Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Ένας αγανακτισμένος Αντιδήμαρχος «εξομολογείται»…



Συμβαίνουν και σε άλλες πόλεις, ίσως και στην δική μας... Βοήθειά μας !



«…Θεωρώ ότι και λόγω της συμμετοχής μου στα κοινά για αρκετά χρόνια και λόγω της ενασχόλησής μου με την επικαιρότητα του Πειραιά, έχω φτάσει σε ένα αρκετά καλό σημείο σε ό,τι αφορά τη γνώση του κρατικού μηχανισμού... και των υπαλλήλων που τον υπηρετούν!



Τους ανθρώπους αυτούς λοιπόν τους έχω χωρίσει σε 3 κατηγορίες-και δεν τους τσουβαλιάζω όπως κάνουν οι περισσότεροι λέγοντας ότι όλοι είναι ανάξιοι, τεμπέληδες κλπ-οι οποίες είναι οι εξής:
1) Είναι οι άξιοι οι οποίοι σηκώνουν στις πλάτες τους όλη τη δημόσια διοίκηση και με υπερπροσπάθειας προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους,

Ο ευσυνείδητος υπάλληλος...

2) είναι οι αδιάφοροι που είτε δικαιολογημένα (μειώσεις μισθών κλπ) είτε αδικαιολόγητα κρατούν αυτή τη στάση, και
3) είναι και οι ''δημόσιοι υπάλληλοι'' με την κακή του όρου έννοια, η οποία και δε χρειάζεται επεξήγηση... καθώς όλοι μας έχουμε συναναστραφεί με δαύτους!
Μια τέτοια περίπτωση λοιπόν είναι και η κρατικοδίαιτη Καραγκιοζοπαίχτρια του Πειραιά (την αποκαλώ έτσι γιατί αυτά που κάνει είναι καραγκιοζιλίκια ) η οποία από τότε που αναβαθμίστηκε ( με προηγούμενη Δημοτική Αρχή ) θεωρεί ότι έχει πιάσει τον ταύρο από τα κέρατα!



Και όχι μόνο δεν κοιτά το επίπεδο της ανικανότητάς της σε ό,τι αφορά την υπηρεσία που ''υπηρετεί'', αλλά κάνει και κατά το κοινώς λεγόμενο ''μαγκιές''. 
Η εν λόγω κυρία λοιπόν, που ξαφνικά το είδε ( το «παίζει» )  ''κάποια'', ήταν αυτή που όντας εγώ Αντιδήμαρχος με παρακαλούσε και μου έστελνε βιογραφικά του γιου της για να του βρω δουλειά!

Ουδέποτε βέβαια εγώ- και το γνωρίζουν όλοι στο Δήμο Πειραιά- μπήκα σε τέτοιου είδους πολιτική ρουσφετολογία.
Είναι η ίδια, που τώρα, μη όντας εγώ Αντιδήμαρχος, μας το παίζει «καμπόσα» και μάλιστα χωρίς λόγο... Απλά επειδή της ζητήθηκε να κάνει τη δουλειά της!
Λοιπόν, επειδή δεν συνηθίζω από αυτό το βήμα να κάνω τέτοιου είδους αρθρογραφία, για τη συγκεκριμένη περίπτωση θα κάνω μια εξαίρεση καθώς πληρώνεται από το υστέρημα το δικό μου και των υπόλοιπων Πειραιωτών, της συνιστώ να αλλάξει στάση απέναντι σε όλο τον κόσμο... Και σιγά  σιγά, με το ρεπορτάζ μας θα αναδείξουμε και το ωράριο που απασχολείται στο Δήμο Πειραιά και τις απολαβές και τα γεγονότα που επιδεικνύουν την προκλητική και εκβιαστική συμπεριφορά της... για να μάθουν και οι Πειραιώτες επιτέλους ποιους πληρώνουν!
Και αυτό θα γίνεται με κάθε αντίστοιχη περίπτωση όπως αυτή της Καραγκιοζοπαίχτριας από εδώ και στο εξής!
ΥΓ: Αν θέλει λοιπόν να παίζει τον Καραγκιόζη, μιας και της ταιριάζει απόλυτα ο ρόλος, ας το κάνει σπίτι της και όχι στις υπηρεσίες του Δήμου Πειραιά!

...του Σαράντου Ευσταθόπουλου

originalpress



Δεν υπάρχουν σχόλια: