Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2016

Αναβαθμίστε επιτέλους την «Υπηρεσία Παραπόνων» του ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΑΣ !





Ολόκληρη Πολιτεία έχει μείνει ακόμη σ΄ εκείνο τό "κυτίο παραπόνων".

Κι΄ αφήνει τον πολίτη να βολοδέρνεται τηλεφωνικά με τίς υπηρεσίες...


Τις μέρες αυτές ψάχνοντας στο διαδίκτυο για τίποτα ξεχωριστό και περίεργο απ΄αυτά πού συνήθως καταχωνιάζονται  σε κάποιους κλειστούς χώρους blog, facebook  και  site, βρήκα μια είδηση, προφανώς από μία μικροέρευνα κάποιου ιστολόγου πού έδινε το έναυσμα κάποιων σκέψεων και προτάσεων για μια καλύτερη αντιμετώπιση των πολιτών αυτής της δύστυχης και υποβαθμισμένης Πολιτείας μας…
Έψαξα και πράγματι επιβεβαίωσα το αληθές!
Παρακάτω μεταφέρω το μήνυμα πού διάβασα και πού νομίζω αφορά όλους μας εδώ στην Πολιτεία μας. Πρόκειται για την έλλειψη ανακλαστικών από την Δημοτική αρχή, για μια πιο ξεκάθαρη διαχείριση των παραπόνων του πολίτη;






ΔΗΜΟΣ Βόλου, ΔΗΜΟΣ Δυτικής Αχαϊας...Καί πόσοι άλλοι ΔΗΜΟΙ σ΄ όλη την χώρα έχουν περάσει σε ηλεκτρονική καταγραφή παραπόνων του πολίτη και σε κοινή θέα τα παράπονα ώστε να μή κάνουν μέρες και μήνες άφτιαχτα. Εδώ, τρίτη Πολιτεία τής χώρας καί "αργά τα ζά μου...". Τσακώνονται τώρα για τίς ταμπλέτες της ελεγχόμενης στάθμευσης. Μά δεν δοκιμάσανε πρίν βάλουνε το σύστημα; Κι΄αυτό στραβά θα λειτουργήσει, θυμηθείτε το !
Καλά τα τραγούδια, οι χοροί, και τα κλαπατσίμπαλα Δήμαρχε στο «Σπίτι του πολίτη», στο «Σπίτι  των  ΚΑΠΗ», στο «Σπίτι του ΚΚΕ» και πάει λέγοντας ( και κάπου κλαίγοντας), καλά οι διαδηλώσεις «να τους φάμε τους ναζήδες…», αλλά υπάρχουν  και κάποια άλλα καίρια θέματα και προβλήματα πού όσο και να τραγουδάμε δήμαρχε κι΄όσο και αν πετροβολάμε τους πολιτικούς αντιπάλους μας αυτά δεν λύνονται. Θέλουν επέμβαση και χειρουργείο γιατρέ μου!

Να και η επίμαχη είδηση μέσα από μία προσωπική διαμαρτυρία:
 «…Μπήκα στο portal του ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΑΣ και έφαγα τον τόπο να βρώ μια Υπηρεσία Παραπόνων πού θα δέχεται σε φόρμα, τεκμηριωμένα γραπτά παράπονα δημοτών της Πάτρας στο site πού έχει ο Δήμος http://www.e-patras.gr και δεν βρήκα τίποτα σχετικό.
Η Υπηρεσια Παραπόνων και η Φωνή του πολίτη θα έπρεπε να είναι πρώτες – πρώτες κι΄ επάνω επάνω, όπως κάνουνε Δήμοι πού σέβονται τον εαυτό τους και τον πολίτη. Στο «οδηγός πολίτη», ούτε στο φόρουμ πολιτών της Πάτρας, απολύτως τίποτα. Βάζουν μόνο κάτι τηλέφωνα αντί να βάζουν και σε δημόσια θέα τα παράπονα των πολιτών ώστε να μη κωλυσιεργούνε μετά οι υπηρεσίες, ή να θάβουνε τα αιτήματα… Μιά και με τα τηλεφωνήματα ποτέ δεν ξέρεις και τι γίνεται…
Άλλες πόλεις πχ. ο Βόλος, στην «Φωνή του Δημότη» :
http://dimosvolos.gr/15242/ έχουν τα παράπονα των πολιτών σε ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΑ και απαντούνε εγγράφως επίσης σε ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΑ αν τακτοποιήθηκε το παράπονο και πότε!


Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2016

Ένα ποδήλατο της Δημαρχίας λέει τον πόνο του…



Δεμένα στόν κάβο περιμένοντας νέο αγώγι...


Όταν πρωτοβγήκα από το εργοστάσιο σκεπτόμουν κι΄εγώ, σαν ένα νέο ποδήλατο, σε ποιά χέρια πρόκειται να πέσω.
Η μοίρα μου τόφερε και βρέθηκα μαζί με άλλα χάρτινα πακέτα να ταξιδεύω σ΄ ένα φορτηγό για να με πουλήσουν σ΄ έναν έμπορο…
Να μη σας τα πολυλογώ όμως τώρα και τρώω άδικα και τον χρόνο σας, με πούλησαν στον Δήμο της Πάτρας, στον Πελετίδη τον Δήμαρχο, αν έχετε ακουστά.
Μού φορέσανε και μια ποδιά στην πίσω ρόδα σαν να είμαι γκαρσόνα και μ΄έβαλαν σε μια σειρά από στάντ όπου θα μπορούσα να εξυπηρετώ τον κόσμο...



Και ως εδώ καλά θα έλεγα, αν δεν επακολουθούσαν και κάποια δυσάρεστα. Εκεί λοιπόν πού με βάλανε ερχόσαντε διάφοροι πελάτες για εξυπηρέτηση κάνοντας καβαλαρίες μέσα στην πόλη.
Μια φορά κάποιος μ΄ έκλεψε κι΄ ήτανε και χοντρός ο άτιμος και κάθησαν τα λάστιχα από το βάρος του, ούτε με πρώτη δεν έφευγα.
Παρ΄ όλα αυτά αυτός εκεί το χούγι του ήθελε να με κλέψει να με πουλήσει σε κάτι γύφτους για δυό δεκάρες που λέει ο λόγος, τόσα φαίνεται του λείπανε, αλλά μάλλον για να πάρει την δόση του. Τουλάχιστον έτσι κατάλαβα…
Γλίτωσα από σπόντα και με πήραν και με παρέδωσαν πάλι στον φίλο μου τον Αντιδήμαρχο πούχει αναλάβει τα ποδήλατα. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό…