Τρίτη, 28 Απριλίου 2015

«Από μικρό κι΄ από τρελλό μαθαίνεις την αλήθεια» λέει ο λαός, κι΄ ο Χάρρυ Κλύνν το επιβεβαιώνει!








Από μικρό κι΄ από τρελλό μαθαίνεις τήν αλήθεια...




«Καί λοιπόν, σάν τί θα γίνει αν βγούμε από το ευρώ;»
(Χάρρυ Κλύνν)



«…Όλοι λένε ότι θα σταματήσουν να γίνονται εισαγωγές, αλλά έκατσε κανείς από εσάς να σκεφτεί τι ακριβώς εισάγουμε και τι ακριβώς θα πάψει να έρχεται στην Ελλάδα;
Ας βγούμε λοιπόν από το ευρώ και ας σταματήσουν να γίνονται εισαγωγές. Και ας «πεινάσουμε» όπως προσπαθούν… να μας πείσουν οι ξένοι και οι Έλληνες δοσίλογοι των καναλιών.
 

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή:
-Θα σταματήσουμε λοιπόν να εισάγουμε αυτοκίνητα ; Έ, τότε να δείτε κλάμα που θα ρίξουν Γερμανοί και  Γάλλοι που δεν θα ξαναπουλήσουν ούτε ένα αυτοκίνητο τα επόμενα χρόνια.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε γάλα, τυριά, βούτυρο, και βουτύρατα; Τότε να δείτε κλάμα που θα ρίξουν τα φασιστόμουτρα οι Βέλγοι και οι Ολλανδοί.

Ξηρούς καρπούς από την Τουρκία.
Καρπούζια και σταφύλια ( μέσα στο καταχείμωνο  μάλιστα ) από την Αφρική.
( Βλέπεις τά έχουμε συνηθίσει αυτά γιατί τά τρώγαμε και στο χωριό μας…)

Σάββατο, 18 Απριλίου 2015

Ο τελευταίος «λούστρος» τής κεντρικής Πλατείας μας…





Ο τελευταίος τών Μοϊκανών, Ηλίας Νιάρος !






Είχαμε και παλαιότερα μιλήσει στο:   « Άντε ρέ  λούστρο...»   για ένα επάγγελμα πού κάποιοι το θεωρούν ως το πιο τελευταίο πάνω στην γή, το πιο «ξεφτιλισμένο» να το πούμε και λαϊκά, ( ανεξάρτητα αν δεν είναι ), γι΄ αυτό και στις φιλονεικίες τους το έχουν σε «περίοπτη» θέση λέγοντας εκείνο τον χαρακτηριστικό λόγο «άντε ρέ λούστρο…».


Τις περισσότερες φορές όμως, αυτοί οι απλοί στιλβωτές είναι πιο κύριοι και πιο έντιμοι άνθρωποι από κάποιους άλλους «κυρίους» με γραβάτα ( άντε και παπιγιόν ), και μια ματιά μόνο να ρίξουμε στην πολιτική ζωή της χώρας μας θα καταλάβετε  τι ακριβώς εννοούμε….

Παρά ταύτα όμως (και διά ταύτα) οί «λούστροι» αυτοί υπήρξαν αναπόσπαστο πολιτιστικό κομμάτι  τής σκηνής τής παλιάς και παραδοσιακής Πάτρας και γι΄ αυτούς θα μιλήσουμε σήμερα.

Ή μάλλον, «γι΄ αυτόν» τον ένα λούστρο πού έχει απομείνει σήμερα στην Πάτρα τώρα θα μιλήσουμε…
--------------------
Ένας από τους τελευταίους υπαίθριους στιλβωτές της Ελλάδας, εξακολουθεί να εργάζεται στην Πάτρα, χωρίς να εγκαταλείπει εδώ και 60 χρόνια τη θέση του, στό επάνω μέρος τής Πλατείας Γεωργίου!


Τετάρτη, 8 Απριλίου 2015

Ένας ιατροδικαστής μιλάει για τις τελευταίες στιγμές τού Χριστού…




Όλοι εναντίον τού Χριστού !
Τόν δέρνουν, τόν μαστιγώνουν μέχρις αίματος, Ρωμαίοι καί Ιουδαίοι βασανιστές...
Γιατί ;
Τί κακό τούς είχε κάνει; Κι΄ ακόμη τον βλασφημούν καί τότε αλλά, δυστυχώς καί σήμερα...


Τις μέρες αυτές, τις πένθιμες και θλιβερές πού διερχόμαστε, και σαν Θρησκεία για το Πάσχα αλλά και σαν Πατρίδα από τους δανειστές της Ευρώπης, κρίνουμε ότι θα έπρεπε να αναφερθούμε και σε κάποιες ενθυμήσεις και περιστατικά πού συνετάραξαν Θεολογικά και Ιστορικά τον κόσμο…
Ένα απ΄ αυτά είναι κι΄ εκείνο το ερώτημα πού αρκετές φορές έχουμε ακούσει να λέγεται : « μά πώς πέθανε ο Χριστός πάνω στον Σταυρό;».
Μια Ιατροδικαστική θεώρηση από έναν Έλληνα καταξιωμένο Ιατροδικαστή θεωρήσαμε ότι πράγματι δίνει καίρια απάντηση στην απορία αυτή, γι΄ αυτό και πιό κάτω την παραθέτουμε:

Ο κ. Φίλιππος Κουτσάφτης υπήρξε ο προϊστάμενος της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Αθηνών και ίσως ο πιο διάσημος ιατροδικαστής των τελευταίων δεκαετιών.
Εχει κληθεί να μελετήσει και να αποφανθεί για τα μεγαλύτερα σύγχρονα εγκλήματα και οι εκθέσεις του προσέφεραν πολύτιμα στοιχεία στις Αρχές. Αυτή τη φορά όμως εκλήθη να κάνει μια διαφορετική «νεκροψία» και «έκθεση» για το μαρτύριο και τον θάνατο του Ιησού, τού Μεγάλου νεκρού !


Ο κ. Κουτσάφτης έχει κάνει μια βαθιά μελέτη (συστηματικά εδώ και καιρό) για το θέμα, εξετάζοντας όλες τις πηγές και αναλύοντας τα Πάθη και τον θάνατο του Ιησού με επιστημονικό τρόπο. Σήμερα αναλύει στην «Κυριακάτικη δημοκρατία» τα αίτια θανάτου του Ιησού, την επίπτωση κάθε βασανιστηρίου αλλά και την ψυχοσωματική κατάσταση του Χριστού. 

Τέλος, απαντά στό γιατί καταρρίπτονται όλες οι θεωρίες που αμφισβητούν ότι ο Χριστός πέθανε πάνω στον Σταυρό, με τελικό σκοπό να αμφισβητηθεί η Ανάστασή Του.