Σάββατο, 24 Μαΐου 2008

29η Μαϊου ( 1453 - 2008 ) Πέρασαν 555 ολόκληρα χρόνια, αλλά δέν ξεχνώ...




Δορυφορική φωτογραφία τού Βοσπόρου καί της Κωνσταντινούπολης, εκεί πού συνέβησαν αλλά καί αναμένονται τά φοβερά γεγονότα...


Σημαίνει ο Θεός, σημαίνει η γης, σημαίνουν τα επουράνια,
σημαίνει και η Αγιά Σοφιά, το Μέγα Μοναστήρι
με τετρακόσια σήμαντρα κι εξηνταδυό καμπάνες,
κάθε καμπάνα και παπάς, κάθε παπάς και διάκος.

Ψάλλει ζερβά ο βασιλιάς, δεξιά ο Πατριάρχης
κι απ' την πολλή την ψαλμουδιά, εσειόνταν οι κολώνες.
Να μπούνε στο χερουβικό και να 'βγη ο βασιλέας,
φωνή τους ήρθε εξ' ουρανού κι απ' Αρχαγγέλου στόμα.

Πάψετε το χερουβικό κι ας χαμηλώσουν τ' άγια,
παπάδες πάρτε τα Ιερά και 'σεις κεριά σβηστείτε,
γιατί είναι θέλημα Θεού η Πόλη να τουρκέψει.

Μον' στείλτε λόγο στη Φραγκιά, να 'ρθουνε τρία καράβια
το 'να να πάρει το Σταυρό και τ' άλλο το Βαγγέλιο,
το τρίτο το καλύτερο την ΄Αγια Τράπεζά μας
μη μας την πάρουν τα σκυλιά, μη μας την μαγαρίσουν...

H Δέσποινα ταράχθηκε κι εδάκρυσαν οι εικόνες...

"Σώπασε κυρά Δέσποινα και μη πολυδακρύζεις
πάλι με χρόνους, με καιρούς, πάλι δικιά Σου θα 'ναι!"


ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ !

Στό γνωστό αυτό βιβλίο ο Γέρων Παΐσιος ο Αγιορείτης αποκαλύπτει τά μέλλοντα...



"ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ! "

( αποσπάσματα από ένα βιβλίο )

"Κάποτε, είχα πάει στο Γέροντα με ένα φίλο μου και εκεί συναντήσαμε μία παρέα από πέντε παιδιά. Τότε, ρώτησα το Γέροντα ποιές προέβλεπε να είναι οι εξελίξεις σχετικά με την Τουρκία.

"Γέροντα, του λέω, "απ' την Αλεξανδρούπολη είμαστε. Μήπως μας πιάσει η μπόρα κατά κει;" Μου απαντά:

"Κοίταξε να δεις. Οι Τούρκοι δε θα μπουν στην Αλεξανδρούπολη. Θα κάνουν μόνο μία πρόκληση στην Ελλάδα, που θα έχει σχέση με την αιγιαλίτιδα ζώνη. Και εμάς θα μας πιάσει πείνα. Θα πεινάσει η Ελλάδα. Και επειδή θα κρατήσει αυτή η μπόρα κάποιο διάστημα, μήνες θα είναι, "θα πούμε το ψωμί ψωμάκι".

Μετά ρωτάω: "Γέροντα, πως θα καταλάβω εγώ ότι θα είμαστε κοντά στον πόλεμο;"

"Όταν", λέει, “θα ακούσεις την τηλεόραση να γίνεται θέμα για τα μίλια, για την επέκταση των μιλίων (της αιγιαλίτιδας ζώνης) από 6 σε 12 μίλια, τότε από πίσω έρχεται ο πόλεμος. Ακολουθεί. Λέω:

"Και ποια κράτη θα συμμετέχουν;" "Κοίταξε, μετά την πρόκληση των Τούρκων, θα κατεβούν οι Ρώσοι στα Στενά. Όχι για να βοηθήσουν εμάς. Αυτοί θα έχουν άλλα συμφέροντα. Αλλά, χωρίς να το θέλουν, θα βοηθάνε εμάς. Τότε, οι Τούρκοι για να υπερασπισθούν τα Στενά, που είναι στρατηγικής σημασίας, θα συγκεντρώσουν εκεί και άλλα στρατεύματα. Παράλληλα δε, θα αποσύρουν δυνάμεις από καταληφθέντα εδάφη.

Όμως, θα δουν τότε τα άλλα κράτη της Ευρώπης, συγκεκριμένα η Αγγλία, η Γαλλία, η Ιταλία και άλλα έξι-εφτά κράτη της ΕΟΚ, ότι η Ρωσία θα αρπάξει μέρη, οπότε θα πουν: "Δεν πάμε κι εμείς εκεί πέρα, μήπως πάρουμε κανένα κομμάτι;" Όλοι, όμως, θα κυνηγούν τη μερίδα του λέοντος. Έτσι, θα μπουν και οι Ευρωπαίοι στον πόλεμο".

Σ' αυτό το σημείο ρωτάω: "Εμείς, τι θα κάνουμε; Ο ελληνικός στρατός θα πάρει μέρος σ' αυτόν τον πόλεμο;"

"Όχι" λέει. "Θα βγάλει η κυβέρνηση απόφαση να μη στείλει στρατό. Θα κρατήσει στρατό μόνο στα σύνορα. Και θα είναι μεγάλη ευλογία που δε θα πάρει μέρος. Γιατί, όποιος πάρει μέρος σ' αυτόν τον πόλεμο, χάθηκε... Τότε, επειδή στην Ελλάδα ο κόσμος θα φοβηθεί, πολλοί θα στραφούν προς την Εκκλησία, προς το Θεό, και θα μετανοήσουν. Γι' αυτό, επειδή θα υπάρξει μετάνοια, δε θα πάθουμε κακό οι Έλληνες.

Ο Θεός θα λυπηθεί την Ελλάδα, επειδή ο κόσμος θα στραφεί προς την Εκκλησία, προς το μοναχισμό και θα αρχίσουν να προσεύχονται. Και θα βαπτισθούν πολλοί Τούρκοι. Τότε, κάποιος ευλαβής καί καλός βασιλιάς θα συμβάλει ως μεσάζοντας, να δοθεί η Πόλη στην Ελλάδα... "

“Γέροντα”, τον ρωτάω μετά, "την Πόλη θα την δώσουν σ' εμάς;" "Θα την δώσουν σε μας, όχι επειδή θα το θέλουν, αλλά επειδή αυτή η λύση θα εξυπηρετεί τα συμφέροντα των ξένων. Τότε θα το καταλάβουν αυτό.

Αυτά που σου λέω, μην τα πεις σε κανένα τώρα, γιατί θά σε βγάλουν τρελό. Γιατί δεν είναι ώριμες οι συγκυρίες ακόμα...".

Αυτή η συζήτηση με το Γέροντα έγινε το 1991, όταν υπηρετούσα στο στρατό.

'Αλλη φορά, ο Γέροντας είπε:

"Η διοίκηση της Πόλης, από μας, θα είναι και στρατιωτική και πολιτική".
Γνώρισα και τρεις αξιωματικούς που είχαν πάει στο Γέροντα. Απ' τους τρεις αξιωματικούς ο ένας έλεγε: "Μόνο σε μένα ο Γέροντας είπε πως θα είμαι διοικητής στρατιωτικού τμήματος στην Πόλη. Στους άλλους δεν ανέφερε τίποτε".

Κάποια άλλη παρέα είχε πάει στο Γέροντα. Ένας απ' αυτούς σπούδαζε πολιτικός μηχανικός στο Πολυτεχνείο της Ξάνθης. Σε μια στιγμή, γυρίζει ο Γέροντας, τον δείχνει με το δάκτυλο-αυτός, σημειωτέον, πήγαινε στο Γέροντα για πρώτη φορά-και του λέει:

"Εσύ, σαν πολιτικός μηχανικός, θα συμβάλεις στην ανοικοδόμηση της Πόλης, γιατί η Πόλη θα ανοικοδομηθεί απ' την αρχή". Γύρισε και τον έδειξε με το δάκτυλο μπροστά σε όλους. Το παιδί, τότε, ήταν φοιτητής. Μετά, ο Γέροντας γυρίζει σε μένα και λέει: "Κι εσύ, Ανέστη, θα πας στην Πόλη. Κι εσείς οι δύο-έδειξε εμένα και τον φίλο μου-θα πάτε στην Πόλη, αλλά για άλλο σκοπό". Δε μου τον φανέρωσε το σκοπό. Μετά απ’ αυτό, μου μπήκε η επιθυμία να μάθω τουρκικά.

Μια άλλη φορά που είχε πάει στο κελί του Γέροντα, έτυχε να είναι μέσα ένας πρώην μουσουλμάνος από τη Θράκη. Τον πιάνω και του λέω:

"Εσύ πως συνέβη και ήλθες εδώ, στο Γέροντα;" Σταύρο τον έλεγαν. "Άσε", λέει, "κάτσε να σου πω. Ο Γέροντας μας έκανε ένα πολύ μεγάλο θαύμα και πίστεψε όλη η οικογένειά μου. Μετά ήλθε στο χωριό και φρόντισε να βαπτισθούμε".

Και σε άλλη επίσκεψη μας στην Παναγούδα, ήταν παρών και ο μουσουλμάνος που βαφτίσθηκε, ο Σταύρος. Τότε, πάλι μας ανέφερε ο Γέροντας για τα γεγονότα, πως θα εξελιχθούν με την Κωνσταντινούπολη. Και όταν έφθασε στο σημείο που θα πονέσει η Ελλάδα και είπε ότι, εμάς, θα μας αγγίξει η πείνα, λέει ο κύριος Σταύρος:

"Γέροντα, να κρατήσω ένα σακί αλεύρι για να μπορέσω ν' αντιμετωπίσω εκείνη την περίοδο και να μην πεινάσουν τα παιδιά;" "Όχι", του λέει, "μην παίρνεις, γιατί ο γείτονάς σου θα έχει αλεύρι και θα σου δώσει"! Δηλαδή, προείδε ο Γέροντας ποιός θα βοηθήσει τον κύριο Σταύρο στην περίοδο της πείνας. Εκείνος φυσικά θα ζει σε χωριό.

Τώρα, εμείς που ζούμε στις πόλεις, θα πούμε το ψωμί ψωμάκι. Γι' αυτό, άλλη φορά, ο Γέροντας έλεγε: "Να έχετε ένα κτηματάκι και λίγο να το καλλιεργείτε. Κοντά σε σας, θα βοηθήσετε και κάποιον που δεν θα έχει".


Περιοδικό "ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ"
Μάιος- Ιούνιος 2006 Τεύχος 48

Γεώργιος ( κύρ- Γιώργης ), Οικονόμου. Ένας αφανής λαϊκός ασκητής καί Χριστιανός Κατηχητής ( 1917 - 1993 )

Τήν Κυριακή, στίς 18.5.08 στό Ξενοδοχείο "Αστήρ" , παρουσία τού Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσοστόμου, έγινε η παρουσίαση τού βιβλίου


" Γεώργιος Ξενοφ. Οικονόμου - Ο Κατηχητής καί Κατηχητής μου " τού Αρχιμανδρίτου Τιμοθέου Π¨πασταύρου.

Τό βιβλίο προλόγισαν ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος, καθώς καί δύο Καθηγητές Πανεπιστημίου...




Απ΄ αυτή τήν ταπεινή παράγκα τής οδού Παπαφλέσσα πού δίδασκε ο γέροντας αυτός, πέρασαν 100ντάδες Πατρινοί συμπολίτες όλων τών "ειδών καί ποιοτήτων.." πού αρκετοί τους σήμερα κατέχουν υψηλά πολιτικά καί κοινωνικά πόστα στήν Πατραϊκή Κοινωνία καί αρκετοί από αυτούς παρευρέθηκαν καί στήν εκδήλωση....


Εκεί μέσα, ανάμεσα σε δεκάδες εικόνες στούς τοίχους καί κανδήλια να καίνε, μπορούσες να ιδείς καθισμένους πάνω στούς ευτελείς πάγκους τής λαϊκής Κατηχητικής Σχολής ανάμικτα ευρισκομένους ( καί Χριστιανικά απλοποιημένους) λούστρους τής Πλατείας Γεωργίου, Δικηγόρους τής Θέμιδος, ξυλουργούς καί τσαγκάρηδες, Αστυνομικούς καί Πυροσβέστες, Οικοδόμους καί Τραπεζικούς, αγρότες καί πρώην φυλακισμένους, αναρχικούς καί Αθέους...

Όλοι τους είχαν έλθει γιά ν΄ ακούσουν σε γλώσσα τού λαού τόν απλό αυτό άνθρωπο τού Θεού, πού διέθεσε όλη την περιουσία του για να φτιάξει 4 Εκκλησίες καί Αίθουσες ομιλιών, γιά να συντηρεί αρκετά κατηχητικά καί μία παιδική Κατασκήνωση, γιά να διδάξει τόν λόγο τού Θεού ανόθευτο καί με εκπληκτική ευρυμάθεια σε εκατοντάδες νέα παιδιά, πού μπροστά του ωχριούσαν ακόμη καί Καθηγητές Θεολογικών Σχολών...

( εδώ, επεξηγώντας στά παιδιά δύσκολα σημεία της Αγίας Γραφής...)

Υπήρξε άξιος διάδοχος καί συνεχιστής τού έργου τού πατρός Γερβασίου Παρασκευοπούλου της Αναπλαστικής Σχολής Πατρών τής οδού Ιωνίας...

Νήστευε, προσευχόταν, καί κοιμόταν ελάχιστα πάνω σε μιά παλιά ξύλινη πόρτα μέ μιά πέτρα γιά προσκεφάλι, όπως τα βρήκαν όσοι μπήκαν στήν παράγκα του μετά τον θάνατό του !

Αγρυπνούσε όπως οί αρχαίοι ασκητές, καί όλα αυτά μέσα στήν πολύβουη πολιτεία μας, εδώ δίπλα μας, αθόρυβος καί αφανής όσο ελάχιστοι, αλλά πολύ μεγάλος στα μάτια του Θεού γιά όλο τό έργο του...

Τό βιβλίο προλόγισαν ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος, καθώς καί δύο Καθηγητές Πανεπιστημίου...

Τήν Κυριακή, στίς 18.5.08 στό Ξενοδοχείο "Αστήρ" , παρουσία τού Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσοστόμου, έγινε η παρουσίαση τού βιβλίου " Γεώργιος Ξενοφ. Οικονόμου - Ο Κατηχητής καί Κατηχητής μου " τού Αρχιμανδρίτου Τιμοθέου Π¨πασταύρου.

Τό βιβλίο προλόγισαν ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος, καθώς καί δύο Καθηγητές Πανεπιστημίου...

Απ΄ αυτή τήν ταπεινή παράγκα τής οδού Παπαφλέσσα πού δίδασκε ο γέροντας αυτός, πέρασαν 100ντάδες Πατρινοί συμπολίτες όλων τών "ειδών καί ποιοτήτων.." πού αρκετοί τους σήμερα κατέχουν υψηλά πολιτικά καί κοινωνικά πόστα στήν Πατραϊκή Κοινωνία καί αρκετοί από αυτούς παρευρέθηκαν καί στήν εκδήλωση....

Εκεί μέσα, ανάμεσα σε δεκάδες εικόνες στούς τοίχους καί κανδήλια να καίνε, μπορούσες να ιδείς καθισμένους πάνω στούς ευτελείς πάγκους τής λαϊκής Κατηχητικής Σχολής ανάμικτα ευρισκομένους ( καί Χριστιανικά απλοποιημένους) λούστρους τής Πλατείας Γεωργίου, Δικηγόρους τής Θέμιδος, ξυλουργούς καί τσαγκάρηδες, Αστυνομικούς καί Πυροσβέστες, Οικοδόμους καί Τραπεζικούς, αγρότες καί πρώην φυλακισμένους, αναρχικούς καί Αθέους...

Όλοι τους είχαν έλθει γιά ν΄ ακούσουν σε γλώσσα τού λαού τόν απλό αυτό άνθρωπο τού Θεού, πού διέθεσε όλη την περιουσία του για να φτιάξει 4 Εκκλησίες καί Αίθουσες ομιλιών, γιά να συντηρεί αρκετά κατηχητικά καί μία παιδική Κατασκήνωση, γιά να διδάξει τόν λόγο τού Θεού ανόθευτο καί με εκπληκτική ευρυμάθεια σε εκατοντάδες νέα παιδιά, πού μπροστά του ωχριούσαν ακόμη καί Καθηγητές Θεολογικών Σχολών...

Υπήρξε άξιος διάδοχος καί συνεχιστής τού έργου τού πατρός Γερβασίου Παρασκευοπούλου της Αναπλαστικής Σχολής Πατρών τής οδού Ιωνίας...

Νήστευε, προσευχόταν, καί κοιμόταν ελάχιστα πάνω σε μιά παλιά ξύλινη πόρτα μέ μιά πέτρα γιά προσκεφάλι, όπως τα βρήκαν όσοι μπήκαν στήν παράγκα του μετά τον θάνατό του ! Αγρυπνούσε όπως οί αρχαίοι ασκητές, καί όλα αυτά μέσα στήν πολύβουη πολιτεία μας, εδώ δίπλα μας, αθόρυβος καί αφανής όσο ελάχιστοι, αλλά πολύ μεγάλος στα μάτια του Θεού γιά όλο τό έργο του...


Απ΄ αυτή τήν ταπεινή παράγκα τής οδού Παπαφλέσσα πού δίδασκε ο γέροντας αυτός, πέρασαν 100ντάδες Πατρινοί συμπολίτες όλων τών "ειδών καί ποιοτήτων.." πού αρκετοί τους σήμερα κατέχουν υψηλά πολιτικά καί κοινωνικά πόστα στήν Πατραϊκή Κοινωνία καΤήν Κυριακή, στίς 18.5.08 στό Ξενοδοχείο "Αστήρ" , παρουσία τού Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσοστόμου, έγινε η παρουσίαση τού βιβλίου " Γεώργιος Ξενοφ. Οικονόμου - Ο Κατηχητής καί Κατηχητής μου " τού Αρχιμανδρίτου Τιμοθέου Π¨πασταύρου.

Παρασκευή, 16 Μαΐου 2008

Η μετά τόν αποκλεισμό τής βενζίνης εποχή, καί τα συμπεράσματα πού προέκυψαν....



Η Νομαρχία εντελώς απούσα !

Ουδείς συντονισμός πληροφόρησης τών πολιτών υπήρξε γιά τά σημεία καί τίς ώρες διάθεσης τών καυσίμων !

Αξιοπρεπείς καί οικογενειάρχες άνθρωποι, γνωστοί επαγγελματίες, εξευτελιζόμενοι μέ τα κουβαδάκια στό χέρι ψάχνοντας γιά μερικά λίτρα αμόλυβδης... Δυστυχώς, οί υπεύθυνοι αρμόδιοι υπήρξαν παντελώς ασυντόνιστοι, αδιάφοροι, καί μεγάλοι απόντες...

Άν, μή γένοιτο, υπάρξει "εποχή πολέμου καί αποκλεισμός καυσίμων", αυτά πού συνέβησαν τώρα άς φροντίσουν οί όποιοι "αρμόδιοι", να μή επαναληφθούν...

Την αναστολή των απεργιακών τους κινητοποιήσεων μέχρι τις 24 Οκτωβρίου 2008 αποφάσισαν, με οριακή πλειοψηφία, οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσης, απευθύνοντας παράλληλα προειδοποίηση προς την κυβέρνηση για ικανοποίηση των αιτημάτων τους. Aπό χθες το απόγευμα τα φορτηγά αυτοκίνητα αποχωρούν από τα σημεία των εθνικών οδών όπου είναι σταθμευμένα και από το βράδυ πιάνουν δουλειά. Ήδη, η αγορά βρίσκεται σε οριακό σημείο, καθώς έχουν παρατηρηθεί ελλείψεις σε βασικά προϊόντα και αγαθά. Εκτιμάται ότι μέχρι το Σάββατο η κατάσταση θα έχει ομαλοποιηθεί πλήρως. Τα πρατήρια υγρών καυσίμων λειτουργούν από σήμερα κανονικά, καθώς οι ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων έπιασαν δουλειά από το απόγευμα της Τετάρτης και τροφοδότησαν με καύσιμα τα βενζινάδικα.

( ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ)

Η Παναχαϊκή ! Υψηλά αμοιβόμενοι παίκτες, δημοσιοϋπαλληλικό σύνδρομο μονιμότητας, καί ελάχιστο ενδιαφέρον γιά νίκες...



Ένα σήμα, μία φανέλα, μία ιστορία ! Σήμερα, κουρελιασμένη καί διάτρητη από γκόλ, παραμένει σε ανυποληψία... Τίς φταίει;


Η σταδιακή αντικατάσταση παλαιών παικτών με ελπιδοφόρους νέους πού έχουν διάθεση καί μπρίο γιά τρέξιμο καί νίκες, ίσως είναι τό κλειδί πού θα ξεκλειδώσει τήν χαμένη Παναχαϊκή υπόληψη...

Καλά τα παλαιά ονόματα, καλές οί φίρμες, αλλά καλύτερα τά νικηφόρα καί άγνωστα νέα παιδιά... Ή μήπως κάνουμε λάθος;


Την έβγαλαν ασπροπρόσωπη οι μικροί…

Την μεγαλύτερη σε έκταση νίκη της πέτυχε η Παναχαϊκή στο πρωτάθλημα επικρατώντας με άνεση του Ατσαλένιου με 5-0, τον οποίο προσπέρασε στον βαθμολογικό πίνακα. Τέσσερις αγωνιστικές πριν πέσει η αυλαία, ξέφυγε από την επικίνδυνη ζώνη (η μισή ντροπή δική μας που το γράφουμε κι η άλλη μισή δική της, που κινδύνεψε...) και μπορεί να επιδιώξει στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος να τερματίσει όσο το δυνατόν πιο ψηλά και να μετριάσει (κάπως) τις εντυπώσεις και από τη φετινή αποτυχία της...

( ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ)


Τρίτη, 6 Μαΐου 2008

Γενικός αποτροπιασμός στήν κοινωνία μας ! Κλέβουνε τώρα " καί τών Αγίων τα μάτια..."



Ό Άγιος Μηνάς ( 3ος αιώνας μχ )


Κλέψανε το λείψανο τού Αγίου Μηνά, αλλά σε λάθος πόρτα κτύπησαν, γιατί πρόκειται περί ενός στρατιωτικού Αγίου ! Συνεπώς, τά βέβηλα χέρια, νά περιμένουν τώρα καί τίς συνέπειες...


Ένα μεγάλο θαύμα τού Αγίου Μηνά συνέβη τό 1942 στήν Αίγυπτο ( πατρίδα τού Αγίου), στό σημερινό Έλ Αλαμέϊν, τό οποίο καί ονομάσθηκε έτσι από αρχαία Αραβική παραφθορά τού ονόματος τού Αγίου Μηνά.

Τήν εποχή εκείνη ο Γερμανός στρατάρχης Ρόμελ είχε συγκεντρώσει τεράστιες στρατιωτικές δυνάμεις στήν Βόρειο Αφρική καί βάδιζε πρός την Αλεξάνδρεια καί τό Κάϊρο. Εάν νικούσε τίς συμμαχικές δυνάμεις καί έπιανε τα στενά τού Σουέζ, ο Χίτλερ θα έλεγχε ολόκληρη τήν Μεσόγειο...

Εκεί κοντά όμως υπήρχαν τά ερείπια τού Ναού αλλά καί ο τάφος τού Αγίου Μηνά. Ενός προσκυνήματος γνωστού από αρχαιοτάτων χρόνων γιά τούς εκατοντάδες πιστούς πού κατέφευγαν εκεί ζητώντας τήν βοήθειά τού Αγίου...

Οί δυνάμεις τού Ρόμελ στρατοπέδευσαν το βράδυ στό Έλ Αλαμέϊν.

Κι΄ ενώ τό πρωϊ είχαν κανονίσει την έναρξη τής επίθεσης, καί φόβος καί τρόμος είχε εξαπλωθεί παντού γιά τό τί θα επακολουθούσε, τότε κατά τα μεσάνυκτα, αρκετοί προσευχόμενοι Χριστιανοί βλέπουν τόν Άγιο Μηνά εξερχόμενο εκ τών ερειπίων τού Ναού του καί οδηγούντα μεγάλο καραβάνι από καμήλες, νά εισχωρεί ακάθεκτος μέσα στό στρατόπεδο τού Ρόμελ ! ( όπως ακριβώς υπάρχει εκεί καί σχετική τοιχογραφία).

Είναι αδύνατον να περιγραφεί ο πανικός πού σημειώθηκε στό Γερμανικό στρατόπεδο βλέποντας αυτό τό όραμα, καί ο τρόμος πού τούς κατέλαβε, διαλύοντας κάθε έννοια πειθαρχίας...

Από τήν ώρα εκείνη η μάχη είχε κριθεί υπέρ τής απελευθέρωσης τής Αφρικής καί τής συντριβής τού Ρόμελ !

Δείχνοντας τήν εκτίμησή τους γιά τό θαύμα αυτό ακόμη καί οί αλλόδοξοι σύμμαχοί μας, προσέφεραν χρήματα ώστε νά ανακαινισθεί ο Ναός τού Αγίου Μηνά από τά ερείπια, σε ένδειξη ευγνωμοσύνης γιά την βοήθειά του.

( Μέγας Συναξαριστής τής Εκκλησίας, μηνός Νοεμβρίου 11 )


"Αποτροπιασμός για την κίνηση ιερόσυλων να κλέψουν τμήμα των ιερών λειψάνων του Αγίου Μηνά από τον Ι.Ν. του β΄ Δημοτικού Νεκροταφείου. Χτενίζει την περιοχή η Αστυνομία...

Τα ιερά λείψανα του Αγίου Μηνά έβαλαν στο μάτι ιερόσυλοι, οι οποίοι κατάφεραν και άρπαξαν τμήμα οστού του Αγίου που φυλάσσεται στον ομώνυμο Ιερό Ναό του Β Δημοτικού Νεκροταφείου Πάτρας. Οι ιερόσυλοι, δεν έμειναν μόνο στα λείψανα, αλλά αφαίρεσαν και το ύφασμα που βρίσκεται κάτω από την Αγία Τράπεζα στο Ιερό της εκκλησίας και ονομάζεται αντιμήνσιο.

Οι πληροφορίες λένε ότι οι δράστες βρήκαν την ευκαιρία να αρπάξουν το λείψανο και το αντιμήνσιο, χτες την ώρα που ήταν ανοιχτός ο Ιερός Ναός.

Όταν ο ιερέας του Ναού κατάλαβε το τι είχε συμβεί, ειδοποίησε αμέσως την αστυνομία, ενώ η είδηση προκάλεσε θλίψη και οργή στους πιστούς που βρέθηκαν στον Ναό για να προσκυνήσουν.

Ερωτηματικά πάντως προκαλεί ο τρόπος δράσης των ιερόσυλων, οι οποίοι ανενόχλητοι, βρήκαν την ευκαιρία να τρυπώσουν στο Ιερό του Ναού και να αφαιρέσουν τη λεία τους, χωρίς κανείς να τους αντιληφθεί.

Η αστυνομία τώρα προσπαθεί να εντοπίσει τους δράστες και να αποδώσει τα ιερά αντικείμενα πίσω στην εκκλησία, οδηγώντας τους κλέφτες στην δικαιοσύνη. ( ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ )

Ποιοί, καί πώς ρυθμίζουν τούς σηματοδότες τής Πάτρας; Αγαπητοί δημοσιογράφοι, πού είστε; χαθήκατε; κάντε κι΄ ένα σχετικό αποκαλυπτικό ρεπορτάζ...



Άν υπάρχει ακόμη εκείνο τό παλιό κέντρο ρύθμισης τών φαναριών μέ τα ρελέ τής Siemens πού πιάνανε σκόνες στα πτερύγια μεταγωγής, τότε ζούμε ακόμη στήν αρχαία εποχή καί καλά χαιρετίσματα.

Αλλάξτε κέντρο σηματοδοσίας μήπως καί γλιτώσει κάπως αυτή η ταλαίπωρη πολιτεία μας...


Πρωτοφανείς περιπτώσεις πού σπάνε νεύρα...


Κύριε υπεύθυνε Αντιδήμαρχε τού κυκλοφοριακού, εάν οί σηματοδότες ανήκουν στήν δική σου δικαιοδοσία, εάν πράγματι ζητάς να κάνεις καλά τήν δουλειά σου, καί εάν πράγματι ενδιαφέρεσαι γιά τό τμήμα αυτό πού ο Δήμαρχος σού ανέθεσε, φτιάξε επιτέλους ένα email καί ένα κουτί Παραπόνων, καί κόλλησέ το, καρφίτωσέ το, όπου θέλεις, έστω καί έξω από το γραφείο σου, ώστε να δέχεσαι εκ τού ασφαλούς καί προσωπικά τίς διαμαρτυρίες τού κάθε πολίτη...

Μόνη προϋπόθεση: Νά τά ανοίγεις μ ό ν ο ς σου , έχοντας ιδία γνώση κάθε διαμαρτυρίας !

Εάν δέν γίνει αυτό, τά υπόλοιπα είναι χρόνος καί λόγια γιά χάσιμο, καί αστείες δικαιολογίες...


"Το κυκλοφοριακό ταλαιπωρούσε και ταλαιπωρεί κατοίκους και επισκέπτες. Παρά το γεγονός ότι λειτουργούν η μεγάλη παράκαμψη της πόλης και το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, η πόλη υποφέρει. Σε αυτό συμβάλλει και η νοοτροπία των οδηγών.

Χαρακτηριστικό είναι, όπως ανέφερε ο κ. Σπύρος Δεμαρτίνος, ότι κάθε εβδομάδα μόνο οι δημοτικοί αστυνομικοί επιδίδουν πάνω από 1.700 κλήσεις.

Επίσης, η πλειονότητα των Πατρινών δεν μετακινείται με τα αστικά λεωφορεία, υποστηρίζοντας ότι ο στόλος των οχημάτων είναι παλαιός (σ. σ. ανανεώθηκε πρόσφατα, έστω και με μεταχειρισμένα λεωφορεία), το εισιτήριο είναι ακριβό και οι γραμμές δεν εξυπηρετούν τις σημερινές ανάγκες.

Το κυκλοφοριακό επιδεινώνεται και από το σύστημα της φωτεινής σηματοδότησης, το οποίο είναι πεπαλαιωμένο, αφού μετράει 55 χρόνια ζωής.

Τα πρώτα 25 χρόνια λειτούργησε στον Πειραιά και τα υπόλοιπα 30 στην Πάτρα. Ετσι δεν μπορούν να γίνουν ουσιαστικές παρεμβάσεις που θα βελτίωναν την κατάσταση.

Μικρή ανάσα εκτιμάται ότι θα δώσει η παράδοση σε λίγο καιρό στην κυκλοφορία της μικρής περιμετρικής, ενώ αναμένεται μελέτη για τη λειτουργία τραμ. ( ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ )

Στά Τρίκαλα βγαίνει ο Αυγερινός, καί το λαμπρό φεγγάρι...


Τοπίο τών Τρικάλων !









Οργάνωση Διαμαρτυρίας Πεζών,
αλλά δυστυχώς μόνο στα Τρίκαλα !


Πάτρα, πάντοτε καί στά πάντα, τελευταία...


Με κεντρικό σύνθημα «να πάρουμε την πόλη μας πίσω» το ερχόμενο Σάββατο, οι πολίτες των Τρικάλων κατεβαίνουν σε κινητοποίηση, στην πλατεία Ρήγα Φεραίου, με κάθε είδους καροτσάκια, σε μια πρωτότυπη διαμαρτυρία την οποία οργανώνουν από κοινού το ηλεκτρονικό περιοδικό «Αγαπώ την Πόλη», οι Φίλοι του Ποδηλάτου και η κίνηση για την προστασία των δικαιωμάτων των πεζών «ΠΕΖΗ».

Οι διοργανωτές καλούν τους Τρικαλινούς να βγουν με τα καροτσάκια των παιδιών, με καροτσάκια αναπηρικά, με τα καροτσάκια για ψώνια αλλά και χωρίς καροτσάκια, πεζοί, σημειώνοντας: «έχουμε το δικαίωμα να περπατάμε σαν άνθρωποι».

Αναλύοντας το σκεπτικό της κινητοποίησης τους αναφέρουν ότι προχωρούν στην διαμαρτυρία αυτή:

«Γιατί μας έχουν καταργήσει τα πεζοδρόμια.

Όπου υπάρχουν, είναι στενά και μόνιμα κατειλημμένα από τραπεζοκαθίσματα, σκουπίδια, εμπορεύματα, αυτοκίνητα και μηχανές.

Γιατί όταν γίνονται έργα η πρόσβαση των πεζών αποκλείεται.

Γιατί μια ολόκληρη πολιτική και κυκλοφοριακή αγωγή ενισχύει τη χρήση των αυτοκινήτων η οποία συνδυάζεται με τη βία κατά των πεζών.

Γιατί καταργούνται οι διαβάσεις, μειώνεται παράνομα ο χώρος των πεζών για να εξυπηρετηθεί η μηχανοκίνητη κυκλοφορία και άλλα συμφέροντα.

Γιατί οι χώροι πρασίνου και περιπάτου καταλαμβάνονται και υποβαθμίζονται συνεχώς.

Γιατί οι πεζόδρομοι έχουν μεταβληθεί σε παρκόδρομους.

Γιατί η διαφύλαξη των χώρων των πεζών από την εισβολή παντός είδους τροχοφόρων από το Δήμο είναι πλημμελής.

Γιατί η πρόσβαση και η κίνηση των πεζών στη πόλη είναι πια αδύνατη».

«Αντισταθείτε στην καταπάτηση των στοιχειωδών δικαιωμάτων κίνησης των πεζών, των υπερηλίκων, των παιδιών, των γονιών με καροτσάκια, των συμπολιτών μας με ειδικά προβλήματα», καταλήγουν στο κάλεσμα τους οι διοργανωτές.

( ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ )