Σάββατο 23 Ιουνίου 2007

Καπάκια – παγίδες στους άθλιους δρόμους τής Πάτρας !










Γέμισαν μέ καπάκια τραμπάλας, όλες τίς διασταυρώσεις καί τούς δρόμους ! Θερμά συγχαρητήρια στούς μηχανικούς καί στούς εργολάβους...


Έχω γυρίσει πολλές πολιτείες. Και δεν το κρύβω ότι αυτό πού έχω συναντήσει στην Πάτρα, πουθενά σχεδόν δεν το συνάντησα…

Ή ιστορία πρέπει να έχει αρχίσει από πολύ παλιά, από τά πρώτα δηλαδή δίκτυα νερού και υπονόμων πού αντικατέστησαν τά ελεύθερα και παντός καιρού ρυάκια λυμάτων πού έτρεχαν τότε δίπλα στα σπίτια μας.

Κάποιοι μηχανικοί της εποχής, κάποιοι αρχιμάστορες πρακτικοί θα έκαναν φαίνεται την αρχή. Κι΄ επάνω στην πεπατημένη αυτή λογική οί μετέπειτα ακολούθησαν…

Δεν άφησαν λοιπόν δρόμους και δρομάκια, κεντρικές παραλιακές διασταυρώσεις, και λεωφόρους απλής και ταχείας κυκλοφορίας πού να μη άνοιξαν τρύπες και να μη φύτεψαν κυκλικά σιδερένια καπάκια, έτσι για να τους θυμόμαστε σαν οδηγοί πού έχουμε κινδυνεύσει με δίκυκλα να χάσουμε την ζωή μας…

Μόνο στήν Όθωνος Αμαλίας από την Αγίου Διονυσίου ως την Γούναρη μέτρησα κάπου 40 καπάκια, με 5 ως 7 σε κάθε διασταύρωση, και τά οχήματα να χοροπηδούν κάθε φορά επάνω τους...

Στήν διασταύρωση Κορίνθου - Αράτου μέ 14 μόλις ( ! ) καπάκια πού γίνονται 17 , άν υπολογίσεις καί τά σπαρμένα επάνω στά γωνιακά πεζοδρόμια !!!

Έλεος πιά, παλιοί και Νέοι Δήμαρχοι, έλεος κι΄ εσείς κύριοι επί των έργων υπεύθυνοι Αντιδήμαρχοι, κάντε κάτι επιτέλους για να διορθώσετε αυτή την ρημαγμένη ( και από τά σπασμένα αμορτισέρ) πολιτεία μας…

Έχω φοβηθεί αρκετές φορές από ανατροπές δικυκλιστών μέσης ηλικίας μπροστά στά μάτια μου, πού πέφτοντας στις τεχνητές αυτές γούβες, κινδύνευσαν να χάσουν την ζωή τους αφήνοντας γυναίκα και παιδιά στους πέντε δρόμους…

Και πού απρόσεχτοι καί αδιάφοροι "αρμόδιοι" τις άφησαν αδιόρθωτες παρά τήν από 5 ως καί 10 εκατοστά βάθος υπάρχουσα διαφορά από την υπόλοιπη άσφαλτο !

Κι΄ όμως, για χρόνια τώρα κανένας Δήμαρχος ή Αντιδήμαρχος, κανένας αρμόδιος της συντήρησης δρόμων δεν τις συνάντησε και δεν τις είδε, ή και εάν τις είδε δεν ενδιαφέρθηκε να τις ισοπεδώσει, για να μη σκοτώνονται οί συμπολίτες του…

Γνωρίζω βέβαια ότι τά Κρατικά πολυτελή αυτοκίνητα δεν τις «ακούνε» καθόλου αυτές τις γούβες, και ίσως νά έχουν γι΄ αυτό και κάποια δικαιολογία. Αλλά ως πότε όμως;

Αγαπητοί κύριοι Αρμόδιοι της Πάτρας, καιρός είναι ν΄ ασχοληθείτε και μ΄ αυτά τά θέματα. Καλά τά φεστιβάλ, οί πολιτιστικές, οί ζουρνάδες, τά νταβαντούρια, τά κρουστά, τά τύμπανα, και τά τραγούδια, αλλά από μόνα τους αυτά δεν αρκούν, και δεν παράγουν ποιότητα ζωής όπως ίσως φαντάζεστε…

Εφήμερα πράγματα καθώς είναι, απλά ξεγελούν τους συμπολίτες μας, θέματα πού γίνονται καπνός την άλλη μέρα και φεύγουνε μαζί μέ τήν φαντασία τής βραδυάς, και μαζί τους φεύγουν καί οί παρατρεχάμενοι μουζικάντες με κάμποσες χιλιάδες ευρώ στις τσέπες τους παρμένα από τον Δημαρχιακό κορβανά, δηλαδή από τίς εισφορές τού λαού πού σιωπηλά, ώς συνήθως, παρακολουθεί τά γεγονότα.

Αλλ΄ όμως το πρόβλημα παραμένει, άνθρωποι καί αυτοκίνητα, δίκυκλα καί τρίκυκλα καθημερινά "σκοτώνονται" πάνω στά φυτρωμένα καπάκια και είστε υποχρεωμένοι πιά να δώσετε μιά πρακτική λύση, άν βέβαια έχετε πάρει σοβαρά κι΄ αυτή τήν διαμαρτυρία...…

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Από ποιά ράτσα είναι οι κλέφτες, και τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια;
==========================================================
Την κλοπή 68 καλυμμάτων φρεατίων καταγγέλλει με ανακοίνωση του ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος του δήμου Θεσσαλονίκης, Θανάσης Παππάς.
Πρόκειται για καλύμματα φρεατίων τα οποία βρίσκονταν στα πάρκα ΧΑΝΘ και Ξαρχάκου.
Μετά από ελέγχους, διαπιστώθηκε ότι εκλάπησαν οι σχάρες χυτοσιδήρου βαρέως τύπου, διαστάσεων 40x40, συνολικού κόστους 2.050 ευρώ.
Ο κ. Παππάς χαρακτήρισε το περιστατικό εξαιρετικά σοβαρό, καθώς, όπως ανέφερε σε ανακοίνωσή του, «για πρώτη φορά διαπράττεται τόσο εκτεταμένη κλοπή, η οποία έχει ως απώτερο κίνητρο, εκτός από τη φθορά δημόσιας περιουσίας και το κέρδος από την πώληση των κλοπιμαίων ειδών σε επιχειρήσεις χαλκού και σιδήρου».
Προσωρινά, οι δημοτικές αρχές αποκατέστησαν τη ζημιά προχωρώντας σε επίχωση των φρεατίων με άμμο, ως μέτρο έκτακτης ανάγκης για την αποφυγή ατυχημάτων.
Σταδιακά, σύμφωνα με τον κ. Παππά, οι ίδιες επιφάνειες πρόκειται να καλυφθούν με στρώμα τσιμέντου, καθώς θεωρείται άσκοπη η προς στιγμήν επανατοποθέτηση χυτοσιδηρών καλυμμάτων, από τη στιγμή που δεν έχει προβλεφθεί τρόπος φύλαξης και διαρκούς νυχτερινού ελέγχου.
http://www.naftemporiki.gr/story/1313425/thessaloniki-klopi-68-kalummaton-freation