!


Ένα από τα Νομικά πρωτοφανή και απίστευτα πού συμβαίνουν στο Ελλάντα μας ! Κλέβω, βιάζω, δέρνω, και μαχαιρώνω τόσο λίγο όμως, τόσο λιγουλάκι πού να μη πεθάνει το θύμα, το στέλνω για 5-6 μήνες βαρειά τραυματισμένο στο Νοσοκομείο με αναπηρίες πού θα του μείνουν σε όλη του την ζωή, και εν τούτοις-εν τούτοις, «ομοφωνία Ανακριτή και Εισαγγελέως» αφήνομαι ελεύθερος !


Και «αφέθη ελεύθερος» είναι η συνήθης επωδός των εφημερίδων !


Και μετά, όταν σκοτώσω και κανένα δύο, «τότε μόνο-τότε μόνο», συλλαμβάνομαι, γιατί αρκετά έκανες βρέ παιδί μου, είπαμε να σ΄ αφήσουμε ελεύθερο, αλλά όχι έτσι, εσύ το παράκανες…)


Εάν όμως τραυματιστεί από καμιά τέτοια περίπτωση κανένας υπάλληλος των Δικαστηρίων ( όπως συνέβει παλαιότερα ), τότε ενεργοποιούνται όλες οί διατάξεις του Νόμου , συλλαμβάνεται ταχύτατα ο ένοχος και ομοφωνία πάλι «Ανακριτή και Εισαγγελέως», κλείνεται μέσα πάραυτα!


Το ερώτημα πού αναπηδάει από την λογική του απλού πολίτη είναι ένα και μόνο:


«Γιατί άραγε αυτή η διαφορετική αντίληψη;


Απέναντι του Νόμου όλοι οί Έλληνες πολίτες δεν είναι το ίδιο;

Και γιατί εδώ, προκειμένου περί ημετέρων απλών δικαστικών υπαλλήλων, ακόμη και ενός κλητήρα, τρέχουμε και τον κλείνουμε μέσα ( και πολύ σωστά βέβαια ), ενώ στις άλλες, ίδιες ακριβώς περιπτώσεις, αφήνουμε τους δράστες ελεύθερους να σκυλοπνίγουν τις ανθρώπινες κοινωνίες;


Υπάρχουν δηλαδή
κάποιοι πού είναι ιερότεροι πάντων των άλλων;

Μάς έλεγε πρό ημερών ένας Έλληνας καθηγητής από τον Καναδά:


« Έπειτα από 20 χρόνια πού ήμουν έξω, ήλθα εδώ στην Ελλάδα και έφριξα. Να σπάσεις τζάμι σε Δημόσιο κτίριο; Να βάλεις φωτιά σε αυτοκίνητο; Να χτυπήσεις τον άλλο; Κούνια πού σε κούναγε!

Σε βρίσκουν μέσα σε 24 ώρες και σε πάνε χειροπόδαρα δεμένο ώσπου να πείς κύμινο ! Σού ρίχνουνε τέτοια φυλάκιση πού θα το φυσάς και δεν θα κρυώνει σε όλη σου την ζωή…


Τί αθλία κατάσταση έχετε εσείς εδώ πέρα, μπάς και τρελλαθήκατε; ( και κάθε τόσο ο καημένος αναφωνούσε από την λύπη του:

« Ώ, πατρίδα μου πώς σε κατάντησαν…» και ένα δάκρυ κυλούσε από τα μάτια του…)


Καναδάς, απόλυτη τάξη και ησυχία! Είναι καιρός κύριοι Πολιτικοί μου να πάρετε ριζοσπαστικά μέτρα ανεξαρτήτως πολιτικού κόστους και ν΄ αφήσετε κατά μέρος τις φοβίες του αντίπαλου δέους !


Επιτέλους:


« ή Κυβερνώ εγώ σάν Κυβερνήτης, ή είμαι ακατάλληλος για την θέση αυτή, έχω φοβίες και ψυχολογικά, και άλλοι με κυβερνάνε , καί συμφέρον όλων είναι να πάω στό σπίτι μου, κι΄άν δέν θέλω από μόνος μου να πάω να με στείλουν οί άλλοι πού λόγω ονόματος μ΄ έκαναν καί αρχηγό!

Γιατί από μόνο του δέν αρκεί νά έχεις ενα ιστορικό όνομα, άν δεν μπορείς καί επάξια να το διατηρήσεις! »


==========================
ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ:


Έξω και με τη βούλα του Νόμου οι κατηγορούμενοι για τη λη¬στεία που είχε καταγραφεί πριν από δύο μήνες στο Ταμιευτήριο των Βραχνεΐκων!


Το Συμβούλιο Πρωτοδικών της Πάτρας με βούλευμα του έκρινε όη θα πρέπει να παραμείνουν ελεύθε¬ρα τα δύο ξαδέρφια, ηλικίας 33 και 36 ετών. που είχαν συλληφθεί για τη ληστεία.~


«Ελήφθη υπόψη ο τρόπος που έγινε η ληστεία και δόθηκε η δυ¬νατότητα να παραμείνουν ελεύθε¬ροι»
σημειώνει ο Βασίλης Μπαλής, συνήγορος του ενός εκ ίων δύο κατηνορουμένων στη ληστεία.


Ουσιαστικά οι δικαστές του Συμ¬βουλίου Πρωτοδικών τάχθηκαν με την άποψη που εξέφρασε ο ανακρι¬τής Διονύσης Γιαννούλης, στον ο¬ποίο εμφανίστηκαν για να απολογηθούν μερικές ώρες μετά τη ληστεία οι κατηγορούμενοι.

Ο ανακριτής έ¬κρινε ότι δεν έπρεπε να προφυλακι¬στούν ενώ ο εισαγγελέας Δημήτρης Λιανόπουλος εξέφραζε εντελώς διαφορετική άποψη θεωρώντας ύ¬ποπτους για την τέλεση παρόμοιας πράξης μελλοντικά.


Το γεγονός ότι οι δικαστές αφή¬νουν ελεύθερους τους κατηγορού¬μενους για τη ληστεία έχει προκα¬λέσει αναβρασμό στην Αστυνομική Διεύθυνση Αχαΐας.


«Να παίζεις τη ζωή σου για 700 ευρώ και οι ληστές που πιάνεις να βγαίνουν έξω;»
σημείωνε στους δια¬δρόμους της Ερμού γνωστός συνδι¬καλιστής. Κατάτησύλληψητων δρα¬στών είχαν πέσει και πυροβολισμοί στον αέρα από τους αστυνομικούς που τους καταδίωκαν.


Οι δράστες είχαν υποστηρίξει όη τη ληστεία τη διέπραξαν εξαιτίας της απελπισίας τους από τα χρέη.


0 ένας ληστής μπήκε στο εσωτε¬ρικό του υποκαταστήματος και με την απειλή ενός μαχαιριού ζήτησε τις εισπράξεις από τον προϊστάμενο του Ταμιευτηρίου. 0 συνεργός του τον περίμενε έξω με μηχανή.

0 προϊ¬στάμενος του απάντησε: «Καλά πλά¬κα μου κάνεις;» και δεν του έδινε τα χρήματα.

Επειδή ο πρώτος ληστής καθυστερούσε, μπήκε στο εσωτερι¬κό ο συνεργός του και κρατώντας έ-ναν. .. μπαλτά πήγε στο γραφείο του προϊσταμένου και απαίτησε τις ει-σπράξεις.

Τον μπαλτά τον κάρφωσε στο γραφείο
κατ τότε θέλοντας και μη ο προϊστάμενος του παρέδωσε 3.000 ευρώ από τις εισπράξεις της ημέ¬ρας...


( Πελοπόννησος – 19 Ιουνίου 2009 )


Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

Δυό γυάλινες πόρτες με κάμερες μάτια…




















Ένα βιβλίο μπέστ σέλλερ, πού τήν δεκαετία τού ΄80 έσπασε ρεκόρ πωλήσεων, όταν γιά πρώτη φορά τό χάραγμα bar code εμφανιζόταν στό διεθνές εμπόριο...

Κανείς δέν γνώριζε τότε τά βαθύτερα στοιχεία τού εμπορικού αυτού σήματος...


==================================

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ;


Δύο γυάλινες πόρτες, ένα κουμπί και δύο φωτάκια. Πράσινο και κόκκινο, όπως στα φανάρια. Μια φωνή που επαναλαμβάνει τα ίδια σε όλους, χωρίς να δέχεται ερωτήσεις. Δεν μπορείς να διαφωνήσεις μαζί της. Δεν ακούει. Μόνο διατάζει....

«Βγάλτε τα γυαλιά σας. Κοιτάξτε ψηλά στην κάμερα. Στρίψτε το κεφάλι αριστερά». Οι εντολές δεν προέρχονται από τον φωτογράφο της γειτονιάς σας, με στόχο μια φωτογραφία ταυτότητας.

Είναι η φωνή της καινούργιας πόρτας της οικείας σας τράπεζας, που αν δεν την υπακούετε, πολύ απλά δεν θα μπορέσετε να μπείτε και να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε συναλλαγή…



Face control στις τράπεζες λοιπόν;

Δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα, αφού σε πολλά υποκαταστήματα όχι μόνο μας φωτογραφίζουν, αλλά διατηρούν το υλικό στα αρχεία τους για επτά ημέρες. Φυσικά χωρίς την έγγραφη ή προφορική μας συγκατάθεση.


Το πρόβλημα φαίνεται ότι επικεντρώνεται στην Εθνική Τράπεζα, εναντίον της οποίας υπάρχουν δεκάδες αναφορές και καταγγελίες στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Οι υπόλοιπες τράπεζες που εγκατέστησαν τις διπλές θύρες περιορισμένης πρόσβασης, όπως ονομάζονται, αρκέστηκαν στην καθυστέρηση, τους ανιχνευτές μετάλλων ή στην απλή βιντεοσκόπηση, ώστε κάποιος που φορά κουκούλα να μην μπορεί να εισέλθει.
















Τώρα είμαστε στό σημείο τής ουράς καί τής γυάλινης πόρτας...
(Σημ. blog )

Η Εθνική Τράπεζα όμως προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα. Εγκατέστησε στο κενό που μεσολαβεί ανάμεσα στις δύο γυάλινες πόρτες μια φωτογραφική μηχανή συνδεδεμένη με ένα σύστημα που διαθέτει «δείγματα» προσώπων. Αν δεν ταιριάζετε με αυτά, χάσατε... Θα μείνετε απ' έξω.

Η «Ε» απευθύνθηκε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και στη νομική σύμβουλο Ευανθία Χατζηλιάση που χειρίζεται το θέμα. «Σαφώς και υπάρχει φωτογράφηση και επεξεργασία.

Η Εθνική μάλιστα διατηρεί τις φωτογραφίες για επτά ημέρες. Μας το επιβεβαίωσαν οι ίδιοι όταν ζητήσαμε τις προδιαγραφές».





















Μετά θά πάμε στό σημείο "δακτυλοσκόπησης" υπό τό πρόσχημα ασφάλειας εισόδου...(Σημ. blog )



Η υπόθεση συζητήθηκε την περασμένη εβδομάδα στην Αρχή, ο φάκελος συμπληρώθηκε και η απόφαση αναμένεται να βγει μέσα στο επόμενο δεκαήμερο.
Σύμφωνα δε με τη νομική σύμβουλο κ. Χατζηλιάση, που έχει στα χέρια της τον φάκελο της υπόθεσης, η γνωστοποίηση της Εθνικής Τράπεζας προς την Αρχή ήταν εκπρόθεσμη.

Δηλαδή πρώτα εγκατέστησαν τα συστήματα, μετά πήγε η Αρχή για να διενεργήσει ελέγχους και κατόπιν κατέθεσαν οι ιθύνοντες της Εθνικής τα απαραίτητα έγγραφα!!!


«Κάποιοι θεωρούν ότι γίνεται ιριδοσκόπηση (σ.σ. φωτογράφηση της ίριδας του ματιού) και ταυτοποίηση. Από τους ελέγχους που έχουμε κάνει δεν προκύπτει κάτι τέτοιο. Το σύστημα έχει αποθηκευμένες κάποιες "γεωμετρίες" προσώπων. Ετσι, απλά επιτρέπει την είσοδο μόνο σε όσους έχουν ακάλυπτο πρόσωπο».






















===============
Καί μετά, αφού είδαν, ότι μέχρι τώρα δέν αντισταθήκαμε, θα προσπαθήσουν πονηρά να μάς περάσουν το bar code στό κεφάλι σάν να είμαστε
όχι άνθρωποι αλλά εμπόρευμα καί πακέτα γιά πούλημα!

Όμως τό χάραγμα αυτό, μέ τον μυστηριώδη αριθμό 666 είναι προφητευμένο καί γραμμένο στήν Αποκάλυψη ότι θα παρουσιασθεί όταν πλησιάζει το τέλος τού κόσμου, ότι ουδεμία οικονομική συναλλαγή θα γίνεται χωρίς αυτό καί όποιος δεν ενδώσει θά πεινάσει, κι΄ότι θά δοθεί στούς ανθρώπους εκείνους πού θα ακολουθήσουν τόν ερχόμενο Μεσία τών Εβραίων πού η Αποκάλυψη τόν ονομάζει Αντίχριστο, καί πού θά γίνει ο εξολοθρευτής εκατομμυρίων ανθρώπων.

Η αποδοχή τού χαράγματος (πιθανόν μέ τσίπ ), θά είναι γιά τον άνθρωπο μία αλλαγή ιδιοκτησίας καί από πλάσμα τού Θεού θά περιπέσει σε ιδιοκτησία του διαβόλου, μέ ότι αυτό αιωνίως καί γιά Κόλαση συνεπάγεται...

Ο Αντίχριστος, θά είναι πολιτικό καί θρησκευτικό πρόσωπο πού θά έλθει ώς δήθεν Χριστός, καί θά ξεγελάσει τόν κόσμο ώς άρχοντας ειρήνης καί αγάπης στά 3,5 πρώτα χρόνια τής εγκαθίδρυσης τής βασιλείας του.

Όμως ο Χριστός είναι προφητευμένο ότι θά έλθει όχι από τήν γή όπως ο Αντίχριστος, αλλά θά έλθει από τόν ουρανό καί ώς Θεάνθρωπος καί πανταχού παρών θά φαίνεται τήν ίδια ακριβώς στιγμή καί στά δύο ημισφαίρια τού πλανήτη...

Θά έλθει " όπως η αστραπή πού φαίνεται σε Ανατολή καί Δύση " αναφέρεται στά Ευαγγέλια.

Ο Αντίχριστος, θά δείξει μετά τό πραγματικό του πρόσωπο αλλά θά καταργηθεί τελικά από τόν ίδιο τόν πραγματικό Χριστό μετά από 3,5 ακόμη χρόνια θλίψεων καί διωγμών, πού όμοια τους δέν συνέβησαν ποτέ στήν παγκόσμια ιστορία...
(Σημ. blog )

=======================

Προσφυγές στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων...

«Επειδή αρνήθηκα να υπακούσω στις φωνητικές οδηγίες και να εστιάσω το βλέμμα μου στην κάμερα, πλησίασε υπάλληλος της τράπεζας πίσω από το γυάλινο τζάμι του κουβουκλίου και με ενημέρωσε ότι είτε ακολουθώ τις φωνητικές οδηγίες προκειμένου να απασφαλιστεί η πόρτα είτε πρέπει να αποχωρήσω διότι δεν υπάρχει πλέον εναλλακτικός τρόπος συναλλαγών στο κατάστημα».

Η καταγγελία αυτή έφτασε στην Αρχή Προστασίας μέσω της Ειδικής Γραμματείας της Βουλής τον περασμένο Απρίλιο.

Ο καταγγέλλων θεωρεί, μεταξύ άλλων, ότι παραβιάζονται τα προσωπικά του δεδομένα, το δικαίωμα στην προσωπικότητά του, τα χρηστά ήθη και το τεκμήριο αθωότητάς του.


Στο ίδιο ύφος και οι υπόλοιπες καταγγελίες που έχει στη διάθεσή της η «Ε» για πολλά υποκαταστήματα της Εθνικής σε όλη την Ελλάδα.

«Μου ζητήθηκε να βγάλω τα γυαλιά που φορούσα για να ανοίξει η πόρτα. Οταν εξέφρασα τη δυσφορία μου στον διευθυντή του καταστήματος, η απάντησή του ήταν "σιγά μη σε αφήσουμε να μπεις με τα γυαλιά".

Θεωρώ κατάφωρη παραβίαση της ελευθερίας και της αξιοπρέπειάς μου ως πολίτη το γεγονός ότι για να εισέλθω στην τράπεζα με την οποία συναλλάσσομαι πρέπει να συγκατατίθεμαι όχι μόνο στο να με βιντεοσκοπήσουν, αλλά εκβιαστικά να μου υποδειχθεί πού θα σταθώ, πού θα κοιτάξω, καθώς και εάν θα φοράω γυαλιά ή όχι.

Θεωρούμαι μήπως εκ προοιμίου δυνητικός εγκληματίας;».


http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=44807





Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Τά Δρακουλέ «δελτία» ειδήσεων και η υπομονή των αμνών πού εξαντλείται…

















ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ, ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΟΙ, ΑΛΛΑ ΕΥΧΗΣ ΕΡΓΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΣΧΗΜΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ...



Φόνοι, εμπρησμοί, βιασμοί, κλοπές, καταχρήσεις, σκότος καί έρεβος, και ουδεμία καλή είδηση για να χαρεί η ψυχή μας
, είναι τα μόνα νέα πού καθημερινώς μάς σερβίρουν οί
Δράκουλες των Ελληνικών «ψευτοδελτίων ειδήσεων»...


Σήμερα, ένα νυκτερινό Ελληνικό δελτίο «ειδήσεων» για να είναι «ΙΝ », πρέπει να είναι γεμάτο, πάντα και απαραιτήτως, με δολοφονίες, αυτοκτονίες, κλοπές, βιασμούς, μοιχείες, πορνείες, και ότι άλλο δολοφονικό και διεστραμμένο έχει συμβεί στην χώρα από το πρωϊ πού ανοίξαμε τα μάτια μας και είδαμε το ευλογημένο φώς της ημέρας….

Εάν, «κακή τη τύχη» δεν έχουμε ντόπια «παραγωγή», τότε θα τρέξουν να βρούνε τέτοιας μορφής είδηση από ένα συμβάν πού έγινε σε κάποιο άγνωστο χωριουδάκι της Ινδίας, της Κίνας, της Κολομβίας, ή τού… Τσενελουλού, γιατί θέλουν απαραιτήτως να ταϊσουν τον κόσμο με βία και αίμα !

Γύρω τους δεν βλέπουν κανένα καλό να προβάλλουν !


Δεν είδαν ούτε τον επιστήμονα πού εργάζεται νυχθημερόν και πειραματίζεται να βρεί το φάρμακο για βαριάς μορφής ασθένεια, δεν είδαν τον δικηγόρο πού έχει ανοίξει το σπίτι του και ταϊζει τους πεινασμένους, τον παπά πού τρέχει με το γαϊδουράκι του επάνω στα βουνά για να λειτουργήσει πτωχούς βοσκούς, τον εργάτη πού με κίνδυνο της ζωής του τράβηξε από το χαντάκι τον συνάδελφο και τον έσωσε από το καταπλάκωμα, τον άνεργο πού βρήκε πορτοφόλι με χιλιάδες ευρώ και το επέστρεψε χωρίς να δεχθεί δεκάρα, τον φούρναρη και τον εστιάτορα πού ταϊζουν καθημερινά ανέργους, δεν είδα επιτέλους τίποτα;

Ντίπ, μά ντίπ, τίποτα !

Δεν είδαν και δεν πρόβαλλαν μεγάλες ελλείψεις αυτής της Πολιτείας, μεγάλα δημόσια έργα πού πρέπει να γίνουν και έχουν βαλτώσει, δεν πίεσαν με την γραφίδα τους ως ώφειλαν αρμόδιους καρεκλοκένταυρους και Περιφερειακούς «ψευτοαρμόδιους εφησυχάζοντας»…
Ήθελαν να τά έχουν με όλους καλά μη στενοχωρώντας κανένα, «γιατί πού το ξέρεις αύριο μπορεί και να τους χρειαστούμε…»

Υπάρχουν βέβαια και οί λαμπρές δημοσιογραφικές εξαιρέσεις, αλλά είναι λίγες και πνίγονται μέσα στο Δρακουλαριό πού είναι και εμπορεύσιμο, μια καί «κνήθει» και γαργαλίζει τις ακοές, αλλά και γυαλίζει στο μάτι…



















Ο λαός, ο μεγάλος καί ήσυχος κοπαδιαστός αμνός, πού δέν αντιδρά σε τίποτα καί γιά τίποτα. Ώς πότε όμως;


Όμως, κάτι πρέπει να γίνει, κάτι πρέπει να κάνουμε για να σταματήσει αυτό το κακό πού αγριεύει καθημερινά τον κόσμο, πού βλέπει πάνω του τον ουρανό σφοντύλι να τον καταπλακώνει, και πού τον κάνει μιμητή των αυτοκτονούντων και κλέφτη των ευημερούντων, πού τον κάνει εκβιαστή, αναρχικό, και δολοφόνο, υπολογίζοντας την ανθρώπινη ζωή για 15 με 20 ευρώ όσο περίπου στοιχίζει και η ημερήσια δόση της πονηρής συναλλαγής του…


=============================

Δικαιοσύνη μάθετε οί ενοικούντες επί τής γής !

Απόφαση Δικαστηρίου: τά blogs δεν υπάγονται στον Νόμο «περί Τύπου»…

Την ελευθερία της έκφρασης μέσω των blogs αναγνωρίζει επιτέλους ένα Ελληνικό Δικαστήριο

Αθήνα


Τα ιστολόγια (blogs) δεν υπάγονται στο νόμο περί ηλεκτρονικού τύπου. Αυτό έκρινε το Μονομελές Πρωτοδικείο Ροδόπης με την υπ’ αριθ. 44/2008 σε δίκη που αφορούσε υπόθεση προσβολής της προσωπικότητας μέσω ιστολογίου.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, το δικαστήριο προχώρησε -για πρώτη φορά στα σύγχρονα δικαστικά χρονικά της χώρας- στον ορισμό για την έννοια και τη φύση των ιστολογίων, αναγνωρίζοντας την ελευθερία της έκφρασης που συνεπάγεται «η διαδραστική τους φύση και η συνδιαμόρφωση του περιεχομένου τους από τους αναγνώστες με την ανάρτηση σχολίων».


Επίσης αναγνώρισε ότι η ανωνυμία των ιστολόγων δεν αναιρεί το χαρακτηρισμό του ιστολογίου ως ηλεκτρονικού εντύπου, «διότι άλλωστε και στα γραπτά έντυπα παραδοσιακής μορφής είναι συνήθης η αρθρογραφία με ψευδώνυμο», αλλά και την αναλογική εφαρμογή του νόμου περί Τύπου προκειμένου να καλυφθεί το «κενό νόμου».


Με βάση την ίδια απόφαση, θεωρείται πως «μόνη η χρήση ενός υπαρκτού ονοματεπωνύμου ως υπογραφής δεν αποτελεί πλήρη απόδειξη για την ταυτότητα του δράστη της προσβολής προσωπικότητας».


Τέλος το δικαστήριο έκρινε ότι η εταιρία που παρέχει τον διαδικτυακό χώρο δεν έχει ευθύνη για όσα δημοσιεύονται στα ιστολόγια την τεχνολογική πλατφόρμα των οποίων παρέχει στους χρήστες.


Η απόφαση δημοσιεύτηκε πριν λίγες ημέρες στο νομικό περιοδικό «Αρμενόπουλος», αλλά και στο blog Information Law.


http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1017819&lngDtrID=252





Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Αναμνήσεις από το Άγιο Όρος ! Το πρώτο μου ταξίδι…



Δορυφορική φωτογραφία τού Αγίου Όρους...



Ψάχνοντας – ψάχνοντας στο «πονηρό και ακάθαρτο» ( ως επί το πλείστον ) Διαδίκτυο, μπορείς να συναντήσεις ότι βάλει ο νούς σου, όλα φύρδην – μείγδην σκορπισμένα, « πλίνθοι, κέραμοι ατάκτως ερριμένοι…», καλοί και κακοί, κλέφτες και λωποδύτες, ηθικοί και ανήθικοι, άνθη του καλού και της κοπριάς τριαντάφυλλα…



Στις πάντα προσεκτικές μου, κατά το δυνατόν, αναζητήσεις, βρήκα και ένα πολύ ενδιαφέρον οδοιπορικό για το Άγιο Όρος, γλαφυρά γραμμένο από κάποιον αδελφό συμπολίτη, αγνώστου ταυτότητος αλλά τοπικής ενδημικότητος, ένα κείμενο πολύ παραστατικό πού μού άρεσε και το οποίο σκέφθηκα να το καταθέσω εδώ, μήπως και ωφεληθούν οί περισσότεροι…


Σκέφθηκα ακόμη τό κείμενο αυτό να το παρουσιάσω σε κάποιες συνέχειες αναμίξ των άλλων θεμάτων, ώστε να μη επιβαρύνω τους ευγενείς παρακολουθητάς ( ! ) αυτού του blog βαρώντας τους συνέχεια με θρησκευτικά θέματα…


Υπάρχουν βέβαια και τα εκκρεμή θέματα της καθημερινότητας, πού πάντα όμως θα υπάρχουν, από τις κορίνες και τους εμπόρους πού θέλουν την Πάτρα μπάχαλο για να πουλάνε πραμμάτειες καί να τα οικονομάνε, από τα εγκλήματα σε τοπικό επίπεδο και βεβαίως το μεταναστατευτικό πού θα μας το έλυνε τον Μάϊο ο γνωστός Καθηγητής των Εσωτερικών και τώρα τελειώνει και ο Ιούνιος και φώς ακόμη δεν είδαμε ( μεγάλη φερεγγυότητα λόγων έχεις κύριε Υπουργέ μου, και είναι καμάρι μας, καμάρι πράγματι Ελληνικό να σ΄ έχουμε σ΄αυτή την περίοπτη θέση …), αλλά και από διάφορα τέλος πάντων ψιλοπράγματα πού απασχολούν την τοπική κοινωνία…


Άς ταξιδεύσουμε λοιπόν σήμερα κι΄ εμείς, νοερά για το Άγιο Όρος…





===========================

Μέσα της δεκαετίας .... Τρεις φιλοι γύρω στα 19 συναντιούνται στα ΚΤΕΛ Πατρών.
Ενας απ αυτούς και ο γράφων. Βραδάκι-Ιούνιος - ζέστη…


Εχοντας πρόσφατα ακούσει κάποια διήγηση, έκριναν σκόπιμο να επισκεφτούν το Ορος. Οχι όμως μόνο το Ορος. Σχεδίασαν να πάνε κάποιες λίγες μέρες εκεί, και εν συνεχεία να κατηφορίσουν για Σποράδες, Σκιάθο και Σκόπελο.

Εξάλλου το να πάνε αποκλειστικά και μόνο στο Αγιο Ορος αποτελούσε γι αυτούς κάτι πέραν της λογικής τους και της γενικότερης διάθεσης που συνήθως έχουν οι νέοι, όσο αφορά τις καλοκαιρινές διακοπές. Εκεί δεν έχει γυναίκες! Ξυπνάς ξημερώματα! Οι καλόγεροι θα είναι σίγουρα φορτικοί και γκρινιάρηδες!



Μια άλλη δυσκολία είναι το πώς θα το πεις στους γονείς σου!

Και ειδικά στη μητέρα.


Καλύτερα να πεις στη μάνα σου ότι θα πας διακοπές στο Αφγανιστάν ή στη λωρίδα της Γάζας ή στην Βηρυττό εν μέσω βομβαρδισμών, παρά να της πεις ότι θα πας στο Αγιο Ορος!


Ανήκουστο! Πάει το παιδί! Θα το κρατήσουν εκεί διά της βίας! Θα του κάνουν άλλα κι άλλα.....οι καλόγεροι!


Τελικά όμως συναντηθήκαμε για να φύγουμε! Πρώτα για το Ορος και αν δεν μας αρέσει ή μας πρήζουνε εκεί, τότε φεύγουμε για Σποράδες.


Ημουν σχεδόν άθεος, αλλά θα μπορούσα να πω ότι διατηρούσα έναν κάποιο σεβασμό για την πίστη των άλλων. Ως εκεί όμως, τίποτα παραπάνω.

Και μάλιστα θα μπορούσα να πω ότι στο Αγιο Ορος θα πηγαίναμε καθαρά από περιέργεια. Και για ΠΛΑΚΑ! Με στόχο εκτός της ικανοποίησης της περιέργειάς μας, να κάνουμε και το κομμάτι μας.

Να χασκογελάσουμε με τους συντηρητικούς και κολλημένους περίεργους ρασσοφόρους.

Να ζήσουμε μαζί τους για να τους περιεργαστούμε, ως παράξενα όντα, να τους λοιδωρήσουμε, εμείς οι έξυπνοι φοιτητές, οι μορφωμένοι αστοί!

Τρομάρα μας! Που νάξερα.....


Το λεωφορείο έφευγε από Πάτρα για Θεσσαλονίκη γύρω στις 9 με 10 το βράδυ και έφτανε Θεσσαλονίκη κατά τις 5 το πρωί. Ολονύκτιο ταξίδι - ταλαιπωρία. Στροφές - φουρκέτες και μετά ευθείες. Την διαδρομή δεν γινόταν να την ευχαριστηθεί το μάτι μέσα στο σκοτάδι.

Εν τέλει φτάσαμε! Και τώρα πως πάμε Ουρανούπολη?

Ουρανούπολη! Παιδιά για να πάτε εκεί πρέπει να πάτε στον σταθμό Χαλκιδικής, είναι στην άλλη άκρη της πόλης!

Και πώς θα πάμε?

Με ταξί.

Τρέξτε να προλάβουμε! Κατά τις 6 φεύγει!

Προλάβαμε!

Λίγος κόσμος. οι πιο πολλοί λαϊκοί και κάποιοι μοναχοί. Το λεωφορείο έφυγε. Ο ήλιος ξημέρωσε. Τι όμορφη η Χαλκιδική! Πόσο πράσινη! Σαν καρτ ποστάλ από κάτι χώρες της Βόρειας Ευρώπης!










Ουρανούπολη, η ώρα 9 περίπου. Ησυχα. Κατηφορίζουμε στην θάλασσα. Ενα εντυπωσιακό κτίσμα μπροστά μας, ο Πύργος.

Τι καταπληκτικό καλωσόρισμα τών μέσα κατοίκων, στους απ΄ έξω…


Το καίκι θα φύγει σε λίγο. Είναι μια απλή μεγαλούτσικη ξύλινη βάρκα, με πάγκους αριστερά και δεξιά, αλλά και δύο σειρές ξύλινα καθίσματα στο κέντρο, που κι αυτά κοιτάζουν προς τα πλάγια και όχι εμπρός.

Μπαίνοντας στο καϊκι δώσαμε τις ταυτότητές μας. Μας είπαν ότι θα τις πάρουμε στις Καρυές, όταν θα βγάλουμε τα διαμονητήριά μας!


Τι είναι οι Καρυές? Τι είναι τα διαμονητήρια? Γιατί να μην κρατήσουμε τις ταυτότητες και να τις επιδείξουμε οι ίδιοι σ΄ αυτόν που θα μας δώσει τα διαμονητήρια?Τέλος πάντων.


Το καίκι ξεκινάει. Τα τελευταία σπίτια του έξω κόσμου μπροστά μας. Τα πιο πολλά περιποιημένα, θα τα έλεγες βιλίτσες. Αραιώνουν , τελειώνουν, τελείωσαν.


Μια ανομοιομορφία στην βλάστηση της χερσονήσου παρατηρείται σε κάποιο σημείο, σαν να αποτελεί κάτι σαν σύνορο,σαν όριο. Κάτι σαν απομεινάρι παλιού τείχους δίπλα. Πιο κάτω, στη θάλασσα, ένα περίεργο ερειπωμένο οίκημα.


Περνάμε όντως τα σύνορα! Αυτό το κτίσμα είναι εντός του Ορους. Αντε παιδιά, βίρα τις άγκυρες καί καλά να περάσουμε…



ΣΥΝΕΧΕΙΑ…

( ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ …)

Μπροστά μας είναι ένας κάβος ορεινός. Κόβει την θέα. Είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι περνώντας τον, θα ανοιχτεί μπροστά μας η πλήρης άποψη του πράγματος.

Μα που πάμε αλήθεια? Τι πάμε να κάνουμε?

Εν τάξει οι άλλοι συνταξιδιώτες στο πλοιάριο, μεγάλοι σε ηλικία οι περισσότεροι, πάνε να σώσουν την ψυχή τους, εμείς τι δουλειά έχουμε?


Περνάμε τον κάβο. Κάποια κτήρια σκάνε μύτη. Σε λίγο μπροστά μας ένα μοναστήρι! Κι όμως δεν ειναι μοναστήρι! Ηταν κάποτε. Σώζεται το τείχος του και ένας μπλε ή πράσινος τρούλος εντός.

Κι όμως το ταπεινό αυτό ερείπιο μας φαίνεται ένας παραδεισένιος κόσμος προς εξερεύνηση. Εννοείται ότι τίποτα το πνευματικό δεν σκιρτά μέσα μας, απλά μια τρομερή επιθυμία να πάμε παντού αμέσως, να τα μάθουμε όλα, να καταλάβουμε τι γίνεται, να δούμε ό,τι περισσότερο!


Να κι άλλα οικοδομήματα! Αυτό το επόμενο είναι απίστευτο, εντυπωσιακό μοναστήρι, με τεράστιο πύργο και με λιμανάκι.

Ούτε αυτό είναι μοναστήρι!

Είναι ο αρσανάς της Ζωγράφου, της Βουλγαρικής μονής.


Αντε ξανά ερωτήματα, τι ειναι αρσανάς? Υπάρχουν βουλγάρικα μοναστήρια? Μια πληθώρα γνώσεων που μας διαφεύγουν! Για να τα μάθεις όλα αυτά πρέπει να έρθεις πολλές φορές και το κυριότερο πρέπει να χάσεις ενδεχόμενα άλλα μέρη (πχ Σαντορίνη, Κέρκυρα, Ρόδο κλπ), να τα θυσιάσεις για το ίδιο μέρος, δηλαδή τον Αθω. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.


Επιτέλους εμφανίζονται τα πραγματικά μοναστήρια!





Η Δοχειαρίου , η Ξενοφώντος, το Ρώσικο!

Δέος!

Η λαμπρή και πλήρης ελληνική γλώσσα, χάνει το μεγαλείο της, δεν μπορεί να περιγράψει τίποτα. Με γουρλωμένα μάτια και ανοιχτά στόματα, προσπαθούμε να ανακαλύψουμε ,να εφεύρουμε άλλα εκφραστικά μέσα, για να βγάλουμε προς τα έξω τα εντός μας.


Να και η Δάφνη, φτάσαμε. Αποβίβαση.
Ενα μικρό χωριουδάκι, συμπαθητικό.

Κατευθείαν στο λεωφορείο. Υποχρεωτικά! Είστε υποχρεωμένοι να πάτε στις Καρυές, στην Ιερά Επιστασία, να πάρετε τα διαμονητήρια. Θα σας επιστραφούν εκεί οι ταυτότητές σας και μετά είστε ελεύθεροι να πάτε όπου θέλετε.


Εδώ πρέπει να ανοίξει μια παρένθεση...

Εκείνη την εποχή, το καραβάκι από Ουρανούπολη πήγαινε κατευθείαν Δάφνη χωρις να σταματήσει κάπου αλλού. Το ίδιο έκανε και το καραβάκι από Ιερισσό, όταν βέβαια το επέτρεπε ο καιρός, πήγαινε απευθείας Ιβήρων.

Από Δάφνη ή Ιβήρων οι προσκυνητές ανέβαιναν υποχρεωτικά Στις Καρυές με λεωφορεία, έπαιρναν τα διαμονητήριά τους και στη συνέχεια ήταν ελεύθεροι να πάνε όπου θέλουν. Ο μόνος δρόμος που υπήρχε ήταν αυτός. Από Δάφνη στις Καρυές και από κει στην Ιβήρων. ΤΕΛΟΣ!


Μπορούσες να ξανακατέβεις Δάφνη ή Ιβήρων με το διαμονητήριό σου και με τα πλοιάρια να πας στις παραλιακές μονές που προηγουμένως δεν μπορούσες να κατέβεις κλπ.


Δεν έκλεινες θέση εισόδου στο Ορος, ούτε έπαιρνες τηλέφωνο σε κάποια μονή όπως τώρα, μια και όπουδήποτε να πήγαινες σε δεχόντουσαν.

Και όπου δεν έπιανε το καραβάκι μπορούσες να πας μόνο πεζή ή με μουλάρι. Βέβαια οι επισκέπτες ήταν λιγοστοί σε σχέση με τώρα.

Κλείνει η παρένθεση


Στοιβαζόμαστε στο λεωφορείο στη Δάφνη, ο ένας πάνω στον άλλον. Παλιό το όχημα, από κείνα τα πράσινα με την καμπύλη στην οροφή τους.

Στις μπροστινές θέσεις κάθονται μοναχοί, λογικό ,τιμής ένεκεν.


Κάτι περίεργο σ αυτούς τους μοναχούς διαφαίνεται. Δεν μοιάζουν σαν τους ρασσοφόρους του έξω κόσμου. Ούτε στην ενδυμασία αλλά – κυρίως – ούτε στην όψη, στο ύφος, στη ματιά.


Το ταλαίπωρο τροχοφόρο ανεβαίνει την ανηφόρα μουγγρίζοντας και σηκώνοντας σύννεφα σκόνης. Κερδίζει γρήγορα ύψος και κάνει στάση- Μονή Ξηροποτάμου. Τυχερό μοναστήρι, είναι το μοναδικό που πάει ο δρόμος στην πύλη του. Κατεβαίνουν 2-3.


Στη συνέχεια η βλάστηση γίνεται οργιώδης. Σαν ένα σώμα, χαμηλή βλάστηση, θάμνοι και δέντρα, όλα ένα. Ζούγκλα!

Περνάμε το ψηλότερο σημείο. Χαμηλά κάτω οι Καρυές ! Απίστευτο! Υπάρχει κανείς αλήθεια που περίμενε, μη έχοντας βέβαια δει φωτογραφίες ή ακούσει διηγήσεις ,ότι η πρωτεύουσα του όρους θα έμοιαζε έτσι?
Εδώ είχε κόσμο πολύ! Το σκηνικό μαγικό! Η πολεοδομία του χώρου και η διαρρύθμιση των κατασκευών πέρα από κάθε φαντασία!

Σαν να γύρισες πίσω 1000 χρόνια ξαφνικά! Μοναχοί, λαϊκοί, ιερείς. Αγωγιάτες πολλοί με μουλάρια!


Ανάψαμε τσιγάρο κοντά στο Πρωτάτο. Απαγορεύεται μας λέει κάποιος μοναχός! Δεν μας άρεσε αυτό! Ακόμα δεν ήρθαμε κι άρχισαν οι απαγορεύσεις!


Μια μικρή ουρά σχηματίζεται εντός του κτηρίου της Ιεράς Επιστασίας. Φτάνει η σειρά μου να πάρω το διαμονητήριο.


Μήπως είστε μαθητής, φοιτητής, άπορος ή πολύτεκνος; με ρωτά ο μοναχός.

Φοιτητής απαντώ

Γράφει με το χέρι τα στοιχεία μου και μου το δίνει.


Εντύπωση μου κάνει το κόστος. Αν πχ. Η κανονική τιμή του διαμονητηρίου ήταν 200 δρχ, το φοιτητικό έπεφτε στις 50 δραχμές. Δεν θυμάμαι το ποσόν ακριβώς αλλά η μείωση ήταν πολύ μεγάλη ( Σήμερα είναι 25 ευρώ )


Ετοιμοι λοιπόν ξεκινάμε με τα πόδια (το μόνο μέσον) για την Παντοκράτορος.

Λογική διαδρομή φαίνεται βάσει του χάρτη να πάμε Παντοκράτορος – Σταυρονικήτα -Ιβήρων- Φιλοθέου -Καρακάλλου και βλέπουμε…


( ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ 2η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ…)






Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

Ένα-δύο-τρία- μάρς ! Τώρα τους έπιασε φούρια να διώξουν τους μετανάστες...



















«Σκούπες» κι επαναπροώθηση για τους λαθρομετανάστες
...

Ποινές σε βαθμό κακουργήματος για τους δουλέμπορους...


Ολόκληροι 40 Αστυνομικοί μετέφεραν με τσάρτερ 55 Πακιστανούς λαθρομετανάστες στο Πακιστάν. Κι΄ αυτό είναι μόνο η αρχή !

Αν είναι όμως κ. Παυλόπουλε να δώσουμε τον μισό προϋπολογισμό της χώρας στις Αεροπορικές Εταιρείες, καί στα εκτός έδρας ( και μάλιστα Εξωτερικού ), σε εκατοντάδες Αστυνομικούς πού θα συνοδεύουν όλα αυτά τά μελεούνια των ακρίδων και των χιλιάδων λαθρομεταναστών, πού θα ταξιδέψουν μάλιστα και με αεροπλάνο σαν Vips, τότε ζήτω πού καήκαμε…

Καράβια, μαούνες, γολέτες, γρί – γρί, δεν υπήρχαν; Θα μας στοίχιζαν και φθηνότερα…



-------------------








Τέτοιο μαύρο φούμο έπεσε από τίς καμινάδες, πού πολλοί Νεοδημοκράτες το ευχαριστήθηκαν !




Ένα-δύο-τρία- μάρς !

Τώρα τους έπιασε φούρια να διώξουν τους μετανάστες . Όμως αργά το θυμήθηκαν, μια και τους θυμήθηκε πρώτος ο Ελληνικός λαός με 1.000.000 ψήφους μείον, εκ των οποίων οί 25.000 μείον στην Αχαϊα…


Αν όμως δεν πέσουν κεφάλια κι΄ έχουμε στα ίδια Περιφερειακά πόστα τους ίδιους αδιάφορους ανθρώπους, τότε έχει γίνει μια τρύπα στο νερό και θα ξαναβρείτε το φούμο μπροστά σας και περισσότερο μάλιστα…


Όμως, γιατί άραγε έπρεπε να πέσει μαύρο φούμο, για να συνέλθει το Κράτος των Αθηνών;


Πού είχε το μυαλό της η Κυβέρνηση των Αθηνών;


Θα συνέλθει άραγε, ή θα πάει έτσι κουτσαίνοντας μέχρι τις εκλογές πού οπωσδήποτε έρχονται;



ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ…



Ποινές σε βαθμό κακουργήματος για τους δουλεμπόρους και δημιουργία κέντρων υποδοχής οικονομικών μεταναστών για 12 μήνες είναι δύο από τα άμεσα μέτρα που θα λάβει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης.

Με την κωδική ονομασία «Αστραπή» άρχισαν οι επιχειρήσεις-σκούπα της ΕΛ.ΑΣ. σε επιλεγμένες περιοχές του κέντρου της Αθήνας με στόχο την «εξαφάνιση» των παράνομων μεταναστών.


Σε πρώτη φάση δίνεται προτεραιότητα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας- Ομόνοια, Πλατεία Θεάτρου, Πλατεία Καραϊσκάκη, Αθηνάς, Πειραιώς, Σοφοκλέους, Μενάνδρου και Ευριπίδου. Στο πλαίσιο της εκκαθάρισης του κέντρου αποφασίστηκε και η μεταφορά μονάδων του ΟΚΑΝΑ σε χώρους όπου θα υποδείξει το υπουργείο Υγείας.

Το υπουργείο Εσωτερικών θα διαθέσει επιπλέον 1.500 αστυνομικούς στην υπάρχουσα δύναμη των 3.000 αστυνομικών που έχει επιφορτιστεί με την αστυνόμευση του κέντρου της πρωτεύουσας.

«Οι επιχειρήσεις θα είναι "χειρουργικής ακριβείας" και θα στοχεύουν στη σύλληψη, το πολύ, 100 ατόμων κάθε φορά» λέει στα «ΝΕΑ» κορυφαίο στέλεχος του υπουργείου Εσωτερικών που εξηγεί:

«Και να τους συλλάβουμε, δεν έχουμε πού να τους βάλουμε. Τα κρατητήρια αλλοδαπών έχουν γεμίσει».


Η δημιουργία των κατάλληλων χώρων για τη συγκέντρωση των λαθρομεταναστών ήταν το δεύτερο θέμα που τέθηκε στην Κυβερνητική Επιτροπή.

«Ο αριθμός των στρατοπέδων που θα επιλεγούν θα εξαρτηθεί από τα χρήματα που δοθούν στο υπουργείο για τις αναγκαίες μετατροπές», είπε στα «ΝΕΑ» ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Χρήστος Μαρκογιαννάκης.

Η ΕΛ.ΑΣ. πάντως διαμήνυσε πως θα αντιμετώπιζε θετικά ακόμη και το ενδεχόμενο κάποιοι από τους χώρους συγκέντρωσης να βρίσκονται στην επαρχία. «Η μεταφορά τους με λεωφορεία είναι εφικτή», αναφέρει ανώτερος αξιωματικός της Αστυνομίας.


Στο μοντέλο που παρουσίασαν οι κ.κ. Παυλόπουλος και Μαρκογιαννάκης, προβλέπεται πως ύστερα από τη σύλληψη των λαθρομεταναστών και τη μεταφορά τους στα στρατόπεδα θα ακολουθεί επαναπροώθησή τους στις χώρες τους. Ήδη έχουν γίνει αρκετές επαφές με τις αντίστοιχες πρεσβείες.

Η επαναπροώθηση 55 Πακιστανών συνοδεία 40 Ελλήνων αστυνομικών που πραγματοποιήθηκε με απευθείας πτήση τσάρτερ αποτελεί το μοντέλο που θέλει να ακολουθήσει η ΕΛ.ΑΣ. Τα έξοδα των πτήσεων επιστροφής, όπως υποστηρίζουν κύκλοι του υπουργείου Εσωτερικών, καλύπτονται από ευρωπαϊκά προγράμματα.


Χθες αποφασίστηκε η μετατροπή σε κακούργημα του αδικήματος της δουλεμπορίας, αλλά και η παραμονή των λαθρομεταναστών στα κέντρα υποδοχής μέχρι και 12 μήνες.

www.tanea.gr


Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

"Φταίς εσύ - φταίω εγώ, κι΄ άς τό ρίξαμ΄ δαγκωτό..."






Δυό Πρόεδροι μαλλώνανε σέ ξένο αχυρώνα...





Αθήνα

Τριβές προκαλεί στον Συνασπισμό το αρνητικό αποτέλεσμα των ευρωεκλογών.

Ο πρόεδρος του ΣΥΝ Αλέξης Τσίπρας τόνισε κατά τη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας ότι «δεν διακυβεύεται η πολιτική γραμμή του κόμματος».

Νωρίτερα, όμως, οι Ανανεωτικοί είχαν μιλήσει για «ανάγκη μεγάλης πολιτικής στροφής».


Νωρίτερα, όμως, η Ανανεωτική Πτέρυγα σε κείμενό της που κατατέθηκε στην Πολιτική Γραμματεία, έκανε λόγο για «καθαρή ήττα του ψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ και της ηγεσίας του ΣΥΝ», την οποία απέδωσε σε σειρά λαθών και «πολιτική αλαζονεία», μίλησε για «ανάγκη μεγάλης πολιτικής στροφής» και απομάκρυνση από «αριστερίστικες επιλογές και συμμαχίες», εννοώντας ορισμένες συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ.

in.gr


Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Engin Ardiç τής Τουρκικής εφημερίδας SABAH : "φοβάστε μη μάς πάρουνε τήν Πόλη;"






Με ένα εντυπωσιακά ειλικρινές άρθρο, που δημοσιεύεται στην έγκυρη εφημερίδα SABAH, από τον Engin Ardiç, γνωστό συγγραφέα και δημοσιογράφο στην Τουρκία στηλιτεύεται ο Τουρκικός τρόπος εορτασμού της πτώσης της Κωνσταντινούπολης στις 29 Μαϊου…


Hatırlatmayın şunu kefereye!

Bugün Atina'da bir "İstanbul'u geri alacağız" mitingi düzenlense... Şehrin surlarının da bir maketi yapılsa ve Ortaçağ zırhlarına bürünmüş savaşçılar o surlara saldırsalar...

"Yunan Battal Gazisi" diyebileceğimiz efsanevi kahramanları "Diyenis Akritas" kılığına girmiş bir herif de bizim Ulubatlı Hasan'ı kolundan tuttuğu gibi aşağı atsa...

-------------------------------


Στο εν λόγω άρθρο ο συγγραφέας παρουσιάζει μία σειρά από αλήθειες για τις οποίες το Κεμαλικό καθεστώς εδώ και δεκαετίες προσπαθεί να καταπνίξει. Αξίζει να παρατεθεί μεταφρασμένο το πλήρες κείμενο, από την συγκεκριμένη διεύθυνση της Τουρκικής εφημερίδας Sabah το οποίο έχει ως εξής:



--------------------






Engin Ardiç τής Τουρκικής εφημερίδας SABAH.

" Τούρκοι συμπατριώτες, σταματήστε πιά τίς φανφάρες καί τίς γιορτές γιά τήν Άλωση, αρκετή βία έχουμε δώσει στήν Ανατολή με τίς πράξεις μας..."








« ΑΝ οργανωνόταν στην Αθήνα συνέδριο με θέμα «Θα πάρουμε πίσω την Πόλη»…


ΑΝ έφτιαχναν μακέτα με τα τείχη της πόλης και τους στρατιώτες με τις πανοπλίες τους να επιτίθενται στην Πόλη… ( όπως εμείς στην Τουρκία κάνουμε κάθε χρόνο !)

ΑΝ ένας τύπος ντυμένος όπως ο περίφημος Έλληνας νικηφόρος και σχεδόν μυθικός Διγενής Ακρίτας έπιανε τον δικό μας Ulubatlι Hasan και τον γκρέμιζε κάτω…


ΑΝ ξαφνικά έμπαινε στην πόλη κάποιος ντυμένος Αυτοκράτορας Κωνσταντίνος πάνω σε ένα λευκό άλογο και δίπλα του άλλος ως Λουκάς Νοταράς, ως Γεώργιος Φραντζής κι έμπαιναν ως αντιπρόσωποι της πόλης… ( όπως εμείς στην Τουρκία κάνουμε κάθε χρόνο !)


ΑΝ έφτιαχναν μια χάρτινη Αγία Σοφία που δεν είχε μιναρέδες αλλά Σταυρό…

ΑΝ έκαιγαν λιβάνι και έλεγαν ύμνους, θα μας άρεσε;


Δεν θα μας άρεσε, θα ξεσηκώναμε τον κόσμο, μέχρι που θα καλούσαμε πίσω τον πρέσβη μας από την Ελλάδα.


Τότε, γιατί το κάνετε εσείς αυτό, κάθε χρόνο;


Πέρασαν 556 χρόνια και γιορτάζετε (την Αλωση) σαν να ήταν χθες;


Γιατί κάθε χρόνο τέτοια εποχή, ( μ΄ αυτές τις γιορτές πού κάνετε ) διακηρύσσετε σε όλο τον κόσμο ότι:

«αυτά τα μέρη δεν ήταν δικά μας, ήρθαμε εκ των υστέρων και τα πήραμε με τη βία».


Για ποιο λόγο άραγε φέρνετε στη μνήμη μια υπόθεση 6 αιώνων;


Μήπως στο υποσυνείδητό σας υπάρχει ο φόβος ότι η Πόλη κάποια μέρα θα δοθεί πίσω;


Μην φοβάστε, δεν υπάρχει αυτό που λένε μερικοί ηλίθιοι της Εργκενεκόν περί όρων του 1919.

Μη φοβάστε, τα 9 εκατομμύρια Ελλήνων δεν μπορούν να πάρουν την πόλη των 12 εκατομμυρίων, και αν ακόμα την πάρουν δεν μπορούν να την κατοικήσουν.

Κι οι δικοί μας που γιορτάζουν την Άλωση είναι μια χούφτα φανατικοί μόνο που η φωνή τους ακούγεται δύσκολα.


Ρε σεις, αν μας πούνε ότι λεηλατούσαμε την Πόλη τρεις μέρες και τρεις νύχτες συνεχώς τι θα απαντήσουμε;

Θα υπερασπιστούμε τον εαυτό μας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ή θα αφήσουμε το θέμα στους ιστορικούς;

Αντί να περηφανευόμαστε με τις πόλεις που κατακτήσαμε, ας περηφανευτούμε με αυτές που ιδρύσαμε, αν υπάρχουν. Αλλά δεν υπάρχουν.

Όλη η Ανατολή είναι περιοχή μέ τήν βία κατακτημένη...


Ακόμα και το όνομα της Ανατολίας δεν είναι αυτό που πιστεύουν (ana=μανα, dolu=γεμάτη) αλλά προέχεται από την ελληνική λέξη η Ανατολή.

Ακόμα και η ονομασία της Ισταμπούλ δεν είναι όπως μας λέει ο Ebliya Celebi «εκεί όπου υπερτερεί το Ισλάμ» τραβώντας τη λέξη από τα μαλλιά, αλλά προέρχεται από το «εις την Πόλιν».


Εντάξει λοιπόν, αποκτήσαμε μόνιμη εγκατάσταση, τέλος η νομαδική ζωή και γι’ αυτό ο λαός αγοράζει πέντε - πέντε τα διαμερίσματα. Κανείς δεν μπορεί να μας κουνήσει, ηρεμήστε πια…

Οι χωριάτες μας ας αρκεστούν στο να δολοφονούν την Κωνσταντινούπολη χωρίς όμως πολλές φανφάρες…».


http://www.sabah.com.tr/Yazarlar/ardic/2009/05/29/hatirlatmayin_sunu_kefereye



Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Το Χιλιάρμενο – « Ναύαρχος Κουζνέτσωφ»










Είναι αυτό; ( τής προφητείας δηλαδή τού Αγίου Κοσμά ), ή "έτερον προσδοκώμεν;
"

Ο χρόνος θά δείξει...


« Οταν θα δήτε… το χιλιάρμενο στην Άσπρη θάλασσα, τότε θα λυθή το ζήτημα της πόλης…»

( Αγ. Κοσμάς ο Αιτωλός, 1770 μ.χ.)


ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Η προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού αναφέρεται «στο χιλιάρμενο» υπονοώντας βάσιμα ότι θα είναι ένα και μόνο καράβι με δύναμι όμως για χίλια «άρμενα» – χίλια πλοία, και ότι αυτό θα συμβεί στην « Άσπρη θάλασσα» πού είναι Αιγαίο - Μεσόγειος σε αντιδιαστολή με την «Μαύρη θάλασσα» !


ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ…




Όπως ανακοινώθηκε από το ΓΕΕΘΑ το ρωσικό αεροπλανοφόρο"Ναύαρχος Κουζνέτσοβ", το οποίο πλέει στη νοτιοανατολική Μεσόγειο, ζήτησε απο την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας τη δέσμευση περιοχών εντός του FIR Αθηνών για τη διεξαγωγή αεροναυτικών ασκήσεων, με τη συμμετοχή ρωσικών πολεμικών αεροσκαφών και έναν αριθμό υπερσύγχρονων μαχητικών αεροσκαφών Σουχόι-33.

Η ΥΠΑ έκανε δεκτό το αίτημα και οι ρωσικές αεροναυτικές ασκήσεις θα διεξαχθούν νοτιοανατολικά της Ρόδου…


Ο ρωσικός Στόλος για πρώτη φορά μετά το 1989 πραγματοποιεί αεροναυτικές ασκήσεις στην ανατολική Μεσόγειο και για πρώτη φορά χώρα μέλος του ΝΑΤΟ, η Ελλάδα, εγκρίνει αίτημα της Μόσχας για διεξαγωγή των ασκήσεων εντός του εθνικού της εναερίου χώρου και του FIR Αθηνών.

Η ρωσική πλευρά ζήτησε τη δέσμευση περιοχών νοτίως της Ρόδου και βορείως της Κύπρου, αλλά και νοτίως της Κρήτης, εντός του FIR Αθηνών…


Επικεφαλής των ασκήσεων θα είναι το αεροπλανοφόρο «Κουζνέτσωβ», που ήδη εκτελεί περιπολία στην ανατολική Μεσόγειο.


Αυτή η πρωτιά προκάλεσε αμέσως και δικαιολογημένα το ενδιαφέρον όλων των δυτικών Πρεσβειών στην Αθήνα, πρωτίστως δε, της Αμερικανικής…


Η πραγματοποίηση των ρωσικών αεροναυτικών ασκήσεων συμπίπτει, πάντως, χρονικά με μία περίεργη και σαφώς μεθοδευμένη επιθετικότητα εκ μέρους της Τουρκίας στο ανατολικό Αιγαίο…


Το "Ναύαρχος Κουζνέτσοβ", ναυπηγήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ΄80. Είναι ένα νέο και υπερσύγχρονο σκάφος, κατηγορίας "STOBAR".

Το ακρωνύμιο σημαίνει Short Take = Off But ARrested landing χρησιμοποιείται μόνο σε ένα αεροπλανοφόρο στον κόσμο, στο ρωσικό "Ναύαρχος Κουζνέτσοβ".

Εδώ δεν γίνεται χρήση καταπελτών, αλλά τα αεροσκάφη αφήνονται να απονηωθούν με την ώση μόνο των κινητήρων τους, και με τη βοήθεια μιας ναυπηγικής ανύψωσης του πρωραίου άκρου του καταστρώματος πτήσης (ski-jump).

Η μέθοδος angled flight deck χρησιμοποιείται και σε αυτόν τον σχεδιασμό, όμως λιγότερο αποτελεσματικά καθώς η διαδρομή για απονήωση είναι μεγαλύτερη. Η προσνήωση γίνεται με τον ίδιο τρόπο όπως στα αεροπλανοφόρα τύπου CATOBAR.


Ένα μεγάλο μειονέκτημα αυτού του σχεδιασμού σε σχέση με τους άλλους, είναι ότι τα αεροπλάνα δεν μπορούν να φέρουν βαρύτερα φορτία, όπως βόμβες και pods, παρά μόνο πυραύλους αέρος-αέρος.

Το "Κουζνέτσοφ" ναυπηγήθκε όχι για να αποτελέσει μια απειλή για τα αντίπαλα αεροπλανοφόρα, ή για να διεξάγει επιχειρήσεις τέτοιου εύρους, όπως τα αεροπλανοφόρα του NATO, αλλά για να παρέχει αεροπορική κάλυψη στα υποβρύχια του Ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού.

Έτσι επιλέχθηκε αυτός ο φτηνότερος και απλούστερος σχεδιασμός.

Πιθανότατα τον "Ρώσικο Γίγαντα" να συνοδεύουν και υποβρύχια του Ρωσικού Στόλου, όπως συμβαίνει πάντοτε, γεγονός που δίδει ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα στην παρουσία της Ρωσικής Ναυτικής Δύναμης, στην Ν/Α Μεσόγειο και το Αιγαίο φυσικά.


Στα ΜΜΕ της Ρωσίας γίνονται πυκνές αναφορές για την επίσκεψη της Ρωσικής Μοίρας στο Αιγαίο, την οποία χαρακτηρίζουν "υψίστης σημασίας και συμβολισμού". Ενώ τονίζονται έντονα οι "παραδοσιακές στενές σχέσεις Ρωσίας-Ελλάδος".


Σημειώνεται πως οι Ρώσοι είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διάρκεια των ασκήσεών τους σε ξένες περιοχές, σε αντίθεση με άλλες χώρες οι οποίες συνήθως, ασκούνται και πέραν των συμφωνηθέντων ορίων...

Αναμένεται με έντονο ενδιαφέρον πιθανή δραστηριότητα της Τουρκικής Αεροπορίας στις δεσμευόμενες περιοχές από τους Ρώσους,γεγονός που θα περιπλέξει ακόμη περισσότερο την ήδη τεταμένη κατάσταση στο Ελληνικό Αρχιπέλαγος του Αιγαίου….


http://strategy-geopolitics.blogspot.com