Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Μία τσοπάνισα πού «ανέμισε γκλίτσα…» πάνω από το κεφάλι του Βενιζέλου ! Τσοπάνισα λεβέντισσα, γειά σου και χαρά σου…








Οί τρείς λύκοι τής Τρόϊκα πού έρχονται τακτικά στήν Αθήνα γιά να δούν τά ζώα τους...






Τις μέρες αυτές διάβασα και ξαναδιάβασα την είδηση, είδα και το βίντεο και πολύ οφελήθηκα ψυχολογικά, δεν το κρύβω, πού βρέθηκε μια γυναίκα και είπε επιτέλους πέντε λόγια σταράτα στον πρώην Υπουργό  Οικονομικών πού μαζί με κάποιους άλλους ομογάλακτους φίλους του πούλησαν τούς Έλληνες, στους ξένους Τραπεζίτες τής Τρόϊκα…

Τους πούλησαν, σαν ο καθένας από εμάς, είτε ο μισθωτός, είτε ο αγρότης, είτε ο συνταξιούχος, να ήταν δική τους περιουσία…

Τους πούλησαν, σαν να ήσαν γίδια και ζώα μισής αξίας και μάλιστα χωρίς καμία έντονη διαπραγμάτευση της τιμής μας, και της ιστορικής αξιοπρέπειάς μας…

  

 
Τσοπάνισα λεβέντισσα …





Μαργαρίτα, μπορεί να είσαι Πολωνή, μπορεί να μη είσαι Μανιάτισσα και Σουλιώτισσα, αλλά έκανες το αυτονόητο…

Έκανες εκείνο πού καμμία άλλη Ελληνίδα δεν τόλμησε να κάνει…σ΄ αυτόν τον «Kαψοκαλύβη», τον τέως υπουργό πού ζητάει, ο παντελώς Αθεόφοβος και χορτάτος ( φαίνεται και από το σουλούπι του ), πάλι την ψήφο του Ελληνικού λαού…

Και απορώ πώς δεν σηκώνονται και οί πέτρες να τον κυνηγήσουν…

Τι τού είπε όμως η Μαργαρίτα;




Τι τού είπε όμως η Μαργαρίτα; 
==========================

« Εγώ είμαι τσοπάνης, δεν χρειάζομαι μικρόφωνο!

Είμαι τσοπάνης και έχω γίδια και πρόβατα.

Οι γαλατάδες μας δίνουν οχτάμηνες επιταγές.

Τι να πω εγώ στη προβατίνα μου ;

Ότι θα φας σε 8 μήνες ;

Πως να παράγω εγώ την πρώτη ύλη για το σημαιοφόρο προϊόν της Ελλάδας σε εξαγωγές στην Ευρωπαϊκή Ένωση και παγκοσμίως ;

Και ένα άλλο θέλω να πω....

Είμαι Πολωνέζα..

20 χρόνια ζω σ' αυτή τη χώρα, είναι δεύτερη πατρίδα μου..

ΘΕΡΜΗ ΕΚΚΛΗΣΗ!!

Κανένας σ' αυτή την αίθουσα δεν ξέρει τι ΣΗΜΑΙΝΕΙ
ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!!

Ήμουνα 15 χρονών το '81 στην Πολωνία που
πτώχευσε το κράτος!!!

Κάναμε 30 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΟΥΜΕ!!!

ΛΑΕ  ΞΥΠΝΗΣΤΕ !!!   ΞΥΠΝΗΣΤΕ !!!

Δεν είναι παιχνίδια!

30 χρόνια κάναμε να συνέλθουμε.

Από τη μία καθόταν στα σύνορα οι Ρώσοι και από την άλλη στα σύνορα διακινδυνευόμασταν ιστορικά από τους Γερμανούς!!

ΛΑΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΥΤΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΖΗΣΩ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ  ΤΟ  ΙΔΙΟ  ΤΡΑΓΙΚΟ  ΕΡΓΟ…»

1 σχόλιο:

ΤΖΙΝΙΣ Χ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ είπε...

Ξύπνα.. (Σελ. 48) (1980) Διαχρονική διατύπωση. Εύχομαι να μην ισχύει μετά από 100 χρόνια.

Ξύπνα αμόρφωτε (ηλίθιε) λαέ βγάλε της παρωπίδες,
που τόσα χρόνια δυστυχώς τα χάλια σου δεν είδες.
Σε δούλευαν σε πούλαγαν και σε εξαπατούσαν,
σε τάιζαν βλακόχορτο κ' αυτοί καλοπερνούσαν.
Κ' όμως εσύ δεν ξύπνησες και ούτε θα ξυπνήσεις,
πάνε λοιπόν ηλίθια και πάλη να ψηφίσεις.
Της κλίκας είναι λιγοστοί που έχουνε συμφέρον,
ογδόντα εσείς της εκατό πάλι θα σας την φέρουν.
Με βία και εκφοβισμό και κινδυνολογία,
πάλη θα σας θολώσουνε την ιδεολογία.
Και θ' έχετε στο σβέρκο σας για μια τετραετία,
τα ερπετά που συντηρούν την δήμιοκρατια

Με εκτίμηση ΤΖΙΝΙΣ Χ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Φιλόσοφος αντικειμενικής διαχρονικής λογικής. http://users.otenet.gr/~tzinis tzinis@otenet.gr =(Στη μαύρη λίστα;;;) Έτυχα μίας τιμητικής διακρίσεως εκ μέρους του Google, και με διέγραψε τον ιστότοπο http://www.tzinis.blogspot.com/ Αυτοί με διέγραψαν μια φορά εγώ 2. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που βγάζουν μανταρίνια.