Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Ζητούνται κι΄ εδώ «κομάντος» της λακκούβας ! Άνθρωποι ανιδιοτελείς, εθελοντές τού καλού, βοηθοί τών συνανθρώπων τους...


HTML clipboard



HTML clipboard

Αυτή την γούβα εδώ, την φτιάξανε...

Δεκάδες άλλες όμως, υποφέρουν καί πονάνε μέρα καί νύκτα καθώς πέφτουν τα αυτοκίνητα επάνω της καί ουδείς ενδιαφέρεται μιά καί βρίσκονται μακριά, πολύ μακριά, σε Δήμους τών Περιχώρων.

Εκεί. πού όταν δώσεις βλάβη γιά δρόμο πρέπει να περιμένεις τίς Εκλογές πού έρχονται να τήν φτιάξουν. Καί μάλιστα, τίς τελευταίες 10 μέρες, έτσι για να θυμάσαι το καλό πού σού έκαναν καί νά τούς ξαναψηφίσεις...

Άχ, Έλληνες αγαθοί, ευκολόπιστοι, καί αμνήμονες..

====================================

1.200 εθελοντές φωτογραφίζουν και καταγράφουν τα επικίνδυνα σημεία στους δρόμους...
Κινείται καθημερινά σε όλη την Αθήνα με το μηχανάκι του. Πολλές φορές ωστόσο, ο κ. Πέτρος Εσκίογλου πού είναι συντονιστής τού προγράμματος για την Αθήνα, σταματά καί φωτογραφίζει τίς λακούβες, τα κατεστραμμένα πεζοδρόμια, καί οποιαδήποτε παγίδα γιά τούς πεζούς...

ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Π. Μυλωνάς» συγκεντρώνει τα στοιχεία και ενημερώνει τους δήμους

τα επικίνδυνα σημεία είναι τόσα πολλά, που πρέπει να είμαστε διαρκώς σε εγρήγορση», τονίζει ο κ. Εσκίογλου.

Τα στοιχεία που καταγράφουν οι εθελοντές του προγράμματος συγκεντρώνονται από το Ινστιτούτο και παραδίδονται στους δήμους με αίτημα την άμεση παρέμβασή τους και την αποκατάσταση των επικίνδυνων σημείων.


«Φάκελοι»

Στους δήμους παραδίδονται πλήρεις «φάκελοι»: σε κάθε σημείο όπου συναντούν λακκούβες, κακοτεχνίες του δρόμου ή άλλες παγίδες, επικίνδυνες για οδηγούς, μοτοσυκλετιστές και πεζούς, τις φωτογραφίζουν και καταγράφουν την ακριβή διεύθυνση. «Ο κόσμος ευαισθητοποιείται καθημερινά για θέματα οδικής ασφάλειας και αυτό είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό. Έχουμε αναπτύξει ένα δίκτυο περίπου 1.200 εθελοντών σε 220 δήμους σε όλη τη χώρα, οι οποίοι καταγράφουν τα επικίνδυνα σημεία σε δρόμους τους οποίους χρησιμοποιούμε καθημερινά και αγωνίζονται για τη βελτίωσή τους.

Είναι εντυπωσιακό πως, παρ΄ ότι πολλές φορές κάποιοι εγγράφονται και στη συνέχεια δεν είναι ιδιαίτερα ενεργοί, καθημερινά όλο και περισσότεροι επιθυμούν να βοηθήσουν, γεγονός που αποτυπώνει την ανάγκη των πολιτών να ενεργοποιήσουν τους αρμοδίους ούτως ώστε να γίνουν σημαντικές παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο», δήλωσε στα «ΝΕΑ» ο συγκοινωνιολόγος και γενικός συντονιστής του προγράμματος κ. Νότης Παρασκευόπουλος.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε αρχικά με το να επισημαίνονται τα επικίνδυνα σημεία σε ειδική ιστοσελίδα με μια ηλεκτρονική «καρφίτσα» πάνω στον χάρτη, το χρώμα της οποίας δήλωνε τον βαθμό επικινδυνότητας. Τέτοιες επισημάνσεις μπορούσε να κάνει ο καθένας. Οι εθελοντές ακολούθως έκαναν αυτοψία στα σημεία που είχαν υποδειχθεί και τα φωτογράφιζαν. Όπως διαπίστωσαν, στη διαδρομή για ένα σημείο που είχε υποδειχθεί εντόπιζαν κι άλλα.

«Σκοπός μας είναι να προστατεύσουμε τους πολίτες καταγράφοντας τους επικίνδυνους δρόμους ώστε να μειωθούν όσο γίνεται τα ατυχήματα. Μοναδικό μας κίνητρο είναι η αγωνία μας για την ασφάλεια τόσο των οδηγών όσο και των πεζών και γι΄ αυτό οι αυτοψίες, όπως και όλες οι δράσεις μας, θα συνεχίζονται με την ελπίδα να εξαπλωθούν και σε δήμους όπου ακόμα δεν έχουμε φτάσει», λένε οι εθελοντές.


«Πακέτο» σε 16 δήμους


ΜΕΧΡΙ σήμερα έχουν επιδοθεί τα στοιχεία αυτοψιών σε 16 δήμους σε όλη την Ελλάδα και, όπως αναφέρουν οι εθελοντές, η προσπάθεια σε γενικές γραμμές έχει θετικό αποτέλεσμα, αλλά χρειάζεται περαιτέρω κινητοποίηση. «Υπάρχουν δήμαρχοι που ανταποκρίνονται αμέσως στις υποδείξεις μας και παρεμβαίνουν σχετικά γρήγορα στα επικίνδυνα σημεία και άλλοι που δεν μας δίνουν σημασία.

Ο πρώτος που έστειλε απάντηση ήταν ο Δήμος Αθηναίων, ο οποίος από τα 72 σημεία που του είχαμε υποδείξει διόρθωσε αρχικά τα 35. Εμείς θελήσαμε να επιβραβεύσουμε τον δήμαρχο γι΄ αυτή την ανταπόκριση, παραδίδοντάς του ακόμα ένα “τεύχος αυτοψιών”, στο οποίο του επισημαίναμε άλλα 50! Επιπλέον, και στο δίκτυο των εθελοντών υπάρχουν διαφοροποιήσεις, καθώς άλλες ομάδες είναι περισσότερο δραστήριες και καταγράφουν διαρκώς νέα σημεία και άλλες όχι και τόσο», σημειώνει ο κ. Παρασκευόπουλος.

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» συνεχίζει τις αυτοψίες και σύντομα θα παραδοθούν τα σχετικά στοιχεία και σε άλλους δήμους.

Tanea.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: